Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - AACHIZITIE DE MEDICAMENTE - PRODUSE DE CONTRAST - RADIOLOGIE - COD CPV - 24496800-5


Anunt de participare numarul 10106/18.04.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA
Adresa postala: B-dul Tomis 145 Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900591, Romania, Punct(e) de contact: IOAN TIBERIU TOFOLEAN, Tel.0241/616784, Email: [email protected], Fax: 0241/616784
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA
Adresa postala: B-dul Tomis 145 Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900591, Romania, Tel.0241/503113, In atentia: Ec Stanculescu Corneliu, Email: [email protected], Fax: 0241/660473
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA
Adresa postala: B-dul Tomis 145 Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900591, Romania, Tel.0241/503113, In atentia: Ec Stanculescu Corneliu, Email: [email protected], Fax: 0241/660473
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA
Adresa postala: B-dul Tomis 145 Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900591, Romania, Tel.0241/503113, In atentia: Ec Stanculescu Corneliu, Email: [email protected], Fax: 0241/660473
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
AACHIZITIE DE MEDICAMENTE - PRODUSE DE CONTRAST - RADIOLOGIE - COD CPV - 24496800-5
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA (FARMACIA 1 BD TOMIS 145; FARMACIA 3 STR STEFAN CEL MARE NR 133)
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE DE MEDICAMENTE Produse de contrast- radiologie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24496800-5 - Produse de contrast pentru utilizare in radiologie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile sunt evidentiate in SECTIUNEA VI 3) - Alte informatii
Valoarea estimata fara TVA: 133, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 21.06.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
CUANTUM GARANTIE DE PARTICIPARE: 2261 lei- scrisoare de garantie bancara;
- prin depunerea la caseria spitalului: a unui ordin de plata, fila CEC sau numerar;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSA DE FINANTARE: Fondurile alocate de Casa de Sanatate a Judetului Constanta; Plata medicamentelor se va face prin Trezoreia Municipiului Constanta in termen de 180 de zile de la facturarea lor;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea ofertantului(original);
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006(original);
- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat;
- Certificat Insp Teritorial de Munca;
- Cazier fiscal;
- Certif constatator emis de Of Reg Comertului de pe langa Camera de Comert si Ind Nationala sau Terit si CUI + Anexa la CUI - in original sau copie legalizata;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Cifra de afaceri (original);
- Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente; (copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal al ofertantului);
- Recomandari din partea altor beneficiari/clienti (cel putin doua)- original. Recomandarea trebuie sa fie prezentata pentru produsele care fac obiectul contractului;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Autoriz pentru livrarea medic de la producatorpentru prod licitate (tradusa de un traducator autorizat, daca este cazul) (autorizatie de dealer);
- Aviz de functionare emis de Minist. Sanatatii Publice pentru activit de import si comercializare a medicamentelor;
- Autorizatia de punere pe piata a medicamentelor care fac obiectul contractului,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.06.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: DOCUMENTATIASE POATE OBTINE DE LA SERV APROVIZIONARE, IAR CONTRAVALOAREA ACESTEIA SE FACE IN NUMERAR LA CASIERIA SPITALULUI
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.06.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.06.2007 12:00
Locul: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA - SALA DE CONSILIU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ORICE OFERTANT CARE A DEPUS OFERTA
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
IOPROMIDUM 370 - 50 ml flacon 1400GADOBUTROLUMflacon 105ACIDUM GADOPENTETICUM-20 ml flacon 350ACIDUM GADOBENICUM- 20ml flacon 70NATRII AMIDOTRIZOAS 75% -10ml flacon 700IOHEXOLUM -10ml flacon 700IOPAMIDOLUM 370 -100 ml flacon 350BARII SULFAS90 g pulbere flacon 1400FERUCARBOTRANUMflacon 14NATRII AMIDOTRIZOAS 37% -100 ml flacon 140IOVERSOLUM 300 -50 ml flacon 420;DURATA CONTRACTULUI PANA LA 31.12.2007 SAU PANA LA ORGANIZAREA LICITATIEI PENTRU EXTERNALIZAREA FARMACIEI
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator;
- solutionarea contestatiei poate fi atacata in termen de 10 zile de la comunicare;
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA - OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: B-dul Tomis 145 Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900591, Romania, Tel.0241/503222
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.04.2007 19:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer