Licitatie Publica - ?AB ? CL 10 ? Modernizarea si reabilitarea sistemului de alimentare cu apa si de canalizare in aglomerarea Aiud?
Anunt de participare (utilitati) numarul 114936/02.02.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA CTTA SA ALBA
Adresa postala: Str. Vasile Goldis, nr. 3, Alba Iulia, jud. Alba, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: RO ? 510007, Romania, Punct(e) de contact: Corina Luculescu, Tel. +40 258.834.087, +40 258.401.312, In atentia: Eugen Ionita ? Manager proiect, Email: [email protected], Fax: +40 258.834.493, Adresa internet (URL): www.apaalba.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutii guvernate de legea publica
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
?AB ? CL 10 ? Modernizarea si reabilitarea sistemului de alimentare cu apa si de canalizare in aglomerarea Aiud?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Aiud ? jud. Alba
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari? In Caietul de sarcini sunt prezentate cantitatile de lucrari necesare realizarii contractului?AB ? CL 10 ? Modernizarea si reabilitarea sistemului de alimentare cu apa si de canalizare in aglomerarea Aiud?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45231300-8-Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
45232151-5-Lucrari de constructii de renovare a conductelor de apa (Rev.2)
45232152-2-Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
45232411-6-Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie lucrari? In Caietul de sarcini sunt prezentate cantitatile de lucrari necesare realizarii contractului.
Valoarea estimata reprezinta valoarea fondurilor disponibile la data semnarii contractului.
Ofertele care depasesc bugetul maxim disponibil pentru acest contract vor fi respinse ca fiind inacceptabile conform HG nr. 925/2006.
Valoarea estimata fara TVA: 30, 002, 398RON
II.2.2) Optiuni
Da
Conform art. 252, lit. j si k, din OUG 34/2006.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
32 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de: 600.000 lei. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene: 78, 41%, Co-finantare nationala: 21, 59%.Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1 - ?Extindere si modernizare a sistemelor de apa si apa uzata?
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere semnat intre parti. Se va prezenta la semnarea contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Persoane juridice romane:
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Certificat de participare la procedura cu oferta independenta
Informatii generale despre ofertant
Date despre societatea mixta/ consortiu.
Imputernicire notariala privind autorizarea semnaturii ofertei si contractului.
Trecutul litigios (cazierul judiciar).
Declaratie privind eligibilitatea.
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006.
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent, privind indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat.
Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS).
Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, privind indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local.
Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul National al Registrului Comertului sau echivalentul.
Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului/ autorizatie de functionare/ altele echivalente.
-valabile la data deschiderii ofertelor.
Persoane juridice straine: orice document similar emis in tara de origine, insotit de traducerea legalizata in limba romana.Toate documentele solicitate conform Fisei de date a achizitiei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta:
Scrisoare de bonitate bancara
Declaratie privind cifra de afaceri si profitul
Rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzori la 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009.Bilanturile contabile, Contul de profit si pierdere, toate anexele la 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009, sau documente echivalente.
Nivel specific minim necesar:
III.2.2.1) Acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare, peste 7.500.000 Lei, pentru o perioada de 6 luni pentru proiectul propus, independent de angajamentele pentru alte contracte.III.2.2.2) Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare sau egala cu 52.000.000 lei.
III.2.2.3) Media profitului operational a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2007, 2008, 2009)trebuie sa fie pozitiva.Toate documentele solicitate conform cerintelor din Fisa de Date a Achizitiei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3.1) Sistemul de asigurare a calitatii
Operatorul economic sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu:
-Certificatul ISO 9001 sau Standardele ISO transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului, -Certificatul ISO 14001 sau Standardele ISO transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului, -Certificatul OHSAS 18001 sau Standardele ISO transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului, -Certificatul SA 8000 sau Standardele privindresponsabilitatea sociala transpuse in legislatiatariide origine a ofertantului, pentru domeniile de activitate specifice acestor lucrari,
-valabile la data depunerii ofertei
III.2.3.2) Experienta ca antreprenor
Experienta similara in executie dovedita prin:
Realizarea de cel mult trei contracte de lucrari similare cu o valoare cumulata de 30, 000, 000 lei (fara TVA), care sa cuprinda lucrari de canalizare (minim 15 km) si de alimentari cu apa (minim 8 km), lucrari incadrate in acelasi CPV ca si prezentele lucrari, atestate prin copii dupa certificatul de receptie finala semnat de Beneficiar, Inginer si Antreprenor. Se vor lua in considerare acele certificate semnate in ultimii 5 ani fata de data prezentarii ofertei. Certificatul de receptie finala se va prezenta pentru fiecare referinta mentionata.
III.2.3.3) Personalul Contractorului implicat in proiect
Cerinte minime obligatorii:
-Pentru Managerul de proiect propus se va prezenta diploma de manager de proiect (in copie certificata) conform, Fisei de date a achizitiei-Pentru Responsabilul Tehnic cu Executiase va prezenta autorizatia RTE in domeniile I si IX, conform Fisei de date a achizitieiNota: cerinta poate fi indeplinita si de catre 2 persoane
-Pentru Managerul pentru asigurarea calitatii se va prezenta Autorizatie CTC in domeniile: 1, 2.2, 6, conform Fisei de date a achizitiei
Nota: cerinta poate fi indeplinita si de catre 2-3 persoane
III.2.3.4) Lista componentelor majore ale echipamentului de constructii propus pentru executarea contractului
Ofertantul este obligat sa demonstreze in special ca detine sau ca are acces nelimitat la echipamentele si utilajele conform Fisei de date a achizitiei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
AB-CL-10 /379/25.01.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.03.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.04.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
165zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.04.2011 12:00
Locul: SC APA CTTA S.A. ALBA ? Compartiment UIP, Municipiul Alba Iulia, str. Vasile Goldis nr. 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte pentru proiectul respectiv, alte persoane nominalizate de catre Autoritatea Contractanta.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1 - ?Extindere si modernizare a sistemelor de apa si apa uzata?
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Pentru intocmirea ofertei, se recomanda ofertantilor sa viziteze amplasamentul lucrarilor. Perioada, orele si locul pentru vizitarea amplasamentului sunt cele specificate in Fisa de date a achizitiei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO - 030084, Romania, Tel. +40 21 310.46.41, Email: [email protected], Fax: +40 21 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de vreun act al Autoritatii Contractante considerat nelegal, conform art.256^2, al.1, lit. a) din OUG. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.02.2011 14:09