Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - AB ? CL-10 ? Modernizarea si reabilitarea sistemului de alimentare cu apa si de canalizare in aglomerarea Aiud


Anunt de participare (utilitati) numarul 129825/08.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA CTTA SA ALBA
Adresa postala:  Str. Vasile Goldis, nr. 3, Localitatea:  Alba Iulia, judetul Alba, Cod postal:  RO ? 510007, Romania, Punct(e) de contact:  Luculescu Corina, Tel. +40 258.834.087, +40 258.401.312, In atentia:  Eugen Ionita ? Manager proiect, Email:  [email protected], Fax:  +40 258.834.493, Adresa internet (URL):  www.apaalba.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
institutii guvernate de legea publica
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
AB ? CL-10 ? Modernizarea si reabilitarea sistemului de alimentare cu apa si de canalizare in aglomerarea Aiud
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Aiud ? jud. Alba
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari? In Caietul de sarcini sunt prezentate cantitatile de lucrari necesare realizarii contractuluiAB?CL-10 ? "Modernizarea si reabilitarea sistemului de alimentare cu apa si de canalizare in aglomerarea Aiud?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45231300-8-Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
45232151-5-Lucrari de constructii de renovare a conductelor de apa (Rev.2)
45232152-2-Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
45232411-6-Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie lucrari? In Caietul de sarcini sunt prezentate cantitatile de lucrari necesare realizarii contractului.
Valoarea estimata reprezinta valoarea fondurilor disponibile la data semnarii contractului.
Ofertele care depasesc bugetul maxim disponibil pentru acest contract vor fi respinse ca fiind inacceptabile conform HG nr. 925/2006.
Valoarea estimata fara TVA: 30, 002, 398RON
II.2.2) Optiuni
Da
Conform art. 252, lit. j din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
32 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 600.000 lei. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene: 78, 41%, Co-finantare nationala: 21, 59%.Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1 - ?Extindere si modernizare a sistemelor de apa si apa uzata?
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Persoane juridice romane:
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura
-Certificat de participare la procedura cu oferta independenta
-Informatii generale despre ofertant
-Date despre societatea mixta/ consortiu
-Declaratie privind eligibilitatea
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006
-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent, privind indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat
-Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS)
-Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, privind indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local
-Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul National al Registrului Comertului sau echivalentul
-Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului/ autorizatie de functionare/ altele echivalente
Toate documentele valabile la data deschiderii ofertelor.
Persoane juridice straine: orice document similar emis in tara de origine, insotit de traducerea autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Scrisoare de bonitate bancara
-Declaratie privind cifra de afaceri si profitul
-Rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzori la 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010-Bilanturile contabile, Contul de profit si pierdere, toate anexele la 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010, sau documente echivalente.
Nivel specific minim necesar:
-Acces la lichiditati, credite/ alte mijloace financiare, peste 6.000.000lei, pentru o perioada de 6 luni pentru proiectul propus, independent de angajamentele pentru alte contracte
-Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare sau egala cu 52.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Sistemul de asigurare a calitatii:
Operatorul economic sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu:
-Certificatele ISO 9001, ISO 14001, sau Standardele ISO transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului, pentru domeniile de activitate specifice acestor lucrari, valabile la data depunerii ofertei
2)Experienta similara:
Experienta similara in executie dovedita prin:
Realizarea de cel mult trei contracte similare cu o valoare cumulata de 30.000.000 lei (fara TVA), care sa cuprinda lucrari de canalizare si de alimentari cu apa, atestate prin copii dupa certificatul de receptie finala semnat de Beneficiar, Inginer si Antreprenor. Se vor lua in considerare acele certificate semnate in ultimii 5 ani fata de data prezentarii ofertei. Certificatul de receptie finala se va prezenta pentru fiecare referinta mentionata.Pentru ofertantii care nu pot prezenta certificatele de receptie finala, se accepta si prezentarea certificatelor de receptie la terminarea lucrarilor, insotite de certificari de buna executie.
3)Personalul Contractorului implicat in proiect:
Cerinte minime obligatorii:
-Pentru Managerul de proiect propus se va prezenta diploma de manager de proiect-Pentru Responsabilul Tehnic cu Executiase va prezenta autorizatia RTE in domeniile I si IX Nota: cerinta poate fi indeplinita si de catre 2 persoane
4)Lista componentelor majore ale echipamentului de constructii propus pentru executarea contractului:
Ofertantul este obligat sa demonstreze in special ca detine sau ca are acces nelimitat la echipamentele si utilajele descrise la pct. VI.3 din prezentul anunt.
Se vor completa:
-Formular - Sistemul de Asigurare a Calitatii
-Lista contractelor de natura si complexitate similara
-Experienta similara (detalierea contractelor similare)
-Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
-Personalul cheie angajat in contract
-Experienta profesionala a personalului cheie
-Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
AB-CL-10 /4366/18.08.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2011/S24-038994din04.02.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.10.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.10.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
165zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.10.2011 12:00
Locul: SC APA CTTA S.A. ALBA ? Municipiul Alba Iulia, judetul Alba, str. Vasile Goldis nr. 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte pentru proiectul respectiv, observatori UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1 - ?Extindere si modernizare a sistemelor de apa si apa uzata?
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Pretul Contractului nu include ?diverse si neprevazute?.In completare la Cap. III.2.3)se fac urmatoarele precizari: -La 3): -Diploma de manager de proiect (in copie certificata) recunoscuta de MinisterulMuncii din Romania (sau documentul echivalent in tara de origine);
-Autorizatia RTE in domeniile I si IX (cf. Ordinului MLPTL 777/2003)sau documente echivalente in tara de origine (in copie certificata).-La 4): Nivel specific minim necesar: Vibrocompactoare?10 buc;Excavatoare?3 buc;Foreza?foraj orizontal conducte?1 buc;Sapatoare (mini excavatoare)?3 buc;5 tone< Camioane
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer