Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - AB ? CL 6 ? Modernizarea si reabilitarea sistemului de canalizare in aglomerarea Alba Iulia


Anunt de participare (utilitati) numarul 108501/30.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA CTTA SA ALBA
Adresa postala:  Str. Vasile Goldis, nr. 3, Alba Iulia, jud. Alba, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  RO ? 510007, Romania, Punct(e) de contact:  CORINA LUCULESCU, Tel. +40 258.834.087, +40 358.401.312, In atentia:  Eugen Ionita ? Manager proiect, Email:  [email protected], Fax:  +40 258.834.493, Adresa internet (URL):  www.apaalba.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
institutii guvernate de legea publica
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
AB ? CL 6 ? Modernizarea si reabilitarea sistemului de canalizare in aglomerarea Alba Iulia
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Alba Iulia ? jud. Alba
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari? In Caietul de sarcini sunt prezentate cantitatile de lucrari necesare realizarii contractului?AB ? CL 6 ? Modernizarea si reabilitarea sistemului de canalizare in aglomerarea Alba Iulia?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
45232411-6-Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
45232431-2-Statii de pompare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie lucrari? In Caietul de sarcini sunt prezentate cantitatile de lucrari necesare realizarii contractului.
Valoarea estimata reprezinta valoarea fondurilor disponibile la data semnarii contractului.
Ofertele care depasesc bugetul maxim disponibil pentru acest contract vor fi respinse ca fiind inacceptabile conform HG nr. 925/2006.
Valoarea estimata fara TVA: 46, 695, 568RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
32 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de: 900, 000 lei. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene: 78.41%, Co-finantare nationala: 21.59%.Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1 - ?Extindere si modernizare a sistemelor de apa si apa uzata?
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere semnat intre parti. Se va prezenta la semnarea contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime obligatorii:
* Persoane juridice romane: 1. Declaratii privind calitatea de participant la procedura;2. Informatii despre ofertant;
3. Declaratii privind eligibilitatea;
4. Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG 34/2006
5. Certificat constatator si Certificat de inregistrare emise de Oficiul National al Registrului Comertului/autorizatie de functionare/altele echivalente valabile la data deschiderii ofertelor.*Persoane juridice straine: orice document similar emis in tara de origine insotit de traducerea legalizata in limba romana. Pentru fiecare documente de calificare emis de Autoritatile din tara de origine trebuie realizata corespondenta cu documentul similar din Romania cerut pentru persoanele juridice romane. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci trebuie sa fie acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e): III.2.2.1) Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna ? in cazul asocierii) pe ultimii 3 ani financiari (2007, 2008 si 2009), in domeniul de activitate aferent obiectului contractului: - trebuiesafiemaimaresauegalacu80, 000, 000leiIII.2.2.2) Media profitului operational a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna ? in cazul asocierii) pe ultimii 3 ani financiari (2007, 2008 si 2009)- trebuie sa fie pozitivaIII.2.2.3) Acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare, pentru o perioada de 6 luni pentru proiectul propus independent de angajamentele pentru alte contracte;
- peste 10, 000, 000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e): III.2.3.1) Sistemul de asigurare a calitatii: Operatorul economic trebuie sa prezinte certificatele ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, SA 8000 sau echivalente in tara de origine a ofertantului, valabile la data depunerii ofertei.III.2.3.2) Experienta ca antreprenor: Experienta similara in executie dovedita prin: -Realizarea de cel mult trei contracte de lucrari similare cu o valoare cumulata de 30, 000, 000 lei (fara TVA), care sa cuprinda lucrari de canalizare si de alimentari cu apa (lucrari incadrate in acelasi CPV ca si prezentele lucrari) atestate prin copii dupa certificatul de receptie finala semnat deBeneficiar, Inginer si Antreprenor. Se vor lua in considerare acele certificate semnate in ultimii 5ani fata de data prezentarii ofertei.Certificatul de receptie finala se va prezenta pentru fiecarereferinta mentionata.III.2.3.3) Personalul Contractorului implicat in proiect: Se vor prezenta date despre personalul cheie angajat in contract si experienta profesionala a personalului cheie.III.2.3.4) Lista componentelor majore ale echipamentului de constructii propus pentru executarea contractului: Se va prezenta declaratia privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
AB-CL-6 / 4232 / 17.09.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.11.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.11.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.11.2010 12:00
Locul: APA CTTA S.A. ALBA ? Compartiment UIP, Municipiul Alba Iulia, judetul Alba, str. Vasile Goldis nr.3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte pentru proiectul respectiv, alte persoane nominalizate de catre Autoritatea Contractanta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1 - ?Extindere si modernizare a sistemelor de apa si apa uzata?
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Pentru intocmirea ofertei, se recomanda ofertantilor sa viziteze amplasamentul lucrarilor. Perioada, orele si locul pentru vizitarea amplasamentului sunt cele specificate in Fisa de date a achizitiei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala:  str. I.C.Bratianu, nr.1, Alba Iulia, jud. Alba, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  RO - 510118, Romania, Tel. +40 258.810.289, Email:  [email protected], Fax:  +40 258.810.286, Adresa internet (URL):  http: /www.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  RO - 030084, Romania, Tel. +40 21 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  +40 21 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de vreun act al Autoritatii Contractante considerat nelegal, conform art.256^2, al.1, lit. a) din OUG. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.09.2010 13:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer