Licitatie Publica - AB-CL-1 - ?Statiile de tratare a apei Sebesel, Petresti, Cugir, statia de epurare Sebes, statia de epurare Campeni?
Anunt de participare (utilitati) numarul 125310/06.07.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA CTTA SA ALBA
Adresa postala: Str. Vasile Goldis nr. 3, Localitatea: Alba Iulia, judetul Alba, Cod postal: RO ? 510007, Romania, Punct(e) de contact: Corina Luculescu, Tel. +40 258.834.087, +40 258.401.312, In atentia: Eugen Ionita ? Manager de proiect, Email: [email protected], Fax: +40 258.834.493, Adresa internet (URL): www.apaalba.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
alte institutii guvernate de legea publica
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
AB-CL-1 - ?Statiile de tratare a apei Sebesel, Petresti, Cugir, statia de epurare Sebes, statia de epurare Campeni?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Localitatile Sebesel, Petresti, Cugir, Sebes, Campeni
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de lucrari AB-CL-1 - Statiile de tratare a apei Sebesel, Petresti, Cugir, statia de epurare Sebes, statia de epurare Campeni cuprinde:
Reabilitare statie de tratare apa potabila Sebesel
Reabilitare statie de tratare apa potabila Petresti
Reabilitare statie de tratare apa potabila Cugir
Constructie statie de epurare Sebes
Constructie statie de epurare Campeni
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45252126-7 - Lucrari de constructii de statii de tratare a apei potabile (Rev.2)
45232421-9-Statie de tratare a apelor reziduale (Rev.2)
45232430-5-Statii de tratare a apei (Rev.2)
45252127-4-Lucrari de constructii de statii de tratare a apelor reziduale (Rev.2)
71320000-7-Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract de lucrari AB-CL-1 - Statiile de tratare a apei Sebesel, Petresti, Cugir, statia de epurare Sebes, statia de epurare Campeni cuprinde:
Reabilitare statie de tratare apa potabila Sebesel
Reabilitare statie de tratare apa potabila Petresti
Reabilitare statie de tratare apa potabila Cugir
Constructie statie de epurare Sebes
Constructie statie de epurare Campeni
In caietul de sarcini sunt descrise cantitatile de lucrari necesare pentru executia contractului.
Valoarea estimata reprezinta valoarea fondurilor disponibile la data semnarii contractului.Ofertele care depasesc bugetul maxim disponibil pentru acest contract vor fi respinse ca fiind inacceptabile conform HG nr. 925/2006.
Valoarea estimata fara TVA: 48, 924, 717RON
II.2.2) Optiuni
Da
Conform art. 252, lit. j si k din OUG 34/2006
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 900.000 lei. Garantia de buna executie 10% din pretul contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-Fonduri europene=78, 41 %-Cofinantare nationala=21, 59%Programul Operational Sectorial de Mediu, Axa prioritara 1- Extindere si modernizare sisteme de apa si apa uzata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta:
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura
-Acorduri/contracte de asociere (daca este cazul)
-Acorduri/contracte de subcontractare (daca este cazul)
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazutede art. 181 din OUG34/2006
-Declaratie privind eligibilitatea
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazutede art. 69^1 din OUG34/2006
-Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre stat sau echivalent
-Certificat privind plata impozitelor si taxele locale sau echivalent-Cazier Fiscal
-Cazier judiciar
-Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent
-Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta (cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei) sau echivalent
Toate documentele solicitate cf. Fisei de date a achizitiei si valabile la data deschiderii ofertei.
Persoane juridice straine: orice document similar emis in tara de origine, insotit de traducerea legalizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel specific minim necesar:
3.2.2.1.Scrisoare de bonitate bancara
3.2.2.2.Dovada ca ofertantul are acces la linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarilorpentru o perioada de 6 luni, in valoare de minim 8.000.000 lei, suplimentar fata de obligatiile contractuale in desfasurare.
3.2.2.3.Cifra medie anuala de afaceri in ultimii 3 ani financiari incheiati sa fie de 95.000.000 lei (se vor lua in considerare anii 2008, 2009, 2010)
Se vor prezenta:
-Lista cu obligatiile contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari, daca exista
-Bilantul contabil pe ultimii trei ani (2008, 2009 si 2010), insotit de contul de profit si pierdere, vizat si inregistrat la organele competente
-Angajament ferm?in forma autentica - daca ofertantul este sustinut conform art. 186 din OUG 34/2006Toate documentele solicitate cf. Fisei de date a achizitiei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel specific minim necesar:
3.2.3.1.Experienta similara: Indeplinirea cumulativa a cerintelor pentru activitatile de proiectare si executie de mai jos:
-Ofertantul trebuie sa fi proiectat si executat in ultimii cinci ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, cel putin o statie de tratare apa potabila cu o capacitate de minimum 94.000 mc/zi.-Ofertantul trebuie sa fi proiectat si executat, in ultimii cinci ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, cel putin o statie de epurare cu o capacitatede minimum 36.000 PE .
3.2.3.2.Resurse tehnice: Ofertantul este obligat sa demonstreze in special ca se afla in posesia sub forma oricarui titlu si detine acces nerestrictionat pentru cel putin echipamentele si utilajele de mai jos:
Excavator?6 buc;Buldozer?2 buc;Incarcator frontal?2 buc;Autobasculanta min 16 tone-6 buc;Compactor vibrator?2 buc;Automacara 16 tone?1 buc;Macarale?2 buc;Camion > 5 t ?6 buc;Echipament de pozare a conductelor?2 buc;Mini?excavator pentru spatii inguste?2 buc;Pompe de turnare beton montate pe sasiu?1 buc;Laborator minim de gradul II autorizat pentru incercari de betoane
3.2.3.3.Resurse umane: Responsabili cu proiectarea: coordonator proiectare;arhitect;inginer de proces;inginer lucrari civile;inginer structuri;inginer mecanic;inginer electric;inginer automatizare SCADA sau echivalent
Responsabili cu executia: manager de proiect; responsabil AQ; responsabil tehnic cu executia RTE-domeniul IX.Tot personalul nominalizat va indeplini cerintele impuse din Fisa de date a achizitiei.
3.2.3.4.Certificate ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 sau echivalente, transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului, valabile la data deschiderii ofertei, pentru domeniile de activitate specifice acestor lucrari, Toate documentele solicitate cf. Fisei de date a achizitiei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
AB-CL-1/3317/27.06.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.09.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.09.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
165zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.09.2011 12:00
Locul: SC APA CTTA SA Alba, Str. Vasile Goldis nr. 3, Alba Iulia, Judetul Alba
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii operatorilor economici, precum si observatorii UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu, Axa prioritara 1- Extindere si modernizare sisteme de apa si apa uzata
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Pretul contractului nu include cheltuieli ?diverse si neprevazute?.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +4 (021) 310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4 (021) 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, in conf.cu art.256^2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.06.2011 13:36