Licitatie Publica - AB-CL-1 - ?Statiile de tratare a apei Sebesel, Petresti, Cugir, statia de epurare Sebes, statia de epurare Campeni?
Anunt de participare (utilitati) numarul 133512/01.03.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA CTTA SA ALBA
Adresa postala: Str. Vasile Goldis nr. 3, Localitatea: Alba Iulia, judetul Alba, Cod postal: RO ? 510007, Romania, Punct(e) de contact: Corina Luculescu, Tel. +40 258834087 / +40 258401312, In atentia: Eugen Ionita ? Manager de proiect, Email: [email protected], Fax: +40 258834493, Adresa internet (URL): www.apaalba.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
alte institutii guvernate de legea publica
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
AB-CL-1 - ?Statiile de tratare a apei Sebesel, Petresti, Cugir, statia de epurare Sebes, statia de epurare Campeni?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Localitatile Sebes, Cugir si Campeni, Judetul Alba
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul de lucrari AB-CL-1 ?Statiile de tratare a apei Sebesel, Petresti, Cugir, statia de epurare Sebes, statia de epurare Campeni? cuprinde:
Reabilitare statii de tratare apa potabila Sebesel, Petresti, Cugir, construire statii de epurare Sebes si Campeni
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232430-5 - Statii de tratare a apei (Rev.2)
45232421-9-Statie de tratare a apelor reziduale (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
45252126-7-Lucrari de constructii de statii de tratare a apei potabile (Rev.2)
90492000-2-Servicii de consultanta in tratarea apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract lucrari AB-CL-1?Statiile de tratare a apei Sebesel, Petresti, Cugir, statia de epurare Sebes, statia de epurare Campeni?. In Caietul de sarcini sunt descrise cantitatile de lucrari necesare ptr. executarea contractului.
Scopul lucrarilor pentru Statiile de tratare a apei potabile Sebesel, Petresti, Cugir (Lot 1.1) este construirea facilitatilor necesare reabilitarii/ extinderii statiilor de tratare si include proiectarea, obtinerea avizelor si autorizatiilor necesare, executia, furnizarea, livrarea la amplasament, descarcarea, depozitarea in siguranta, ridicarea, instalarea la amplasament, testarea si punerea in functiune completa, operarea in Perioada de Notificare a Defectelor, dar si darea in folosire sigura a Lucrarilor Civile, Mecanice, Electrice ale STAP si sistemelor de control automat si instrumentatiei asa cum este necesar pentru a forma un sistem integrat functional in totalitate pentru a indeplini cerintele de proiectare si performanta.
Scopul lucrarilor pentru Statiile de epurare Sebes (36.000 PE) si Campeni (8.000 PE), Lot 1.2 si respectiv Lot 1.3, este construirea statiilor de epurare impreuna cu conductele de descarcare a efluentului si include proiectarea, obtinerea avizelor si autorizatiilor necesare, executia, furnizarea, livrarea la amplasament, descarcarea, depozitarea in siguranta, ridicarea, instalarea la amplasament, testarea si punerea in functiune completa, operarea in Perioada de Notificare a Defectelor.
Observatie: desi volumele 3, 4, 5 si 6au fost structurate in 3 seturi de documentatii ? respectiv un set pentru Lot 1.1 Statiile de tratare a apei Sebesel, Petresti, Cugir, un set pentru Lot 1.2 Statie de epurare Sebes, si un set pentruLot 1.3 Statie de epurare Campeni - atragem atentia ofertantilor ca aceasta licitatie nu este divizata pe loturi si ca este obligatorie depunerea unei oferte tehnice si financiare care sa includa toate obiectivele descrise in aceste documentatii.
Valoarea estimata fara TVA: 48, 924, 717RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 970.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare este 165 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: - Scrisoaredegarantiebancara conformFormularuluiIII.1 in original; sau- Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurariOfertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei de participare si a garantiei de buna executie la 50 % va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor. In cazul unei asocieri, pentru a putea beneficia de prevederile legii 346/2004 fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.Conform art. 278^1 alin(1) lit. d) din OUG 34/2006, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 11.829, 25 lei, in cazul in care CNSC va respinge contestatia ca nefondata. 10% din pretul contractului, fara TVAGarantia de buna executie se va constituiprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract si care va fi valabila pe o durata de 36 luni calendaristice. (cu posibilitate de prelungire cu inca 6 luni, in caz de neindeplinire a parametrilor garantati). Garantia de buna executie se va constitui si se va depune (in original) de prestator la sediul achizitorului, in perioada de valabilitate a ofertei si oricum inainte de data stabilita pentru semnarea contractului.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 alin. (4) din H.G. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-Fonduri europene=78, 41%; -Cofinantare nationala=21, 59%Programul Operational Sectorial de Mediu, Axa prioritara 1 ? Extindere si modernizare sisteme de apa si apa uzata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind calitatea de participant la procedura - ? Formular III/a.1
Cerinta nr. 2
Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - Formular III/a.1.1
Cerinta nr. 3
Acorduri/contracte de asociere (daca este cazul) - se va completa de ofertant Formular III/a.2
NOTA:
-autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii numai in cazul in care oferta este castigatoare;
-se solicita nominalizarea liderului de asociatie;
-se solicita pastrarea asocierii pe toata durata executieicontractului de achizitie publica;
-acceptul ca decontarile se vor face catre liderul de asociatie.
Cerinta nr. 4
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazutede art. 181 din OUG4/2006 - Formular III/a.4.
In cazul in care ofertantul prezinta sustinere economica si financiara, si/sau sustinere tehnica si profesionala, in conformitate cu art.186 si art.190 din OUG 34/2006, tertul sustinator va completa Formularul III/a.4.
Cerinta nr. 5
Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul III/a 5 - Declaratie privind eligibilitatea, prin care demonstreaza faptul ca nu se incadreaza in nici una dintre situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006.
In cazul in care ofertantul prezinta sustinere economica si financiara, si/sau sustinere tehnica si profesionala, in conformitate cu art.186 si art.190 din OUG 34/2006, tertul sustinator va completa Formularul III/a 5.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mentionate mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta va accepta declaratia pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Cerinta nr. 6
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazutede art. 69^1 din OUG34/2006 - Formular III/a.6. Aceasta va fi completata, dupa caz, de catre ofertant/ ofertant asociat/ subcontractant/ tert sustinator.
Persoanele cu functie de decizie, din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Viorel Lazar? Director general, Ioan Dreghiciu, Eugen Ionita, Corina Florenta Luculescu, Vasile Ioan Dreghiciu, Noiela Cristina Vieru, Maria Elena Monea, Ramona Lavinia Ciutrila, Constantin Cira, Octvian Muntean, Marius Nicolae Monea, Mircea Teodor Otoiu.
Cerinta nr. 7
Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre stat - eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat (buget consolidat) sau echivalent.
Cerinta nr. 8
Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale - eliberat de Primarie sau echivalent, pentru punctele de lucru ale ofertantului implicate in indeplinirea contractului.
Certificatele privind plata taxelor si impozitelor trebuie sa ateste ca ofertantul nu are datorii exigibile de plata la data de 25 a lunii anterioare celei de depunere a ofertelor.
In cazul in care se depune oferta comuna, declaratiile, inclusiv certificatele fiscale, vor fi depuse de fiecare asociat.
OBSERVATII: -Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari, rambursari de TVA etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor si se prezinta documente justificative.
-Certificatele constatatoare pot fi depuse in original sau copie lizibila semnata in conformitate cu originalul.
NOTA: Documentele solicitate mai sus vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Ofertantii straini vor prezenta documentele eliberate de autoritatile competente, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat. Traducerile vor fi semnate si stampilate pe fiecare pagina de catre traducatorul autorizat. Cerinta nr. 1
Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta (cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei) sau echivalent, in copie semnata pentru conformitate cu originalul, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate, certificatul constatator (sau documentul echivalent) in original sau in copie legalizata.
Pentru persoane juridice / fizice straine se vor depune:
-Documente care dovedesco formadeinregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalin calitate de persoana juridica in conformitate cu prevederile legale ale tarii in care ofertantul este rezident;
-Certificat constatator (sau document echivalent) emis de registrul comertului (sau autoritatea echivalenta din tara in care ofertantul este rezident), valabil la data deschiderii ofertei, dincaresarezulteobiectulde activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei sau operatiuni similare.
NOTA: Documentele solicitate mai sus vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Ofertantii straini vor prezenta documentele eliberate de autoritatile competente, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat.Traducerile vor fi semnate si stampilate pe fiecare pagina de catre traducatorul autorizat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Scrisoare de bonitate bancara (privind datele de identificare, indicatorii privind cifra de afaceri, profitul brut/net, rata profitului net, rata lichiditatii globale, rata solvabilitatii generale, experienta cu clientul).
Cerinta nr. 2
Acces la linii de credit, in valoare de minim 12.000.000 lei, pentru o perioada de 6 luni, suplimentar fata de obligatiile contractuale in desfasurare.
Cerinta nr. 3
Cifra medie anuala de afaceri globala in ultimii 3 ani financiari incheiati sa fie de minim 95.000.000 lei (se vor lua in considerare anii 2008, 2009, 2010).In cazul in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului minim impus si prin raportare la ultimii 3 ani financiari incheiati, respectiv 2009, 2010, 2011.
Cerinta nr. 4
Lista cu obligatiile contractuale in desfasurare fata de altibeneficiari, daca exista
Cerinta nr. 5
Bilantul contabil pe ultimii trei ani incheiati (2008, 2009, 2010 sau 2009, 2010, 2011), insotit de contul de profit si pierdere, vizat si inregistrat la organele competente, in copie semnata in conf.cu originalul.
Cerinta nr. 6
Angajament privind sustinerea financiara (daca este cazul). ?Angajament ferm? ? in forma autentica - daca ofertantul este sustinut conform art. 186 din OUG 34/2006.
NOTA: 1.IMM-urile beneficiaza de 50% reducere a cifrei de afaceri pe baza declaratiei intocmite conform preved Legii 346/2004;2.Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
3.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea economico-financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, angajamentul ferm prezentat trebuie sa garanteze Autoritatii Contractante faptul ca, in cazul in care Contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.
Documentele vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE (www.ecb.europa.eu).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatii generale
Cerinta nr. 2
Principalele servicii de proiectare prestate
Cerinta nr. 3
Principalele lucrari executate
Cerinta nr. 4
Informatii privind subcontractantii
Cerinta nr. 5
Angajament privind sustinerea tehnica si/sau profesionala (daca este cazul)
Cerinta nr. 6
Experienta similara
Ofertantul trebuie sa fi proiectat si executat in ultimii cinci ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, cel putin o statie de tratare apa potabila cu o capacitate de minimum 94.000 mc/zi.Ofertantul trebuie sa fi proiectat si executat, in ultimii cinci ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, cel putin o statie de epurare cu o capacitatede minimum 36.000 PE (pop. echivalenta).
Nota privind Cerinta nr. 6
Experienta similara:
Cerinta nr. 7
Resurse tehnice
Ofertantul este obligat sa demonstreze ca pe toata perioada de derulare a contractului are acces nerestrictionat la echipamentele si utilajele de mai jos:
-Excavator ? 6 bucati;
-Buldozer? 3 bucati;
-Incarcator frontal ? 3 bucati;
-Autobasculanta min 16 tone- 6 bucati;
-Compactor vibrator ? 3 bucati;
-Automacara 16 tone ? 3 buc;
-Macarale ? 2 bucati;
-Camion min 5 t ? 6 bucati;
-Mini ? excavator pentru spatii inguste ? 3 bucati;
-Pompe de turnare beton montate pe sasiu ? 2 bucati;
Se solicita ca cerinta minima dovada accesului la un laborator minim de gradul II autorizat pentru incercari de betoane.
Cerinta nr. 8a
Resurse umane
Operatorii economici trebuie sa puna la dispozitia autoritatii contractante RESPONSABILII CU PROIECTAREA nominalizand: -COORDONATOR PROIECTARE
-ARHITECT
-INGINER DE PROCES
-INGINER LUCRARI CIVILE
-INGINER STRUCTURI
-INGINER MECANIC
-INGINER ELECTRIC
-INGINER AUTOMATIZARE SCADA sau echivalent
Cerinta nr. 8b
Resurse umane
Operatorii economici trebuie sa puna la dispozitia autoritatii contractante RESPONSABILII CU EXECUTIA, nominalizand: -REPREZENTANT CONTRACTOR (MANAGER PROIECT)
-RESPONSABIL AQ
-RESPONSABIL TEHNIC CU EXECUTIA (RTE)
NOTA: Privind cerinta nr. 8 Resurse Umane
Cerinta nr. 1
Certificat ISO 9001 sau Certificari echivalente
Cerinta nr. 2
Certificat ISO 14001 sau Certificari echivalente
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Costuri totale de operare pe 25 anipentru STAP Sebesel, Petresti si Cugir, statia de epurare Sebes si statia de epurare Campeni
50%
Descriere: Componenta tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 50
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
AB-CL-1/ 366/20.01.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2011/S130-216372din09.07.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.05.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.05.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
165zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.05.2012 12:00
Locul: SC APA CTTA SA Alba, str. Vasile Goldis nr. 3, Alba Iulia, judetul Alba
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor care au depus oferte, observatori UCVAP (dupa caz)
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect prioritar strategic privind Programul Operational Sectorial de Mediu, Axa prioritara 1- Extindere si modernizare sisteme de apa si apa uzata.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
1.Pretul contractului nu include ?diverse si neprevazute?.2.Perioada de Notificare a Defectelor este de 12 luni de la semnarea Procesului Verbal de receptie la Terminarea Lucrarilor. Aceasta perioada se poate prelungi cu maxim 6 luni in caz de neindeplinire, in primele 12 luni, a parametrilor garantati ? conform prevederilor din Anexa la Oferta.3.Vizitarea amplasamentului: Operatorii economici pot vizita si inspecta locul viitorului santier de lucrari si imprejurimile acestuia in scopul pregatirii unei oferte fundamentata tehnic si conforma cu datele reale din teren; Persoana de contact este ing. Eugen Ionita ? Manager de proiect.4.Ofertasevadepunela : SC Apa CTTA SA Alba, Str. Vasile Goldis nr. 3, Alba Iulia, Judetul Alba, Cod postal: 510007.5.Deschiderea ofertelor: SC Apa CTTA SA Alba, Str. Vasile Goldis nr. 3, Alba Iulia, Judetul Alba.6.Participarea la sedinta de deschidere a ofertelor: Persoana imputernicita de ofertant de a participa la sedinta de deschidere a ofertelor va prezenta: Imputernicire? in original; B.I. / C.I. / pasaport ? copie ;NOTA: Ofertantii straini vor prezenta documentele traduse in limba romana de un traducator autorizat. Traducerile vor fi semnate si stampilate pe fiecare pagina de catre traducatorul autorizat.Operatorul economic va prezenta imputernicire notariala (Formular IV.2), semnata de catre administrator, sau un alt document legal echivalent, in cazul in care semnatarul ofertei este altcineva decat administratorul firmei (in original). Prin imputernicire se va autoriza semnatarul ofertei sa angajeze ofertantul in procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Pentru criteriul de atribuire a se vedea AB-CL-1_Formular privind algoritm de calcul ptr. factorii de evaluare.In cazul a doua sau mai multe oferte care insumeaza acelasi punctaj, va fi declarata castigatoare oferta cu cea mai mica valoare a costurilor totale de operare pe 25 ani.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal, in conf.cu art.256^2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC APA CTTA SA Alba ? Oficiul juridic
Adresa postala: Str. Vasile Goldis nr. 3, Localitatea: Alba Iulia, judetul Alba, Cod postal: RO - 510007, Romania, Tel. +40 258834087/ +40 258401312, Email: [email protected], Fax: +40 258834493, Adresa internet (URL): www.apaalba.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.02.2012 13:39