Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - AB-CL-8 - ?Modernizarea si reabilitarea sistemului de canalizare in aglomerarea Blaj?


Anunt de participare (utilitati) numarul 133948/15.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA CTTA SA ALBA
Adresa postala: Str. Vasile Goldis nr. 3, Localitatea: Alba Iulia, judetul Alba, Cod postal: RO ? 510007, Romania, Punct(e) de contact: Corina Luculescu, Tel. +40 258834087 / +40 258401312, In atentia: Eugen Ionita ? Manager de proiect, Email: [email protected], Fax: +40 258834493, Adresa internet (URL): www.apaalba.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
alte institutii guvernate de legea publica
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
AB-CL-8 - ?Modernizarea si reabilitarea sistemului decanalizare in aglomerarea Blaj?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Localitatea Blaj, Judetul Alba
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul de lucrari AB-CL-8 cuprinde lucrari de modernizare si reabilitare a sistemului de canalizare din aglomerarea Blaj
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
45231300-8-Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
45232431-2-Statii de pompare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract lucrari AB-CL-8 - ?Modernizarea si reabilitarea sistemului decanalizare in aglomerarea Blaj?
In Specificatiile Tehnice este detaliat scopul lucrarilor, acesta fiind in principal executarea tuturor lucrarilor necesare pentru extinderea si reabilitarea sistemului de canalizare din aglomerarea Blaj, inclusiv procurarea materialelor necesare, elaborarea de detalii de executie si alte documentatii tehnice, efectuarea tuturor testelor si punerea in functiune, astfel incat sa conduca la realizarea de sisteme complete si functionale in conditii de exploatare normala si siguranta.
Valoarea estimata fara TVA: 34, 355, 050RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 685.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este 165 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: -Scrisoaredegarantiebancara conformFormularuluiIII.1 in original; sau-Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari.Ofertantul care solicita reducerea garantiei de participare la 50% va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor. In cazul unei asocieri, pentru a putea beneficia de prevederile Legii 346/2004, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.Conform art. 278^1, alin (1), lit. c) din OUG 34/2006, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 10.995, 50 lei, in cazul in care CNSC va respinge contestatia ca nefondata. 10% din pretul contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se va constituiprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract si care va fi valabila pe o durata de 32 luni calendaristice. Garantia de buna executie se va constitui si se va depune (in original) de prestator la sediul achizitorului, in perioada de valabilitate a ofertei si inainte de data stabilita pentru semnarea contractului.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 alin.(4) din H.G. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-Fonduri europene=78, 41%; -Cofinantare nationala=21, 59%.Programul Operational Sectorial de Mediu, Axa prioritara 1 ? Extindere si modernizare sisteme de apa si apa uzata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular III/a.1.
Cerinta nr. 2
Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - Formular III/a.2.
Cerinta nr. 3
Acorduri/contracte de asociere (daca este cazul) - se va completa de ofertant Formular III/a.3.
NOTA:
-autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii numai in cazul in care oferta este castigatoare;
-se solicita nominalizarea liderului de asociatie;
-se solicita pastrarea asocierii pe toata durata executieicontractului de achizitie publica;
-acceptul ca decontarile se vor face catre liderul de asociatie.
Cerinta nr. 4
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazutede art. 181 din OUG 34/2006 - Formular III/a.4.
In cazul in care ofertantul prezinta sustinere economica si financiara si/sau sustinere tehnica si profesionala, in conformitate cu art.186 si art.190 din OUG 34/2006, tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006.
Cerinta nr. 5
Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul III/a.5 - Declaratie privind eligibilitatea, prin care demonstreaza faptul ca nu se incadreaza in nici una dintre situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006.
In cazul in care ofertantul prezinta sustinere economica si financiara, si/sau sustinere tehnica si profesionala, in conformitate cu art.186 si art.190 din OUG 34/2006, tertul sustinator va completa Formularul III/a.5. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mentionate mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta va accepta declaratia pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Cerinta nr. 6
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazutede art. 69^1 din OUG 34/2006 - Formular III/a.6. Aceasta va fi completata, dupa caz, de catre ofertant/ofertant asociat/subcontractant/ tert sustinator. Persoanele cu functie de decizie, din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Viorel Lazar? Director general, Ioan Dreghiciu, Gheorghe Hategan, Eugen Ionita, Corina Florenta Luculescu, Vasile Ioan Dreghiciu, Noiela Cristina Vieru, Maria Elena Monea, Ana Maria Miron, Ramona Lavinia Ciutrila, Constantin Cira, Octavian Muntean, Marius Nicolae Monea, Mircea Teodor Otoiu, Cosmin Rusu, Ion Halaciuga, Cristian Ioan Ciutrila, Mircea Iacob.
Cerinta nr. 7
Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre stat - eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat (buget consolidat) sau echivalent.
Cerinta nr. 8
Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale - eliberat de Primarie sau echivalent, pentru punctele de lucru ale ofertantului implicate in indeplinirea contractului.
Certificatele privind plata taxelor si impozitelor trebuie sa ateste ca ofertantul nu are datorii exigibile de plata la data de 25 a lunii anterioare celei de depunere a ofertelor.
In cazul in care se depune oferta comuna, declaratiile, inclusiv certificatele fiscale, vor fi depuse de fiecare asociat.
OBSERVATII: ?Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari, rambursari de TVA etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor si se prezinta documente justificative.
?Certificatele constatatoare pot fi depuse in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata in conformitate cu originalul.
NOTA: Documentele solicitate mai sus vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Ofertantii straini vor prezenta documentele eliberate de autoritatile competente, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat.Traducerile vor fi semnate si stampilate pe fiecare pagina de catre traducatorul autorizat. Cerinta nr. 1
Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta (cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei) sau echivalent, in copie semnata pentru conformitate cu originalul, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate, certificatul constatator (sau documentul echivalent) in original sau in copie legalizata.
Pentru persoane juridice / fizice straine se vor depune:
-Documente care dovedesco formadeinregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalin calitate de persoana juridica in conformitate cu prevederile legale ale tarii in care ofertantul este rezident;
-Certificat constatator (sau document echivalent) emis de registrul comertului (sau autoritatea echivalenta din tara in care ofertantul este rezident), valabil la data limita de depunere a ofertei, dincaresarezulteobiectulde activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei sau operatiuni similare.
NOTA: Documentele solicitate mai sus vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Ofertantii straini vor prezenta documentele eliberate de autoritatile competente, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat. Traducerile vor fi semnate si stampilate pe fiecare pagina de catre traducatorul autorizat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Scrisoare de bonitate bancara (privind datele de identificare, indicatorii privind cifra de afaceri, profitul brut/net, rata profitului net, rata lichiditatii globale, rata solvabilitatii generale, experienta cu clientul).
Cerinta nr. 2
Acces la linii de credit, in valoare de minim 10.300.000 lei, pentru o perioada de 6 luni, suplimentar fata de obligatiile contractuale in desfasurare.
Cerinta nr. 3
Cifra medie anuala de afaceri globala in ultimii 3 ani financiari incheiati sa fie de minim 68.000.000 lei (se vor lua in considerare anii 2008, 2009, 2010). In cazul in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului minim impus si prin raportare la ultimii 3 ani financiari incheiati, respectiv 2009, 2010, 2011.
Cerinta nr. 4
Lista cu obligatiile contractuale in desfasurare fata de altibeneficiari, daca exista.
Cerinta nr. 5
Bilantul contabil pe ultimii trei ani financiari incheiati, insotit de contul de profit si pierdere, vizat si inregistrat la organele competente, in copie semnata in conf. cu originalul.
Cerinta nr. 6
Angajament privind sustinerea financiara (daca este cazul). ?Angajament ferm? - in forma autentica - daca ofertantul este sustinut conform art. 186 din OUG 34/2006.
Cerinta nr. 7
Informatii generale
NOTA: 1.IMM-urile beneficiaza de 50 % reducere pe baza declaratiei intocmite conform preved. Legii 346/2004; 2.Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilit stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.3.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacit ec-financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, angajamentul ferm prezentat trebuie sa garanteze Autoritatii Contractante faptul ca, in cazul in care Contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.Documentele vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.Pt. conversia altor monede decat euro se vor utiliza ratele de schimb medii anuale (2008, 2009, 2010, 2011) stabilite de catre BCE (www.ecb.europa.eu).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Principalele lucrari executate in ultimii 5 ani
Cerinta nr. 2
Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti.
Acordul/acordurile de subcontractare (daca este cazul) devine/devin anexa la contractul de achizitie publica cf. art. 96 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Cerinta nr. 3
Angajament privind sustinerea tehnica si/sau profesionala (daca este cazul). ?Angajament ferm? -in forma autentica - daca ofertantul este sustinut tehnic/ profesional in conformitate cu art.190 din OUG 34/2006.
Cerinta nr. 4
Experienta similara
Ofert. trebuie sa fi realizat din cel mult trei contracte similare a unei valori cumulate de minim 30.000.000 lei (fara TVA), care sa cuprinda lucrari de canalizare si/sau de alimentari cu apa, atestate prin copii dupa certificatul de receptie finala semnat de Beneficiar, Inginer si Antreprenor. Se vor lua in considerare acele certificate semnate in ultimii 5 ani fata de data prezentarii ofertei. Pentru ofertantii care nu pot prezenta certificatele de receptie finala, se accepta si prezentarea certificatelor de receptie la terminarea lucr, insotite de certificari de buna executie semnate de reprezent legal al beneficiarilor. Docum. doveditoare cerute ptr. exp. similara (formulare, PV-uri, copii contr., recomand.) vor contine urmat. inf.: -Beneficiarul contr; -Obiectul contr si tipul de lucr. prevazute a se realiza, inclusiv cantitati; -Perioada de desfasurare a contr; - Val contr; - Val efectiv realizata de natura si complexit pr. supus procedurii.
Nota privind cerinta nr. 4 - Experienta similara:
1.Calculul echivalentei leu-euro se face la cursul mediu anual comunicat de BCE ptr. anii in care au fost executate lucrarile.
Cerinta nr. 5
Resurse tehnice
Ofertantul este obligat sa demonstreze ca pe toata perioada de derulare a contractului are acces nerestrictionat la echipamentele si utilajele de mai jos:
-Excavator ? 2 buc; -Buldozer sau buldo-excavator ? 2 buc; -Mini-excavator pentru spatii inguste- 2 buc;
-Incarcator frontal ? 2 buc; -Foreza ? foraj orizontal sau dirijat ptr conducte ? 1 buc; -Camioane - 2buc; -Autobasculante - 2 buc; -Automacarale -2 buc; -Pompe de turnare beton montate pe sasiu ? 2 buc; -Vibrocompactoare ? 2 buc; -Utilaj de frezat cu disc diamantat ? 2 buc; -Statie de mixturi asfaltice agrementata tehnic - 1 buc; -Autobasculanta echipata pentru transport mixturi asfaltice ? 1 buc; -Autospeciala pentru aplicarea emulsiei bituminoase ? 1 buc.; -Repartitor asfalt ? 1 buc; -Laborator incercari minim gr. II, agrementat tehnic, autorizat pentru incercari de betoane (dotare proprie, contract servicii, conventie, etc.) ? 1 buc.
Nota privind cerinta nr. 5 - Resurse tehnice:
Se vor prezenta documente doveditoare in acest sens (contracte), iar pentru Statia de mixturi asfaltice si Laborator incercari minim gr. II se vor prezenta contracte si autorizatii de functionare.
Cerinta nr. 6
Resurse umane
Operatorii economici trebuie sa puna la dispozitia autorit contractante RESPONSABILII CU EXECUTIA, care sa indeplineasca urmat cerinte: -REPREZENTANT CONTRACTOR (MANAGER DE PROIECT): Studii sup; Exp profes gen de min 5 ani; Exp profes in poz similare de min 3 ani; Particip intr-o poz similara in min un contr similar.
-RESPONSABIL CONTROLUL CALITATII: Studii sup; Exp profes gen de min 5 ani; Exp profes in poz similare de min 3 ani.
-RESPONSABIL SSM: Studii sup; Exp profes gen de min 5 ani; Exp profes in poz similare de min 3 ani.
-RESPONSABIL TEHNIC CU EXECUTIA (RTE): Studii sup; Exp profes in poz similare de min 3 ani; Sa fie atestat tehnico-profesional pentru domeniul IX - Constructii edilitare si de gospodarie comunala, (angajat al ofertantului sau persoana fizica/juridica al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, care se va atasa ofertei).
Nota privind cerinta nr. 6 - Resurse umane:
1.Se vor nominaliza persoane diferite si de specialitate pentru fiecare din pozitiile de mai sus. Ofertele in care nu se vor nominaliza persoane diferite si specializate pentru fiecare post vor fi respinse.
2.Se solicita personal de executie in numar suficient pentru indeplinirea contractului de achizitie publica; se va completa formularul cu informatiile solicitate.
3.Se solicita personal de specialitate cu atestat valabil la data limita de depunere a ofertelor.
4.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa dispuna de resursele umane strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experti responsabili pentru implementarea contractului).
Cerinta nr. 1
Certificat ISO 9001 sau Certificari echivalente, transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului, valabile la data limitade depunere a ofertei.
Nota: In cazul unei asocieri, aceste conditii trebuie indeplinite de fiecare dintre membrii asocierii.
Nu se accepta ofertanti in curs de certificare.
Cerinta nr. 2
Certificat ISO 14001 sau Certificari echivalente, transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului, valabile la data limitade depunere a ofertei.
Nota: In cazul unei asocieri, aceste conditii trebuie indeplinite de fiecare dintre membrii asocierii.
Nu se accepta ofertanti in curs de certificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
AB-CL-8/ 659/03.02.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.05.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.05.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
165zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.05.2012 12:00
Locul: SC APA CTTA SA ALBA, str. Vasile Goldis nr. 3, Alba Iulia, judetul Alba
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor care au depus oferte, observatori UCVAP (dupa caz)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect prioritar strategic privind Programul Operational Sectorial de Mediu, Axa prioritara 1- Extindere si modernizare sisteme de apa si apa uzata.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
1.Pretul contractului nu include ?diverse si neprevazute?.2.Perioada de Notificare a Defectelor este de 12 luni de la semnarea Procesului Verbal de receptie la Terminarea Lucrarilor.3.Vizitarea amplasamentului: Operatorii economici pot vizita si inspecta locul viitorului santier de lucrari si imprejurimile acestuia in scopul evaluarii, din punctul de vedere a cheltuielilor, riscurilor si a tuturor datelor necesare pregatirii unei oferte fundamentata tehnic si conforma cu datele reale din teren; Persoana de contact este ing. Eugen Ionita ? Manager de proiect.4.Ofertasevadepunela : SC Apa CTTA SA Alba, Str. Vasile Goldis nr. 3, Alba Iulia, Judetul Alba, Cod postal: 510007.5.Deschiderea ofertelor: SC Apa CTTA SA Alba, Str. Vasile Goldis nr. 3, Alba Iulia, Judetul Alba.6.Participarea la sedinta de deschidere a ofertelor: Persoana imputernicita de ofertant de a participa la sedinta de deschidere a ofertelor va prezenta: Imputernicire? in original; B.I. / C.I. / pasaport ?copie. Se recomanda ca numarul de participanti din partea aceluiasi ofertant in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor a nu fi mai mare de 2.NOTA: Ofertantii straini vor prezenta documentele traduse in limba romana de un traducator autorizat. Traducerile vor fi semnate si stampilate pe fiecare pagina de catre traducatorul autorizat.Operatorul economic va prezenta imputernicire notariala (Formular IV.2), semnata de catre administrator, sau un alt document legal echivalent, in cazul in care semnatarul ofertei este altcineva decat administratorul firmei (in original). Prin imputernicire se va autoriza semnatarul ofertei sa angajeze ofertantul in procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal, in conformitate cu art.256^2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC APA CTTA SA Alba ? Oficiul juridic
Adresa postala: Str. Vasile Goldis nr. 3, Localitatea: Alba Iulia, judetul Alba, Cod postal: RO - 510007, Romania, Tel. +40 258834087/ +40 258401312, Email: [email protected], Fax: +40 258834493, Adresa internet (URL): www.apaalba.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.03.2012 12:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer