Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - AB-CS-01 - ,,Furnizare Vehicule Operationale?


Anunt de participare (utilitati) numarul 128615/19.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA CTTA SA ALBA
Adresa postala:  Str. Vasile Goldis nr. 3, Localitatea:  Alba Iulia, judetul Alba, Cod postal:  510007, Romania, Punct(e) de contact:  Corina Luculescu, Tel. +40 258.834.087, +40 258.401.312, In atentia:  Eugen Ionita ? Manager proiect, Email:  [email protected], Fax:  +40 258.834.493, Adresa internet (URL):  www.apaalba.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
alte institutii guvernate de legea publica
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
AB-CS-01 - , ,Furnizare Vehicule Operationale?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Alba Iulia, Str. Vasile Goldis nr. 3, Judetul Alba, Romania
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
AB-CS-01 - ?Furnizare Vehicule Operationale?, punerea in functiune, instruirea personalului autoritatii contractante si asigurarea service-ului, conform prevederilor caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32323500-8 - Sistem video de supraveghere (Rev.2)
34144410-5-Vidanjoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pentru implementarea proiectului , ,Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Alba? se solicita urmatoarele: Furnizare Vehicule Operationale conform cerintelor stipulate in Caietul de Sarcini.
Valoarea maxima acceptata a contractului este de 1.455.942 LEI (EXCLUSIV TVA).
Valoarea estimata fara TVA: 1, 455, 942RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
135 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 28.000 lei. Furnizorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a acestuia.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-Fonduri europene 78, 41%; -Cofinantare nationala 21, 59%; Programul Operational Sectorial ?Mediu? 2007-2013, Axa prioritara 1-Extindere si modernizare sisteme de apa si apa uzata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta:
-Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie privind neincadrarea in art. 181 din OUG 34/2006
-Declaratii privind calitatea de participant la procedura
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
-Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, privind plata contributiilor la bugetul de stat sau echivalent
-Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, privind plata impozitelor si taxelor locale, sau echivalent
-Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta sau echivalent
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor sau echivalent
Toate documentele solicitate valabile la data deschiderii ofertelor.
Persoane juridice straine: orice document similar emis in tara de origine, insotit de traducerea autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel specific minim necesar:
-Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie de cel putin 2.900.000 lei.
Se vor prezenta:
-Bilantul contabil pe ultimii trei ani 2008, 2009, 2010 cu viza DGFP, insotit de contul de profit si pierdere.
-Formularul Fisa de Informatii Generale in care se solicita cifra de afaceri realizata pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010)
-Angajament ferm?in forma autentica - in cazul in care ofertantul prezinta sustinere economica si financiara, in conformitate cu art.186 din OUG 34/2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel specific minim necesar:
-Efectuarea in ultimii 3 ani, a cel putin unui contract care a avut ca obiect furnizarea de echipamente similare cu cele cerute in caietul de sarcini, cu aplicabilitate pentru domeniul curatarii si inspectarii retelelor de canalizare.
-Obligativitatea prezentarii a cel putin 1document constatator sau recomandari emise, in baza art. 97^1 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, de catre beneficiari/clienti ai ofertantului.
-Asigurarea personalului de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului: minim 1 specialist in echipamentele livrate (diplome sau atestate).
Se vor prezenta:
-Declaratie privind lista principalelor contracte similare realizate in ultimii 3 ani, insotita derecomandarea scrisa a beneficiarului in original, semnata si stampilata, prezentandu-se contractele de furnizare in copie-Completarea Formularului ?Experienta similara? anexat pentru contractele similare prestate in ultimii 3 ani (prezentate pentru dovedirea experientei similare)
-Angajament ferm?in forma autentica, daca ofertantul prezinta sustinere tehnica/profesionala cf. art.190 din OUG 34/2006
-Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului
-Certificat de atestare ISO 9001 pentru managementul calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
AB-CS-01/4066/02.08.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.09.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.10.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.10.2011 12:00
Locul: S.C. Apa CCTA S.A. Alba, Str. Vasile Goldis nr 3 , Alba Iulia, Judetul Alba.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii operatorilor economici, precum si observatorii UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu 2007-2013, Axa prioritara 1 -Extindere si modernizare sisteme de apa si apa uzata
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al Autoritatii Contractante considerat a fi nelegal, in conf. cu art. 256^2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.08.2011 10:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer