Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - AC Medicamente Oncologie


Anunt de participare numarul 83088/29.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PIATRA NEAMT
Adresa postala: STR. B-DUL TRAIAN NR 1-3, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: 610136, Romania, Punct(e) de contact: NICULINA-MIHAELA MARESIU, Tel.0233/213470, Email: [email protected], Fax: 0233/232050, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Bursa Romana de Marfuri terminal Piatra-Neamt
Adresa postala: b-dul Decebal, nr. 35, I 4, parter, jud Neamt, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: 610076, Romania, Tel.0233232390, Email: [email protected], Fax: 0233218587, Adresa internet (URL): www.brm.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Bursa Romana de Marfuri terminal Piatra-Neamt
Adresa postala: b-dul Decebal, nr. 35, I 4, parter, jud Neamt, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: 610076, Romania, Tel.0233232390, Email: [email protected], Fax: 0233218587, Adresa internet (URL): www.brm.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
AC Medicamente Oncologie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Judetean de Urgenta Piatra-Neamt, b-dul Traian, nr. 1-3, jud. Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 7, 899, 310RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Medicamente uz oncologic
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33652100-6 - Antineoplazice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 7, 899, 310RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie particip 157986.202 conform caiet sarcini
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program National Oncologie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- decl priv eligibilitatea(original)
- decl priv neincadrarea art. 181(original)
-certificat atest fiscala priv achit oblig exigibile catre bugetul de stat(sanatate, pensie, somaj), elib de DGFP(copie conf cu originalul)
-certificat priv plata taxelor si imp locale elib de primaria locala (copie conf cu originalul)
-declar pe propria rasp ca nu se afla in nici una din situatiile art 5 alin 1 din legea nr. 21/1996
- agentii ec care intra sub incidenta L 21/1996 si sunt implic intr-o operatiuine de concentrare ec pot participa la licitatie numai cu o singura oferta comuna, ca asociati, prezentand si acordul de asociere
-certificat constatator , in original, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, deOficiul Registrului Comertului;
- autorizatie de functionare/aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii, in copie
- documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori aparenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident(documentul se va anexa in copie cu mentiunea " conform cu originalul", anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilantul contabil la data de 31.12.2008, vizat si inregistrat la Administratia Finatelor Publice
- declaratie privind cifra medie de afaceri - formularul B2 din sectiunea Formulare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatiui generale
2. Experienta similara / principalele livrari de produse in ultimii 3 ani / recomandari din partea altor beneficiari scrise si parafate privind calitatea produselor similare livrate - min 3 -
3. Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor;Ofertantii trebuie sa prezinte declaratie pe propria raspundere ca produsele oferite detin A.P.P. emis de Agentia Nationala a Medicamentului.
4.Autorizatie de livrare, in original sau copie legalizata(numai pentru comercianti);Se va prezenta autorizarea astfel incat sa cuprinda toate informatiile conform Formularului B3 din Sectiunea Formulare, completata de producator.In situatia in care autorizatia provine de la o alta persoana juridica decat producatorul, trebuie prezentat intreg lantul de autorizari astfel incat sa fie demonstrata legatura dintre producator si ofertant (conform Formular B3.a din Sectiunea Formulare).
5. Se vor prezenta, incopie, certificate care atesta implementarea sistemului de calitate ISOsau echivalent , laproducator.
6.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.09.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.09.2009 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.09.2009 10:00
Locul: Bursa Romana de Marfuri terminal Piatra-Neamt, b-dul Decebal, nr. 35, I 4, parter, jud Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: Calendar estimativ de atribuire a contractelor subsecvente: in functie de bugetele aprobate cu aceasta destinatie se vor atribui contracte subsecvente cu durata de 1-2 luni
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
curtea de apel
Adresa postala: str. Cuza Voda, nr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234513678
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
SE DEPUN IN TERMEN DE 10 ZILE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Judetean de Urgenta Piatra-Neamt, comp. juridic
Adresa postala: b-dul traian, nr. 1-3, jud Neamt, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: 610136, Romania, Tel.0233219440, Fax: 0233216562
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.07.2009 11:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer