Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACCESAREA SI DERULAREA FONDULUI PENTRU SCHEMA DE GARANTARE PENTRU AGRICULTURA SI A FONDULUI PENTRU SCHEMA DE GARANTARE PENTRU INTREPRINDERI MICI SI MIJLOCII, COFINANTATE DIN FEADR.


Anunt de participare numarul 92959/09.01.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale
Adresa postala: B-dul Carol I nr. 24, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020921, Romania, Punct(e) de contact: MADR, Bd. Carol I nr 24, sector 3, Tel.021.307.85.65; 021.307.24.72, Email: [email protected], Fax: 021.307.86.06, Adresa internet (URL): http: //www.madr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACCESAREA SI DERULAREA FONDULUI PENTRU SCHEMA DE GARANTARE PENTRU AGRICULTURA SI A FONDULUI PENTRU SCHEMA DE GARANTARE PENTRU INTREPRINDERI MICI SI MIJLOCII, COFINANTATE DIN FEADR.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Romania
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Crearea conditiilor necesare pentru atribuirea Conventiilor de finantare in scopul dezvoltarii unor instrumente financiare care sa creasca accesibilitatea solicitantilor P.N.D.R. la sistemul de credit al institutiilor financiar-bancare de pe piata pentru obtinerea de credite pentru cofinantarea contributiei private denumite scheme de garantare a creditelor pentru beneficiarii masurilor de investitii private cofinantate din F.E.A.D.R. prin masurile:
Lot 1:121 - Modernizarea exploatatiilor agricole si 123 - Cresterea valorii adaugate a produselor agricole si forestiere pentru partea acoperita de prevederile art. 36 din Tratatul de constituire al U.E;
Lot 2:312 Sprijinirea pentru crearea si dezvoltarea de micro-intreprinderi si 313 Incurajarea activitatilor turistice si componenta masurii 123 acoperita de schemele de ajutor de stat.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66100000-1 - Servicii bancare si de investitii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1: Derularea schemei de garantare pentru agricultura in scopul garantarii creditelor solicitate de la bancile comerciale de beneficiarii PNDR masura 121 si masura 123 pentru partea acoperita de prevederile art 36 din Tratatul de Constituire al U.E.Suma alocata schemei: 190.000.000 euroLot 2:
Derularea schemei de garantare pentru IMM in scopul garantarii creditelor solicitate de la bancile comerciale de beneficiarii PNDR masura 312, masura 313 si componenta masurii 123 acoperita de schemele de ajutor de stat.Suma alocata schemei: 30.000.000 euroValoarea estimata a contractului LOT 1 (fara TVA): 3.800.000 Euro
Valoarea estimata a contractului LOT 2 (fara TVA): 600.000 Euro
Valoarea estimata fara TVA: 4, 400, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
42 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia buna exec.cuantum de 1% din pretul contract incheiat pentru fiecare lot in parte, constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau soc. de asig.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este cofinantat din fondurile Schemei de garantare pentru agric. si Schemei de garantare pentru IMM, din cadrul PNDR (fonduri comunitare).
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat inainte de semnarea contractului, care prevede contributia partilor sociale ale asociatilor si durata de valabilitate.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.privind eligibil.Decl.privind neincadrarea in prev. art.181 din OUG 34/2006
Decl.privind cal. de participant la procedura
Decl.proprie raspundere din partea conducatorului instit. ca nu se afla intr-o situatie care sa afecteze independenta deciziilor
Certif atestare fiscala valabil la data desch. ofertelor, privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul gen. consolidat emis de catre aut. competenta-original sau copie legaliz.
Certif fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale (valabil la data desch. ofertelor)original sau copie legaliz.
Imputernicire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizate sa semneze oferta, doc. ofertei, contractul
Certif constatator emis de Of.Regis.Comert.terit., pe raza caruia ofertantul este rezident, din care sa rezulte obiectul de activitate al firmei, specific acestei achizitii publice-original sau copie legaliz (valabil la data desch. ofertelor)
Copie a Certif Unic de Inregis. emis de Of.Nat. al Regis.Comert.Actul constitutiv si R.O.F depuse si inregistrate la BNR
Pers. jur. straine vor prezenta doc.edificat., echivalente celor solicitate mai sus, in conf. cu prev. legale din tara in care ofertantul este rezidentoriginal sau copie legaliz., insotit de traducere autorizata in lb. romana
Pers. jur. romane/straine trebuie sa fie instit. financiare active pe piata de garantare a creditelor din Romania asa cum este prev. la cap. 5.2.7.3 - Managementul schemelor de garantare din PNDR.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale;
- Bilantul contabil din anii 2007, 2008 si semestrul I 2009 vizat si inregistrat de organele competente si raportul anual de activitate aprobat de AGA (in copie)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media profitului net al ofertantului pe ultimii doi ani (2007, 2008) trebuie sa fie pozitiva.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind echipamentele tehnice /mijloace fixe specifice derularii activitatii de garantare de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a Conventiei de finantare;
- Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere;
- Copie legalizata dupa documentul eliberatde catre Banca Nationala a Romaniei privind inscrierea institutiei financiare in Registrul Special al IFN, conform prevederilor Legii nr. 93/2009;
- Recomandari din partea unor beneficiari de garantii si doua recomandari din partea unor banci comerciale cu care au semnat conventii de lucru;
- Declaratie privind faptul ca ofertantula tinut cont, in elaborarea ofertei, de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Declaratie privind echipamentele tehnice /mijloace fixe specifice derularii activitatii de garantare din care sa rezulte ca operatorul economic dispune de echipamentele tehnice /mijloace fixe specifice necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a Conventiei de finantare Contractului de servicii;
- Pentru probarea informatiilor prezentate in cadrul Declaratiei se vor depune CV-uri si copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV-uri;
- Minim cinci recomandari. Recomandarile vor contine urmatoarele elemente: perioada contractului, valoarea garantiei acordate, informatii legate de profesionalismul, compententa si promptitudinea institutiei financiare cu care a incheiat contractul de garantii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.02.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.02.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.02.2010 12:00
Locul: Sediul MADR, Bd. Carol I nr. 24, sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul este cofinantat din fondurile Schemei de garantare pentru agricultura si Schemei de garantare pentru intreprinderi mici si mijlocii, din cadrul Programului National pentru Dezvoltare Rurala (fonduri comunitare).
VI.3) Alte informatii
Mentionam ca PRETUL CONTRACTULUI este de 3.800.000 Euro(lotul 1) respectiv 600.000 Euro (lotul 2), reprezentand 2% din capitalul transferat Gestionarului fondului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/319.51.83, Email: [email protected], Fax: 021/332.12.40, Adresa internet (URL): http: /portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, Directia Generala de Dezvoltare Rurala AM PNDR, Directia Asistenta Tehnica si Formare Profesionala.
Adresa postala: Bd. Carol I nr 24, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020921, Romania, Tel.021. 307.85.65; 021.307.24.72, Email: [email protected], Fax: 021.307.86.06
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.01.2010 15:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer