Licitatie Publica - Accesorii pentru repararea cablurilor de semnalizare si energie.
Anunt de participare (utilitati) numarul 103946/13.07.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Mariana Coman, Tel. 021/3192433, Email: [email protected], Fax: 021/3192433, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Accesoriipentru repararea cablurilor de semnalizare si energie.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediile sucursalelor regionale CF conform graficului de livrare atasat la documentele anuntului.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Accesoriipentru repararea cablurilor de semnalizare si energie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31340000-1 - Accesorii de cablu, izolate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea de livrat este conform graficului de livrare.
Valoarea estimata fara TVA: 199, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garant particip 1900 Ron. Constituire: scr.garant.banc, numer la casierie, viram banc, alt instrum garantare emis de soc. bancar sau soc de sigurari.Garantie de buna exec 5% din contract de achiz.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea (formular A- in original).
-Declaratie privind neincadrarea la art. 181 din OUG 34/2006(Formular B1-in original)
-Declaratie privind neincadrarea la art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 modificata si completata(formular B2).
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura (formular B6-in original)-Certificat de inregistrare de la Camera de Comert si Industrie a Oficiului Registrului Comertului-in copie.
-Certificat constator emis de Oficiul Registrului Comertului-in original.
-certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (in original sau copie legalizata).
-Documente de IMM daca este cazul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale (Formular G in original)
Ofertantii trebuie sa dovedeasca cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani de 300000 lei respectiv 71033 euro.
-Bilanturi contabile din anii 2007, 2008, 2009 in copie.
-Angajamentul ferm de sustinere a capacitatii economico-financiare acordata de catre o alta persoana (daca este cazul)-in original.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista furnizarilor de produse din ultimii 3 ani(formular E -in original).
-Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a finalizat un cotract de furnizare produse licitate , sau mai multe contracte din care sa rezulte ca a livrat produse similare si a caror valoare insumata este egala sau mai mare decat 200000 lei respectiv 47355 euro.
Pentru contractul depus ca si experienta similara se vor prezenta recomandare/recomandari din partea beneficiarilor contractelor respective sau documente constatatoare privind indeplinirea obligatiilor contractuale. Recomandarile se depun in original sau copie legalizata si traduse in limba romana(daca e cazul).Din recomandari trebuie sa rezulte ca ofertantul si-a indeplinit in totalitate obligatiile contractuale.
-Autorizatia de furnizor feroviar eliberata de AFER sau Agrement tehnic pentru servicii de intermediere(comercializare) a furnizarii produselor feroviare critice eliberate de AFER.
-Agrementul Tehnic AFER sau Omologarea tehnica a produsului eliberata de AFER.
Documentele AFER trebuie prezentate in termen de valabilitate la deschiderea ofertelor.-Autorizatia de comercializare a produsului licitat din partea producatorului original- se depune in original sau copie legalizata.
-Documente care confirma sistemul de managenent al calitatii ofertantilor.
-Angajament ferm de sustinere a capacitatii tehnice acordata de o alta persoana(daca e cazul)-in original.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Numar de runde 2, durate unei runde 1 zi, pauza intre runde 1 zi.In cazul in care dupa prima runda nu se introduc preturi noi licitatia electronica se va finaliza.In SEAP se introduc preturi fara TVA.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.08.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.08.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.08.2010 11:00
Locul: Compania Nationala de Cai Ferate bd. Dinicu Golescu nr. 38 Sector 1 Bucuresti.Tel +40 021 3192433
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor vor prezenta imputernicirea in original si BI/CI.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
ConsiliulNational de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6 sector 3 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5 sector 5 Bucuresti., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 40/21395180, Fax: 4021395180
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiilor este de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNCF CFR SA -Directia Asisitenta Juridica.
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu nr. 38 sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. 40 213511117, Fax: 40 213511117
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.07.2010 15:12