Licitatie Publica - Acetilena si servicii aferente
Anunt de participare (utilitati) numarul 130764/21.09.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Distributie a Energiei Termice Bucuresti
Adresa postala: Str.Cavafii Vechi nr.15 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030254, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. 0372.148.000, In atentia: Ing. Vasile Burlacu, Email: [email protected], Fax: 021.312.62.03/021.310.81.32, Adresa internet (URL): www.radet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Regia Autonoma de Distributie a Energiei Termice Bucuresti
Adresa postala: Str.Cavafii Vechi nr.15 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030254, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. 0372.148.059, In atentia: Ing. Vasile Burlacu, Email: [email protected], Fax: 021.312.62.03 / 021.310.81.32, Adresa internet (URL): www.radet.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Regia Autonoma de Distributie a Energiei Termice Bucuresti
Adresa postala: Str.Cavafii Vechi nr.15 sector 3 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030254, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. 0372.148.059, In atentia: Ing. Vasile Burlacu, Email: [email protected], Fax: 021.312.62.03 / 021.310.81.32, Adresa internet (URL): www.radet.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Acetilena si servicii aferente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Statia de incarcare a furnizorului Bucuresti.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 796, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul acordului cadru este de a achizitiona acetilena pentru nevoile curente ale RADET Bucuresti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24321115-9 - Acetilena (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform cerintelor din fisa de date
Valoarea estimata fara TVA: 796, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 15.000, 00 lei/ 3.535, 32 euro; Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului subsecvent, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii RADET
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Certificate care sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat si catre bugetul local valabile la data deschiderii ofertelor, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit operatorul economic.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69(1) din OUG 34/2006;
-Declaratia ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? conform Ordin 314/2010, emis de ANRMAP;
-Certificat de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului;
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala, emis cu cel putin 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor: se va atasa in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-fisa informatii generale: declaratie privind cifra de afaceri globala intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani; valoare minima a mediei cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani 350.000, 00 lei /82.490, 75 euro.
-bilantul contabil la 31.12.2010, vizat si inregistrat la organele competente;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista contractelor indeplinite in ultimii 3 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante livrari. Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si vor preciza daca au fost indeplinite in conformitate cu normele profesionale din domeniu;
-ca dovada a experientei similare, se solicita ca ofertantul sa faca dovada livrarii, in ultimii 3 ani, de produse similare in valoare de 175.000, 00 lei / 41.245, 37 euro; se va prezenta copia contractului /contractelor respectiv/respective, insotita de certificarea de buna executie conform celor precizate anterior.
-certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante;
-declaratie referitoare la echipamentele tehnice;
-Certificat tip ISO 9001-2008
-Certificat tip SR EN ISO 14001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala de licitatie electronica va avea o runda de desfasurare si se va derula conform prevederilor HG 1660/2006
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DAP nr. 95/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.10.2011 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.10.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.10.2011 10:00
Locul: Str. Cavafii Vechi nr. 15, etaj 7, camera 72, sector 3, Serviciul Achizitii Publice RADET
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, membrii comisiei de evaluare, expertii cooptati, dupa caz observatori desemnati de catre ANAF in vederea verificarii procedurii conf. OUG 30/2006
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030086, Romania, Tel. 4 021.310.46.42, Email: [email protected], Fax: 4 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 4 021.319.51.80, Email: [email protected], Fax: 4 021.332.12.40 , ,Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, confm. OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice RADET
Adresa postala: Str. Cavafii Vechi nr. 15, sector 3, etj.7, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030254, Romania, Tel. 4 0372.757.840, Email: [email protected], Fax: 4 021.312.62.03, Adresa internet (URL): www.radet.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.09.2011 14:47