Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 140280 | 140378 | 140543 | 140604 | 140708 | 14123 | 141870 | 141916 | 142745 | 14331 +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achiz. medicamente 2011


Anunt de participare numarul 129139/26.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Municipal Turda
Adresa postala:  str. Andrei Muresanu nr. 12-16, Localitatea:  Turda, Cod postal:  401103, Romania, Punct(e) de contact:  Sorin Belu, Tel. 0264/312420, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0264/311578, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achiz. medicamente 2011
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: farmacia Spitalului Mun. Turda, str. Andrei Muresanu nr. 12-16
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achiz. medicamente 2011
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala de medicamente ce urmeaza a se achizitiona pe loturi este prezentata in documentatia de atribuire. Valoarea estimata fara TVA este de 305310.99 lei.
Valoarea estimata fara TVA: 305, 310.99RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare aferenta fiecarui lot este de 1 % din valoarea fiecarui lot si se regaseste in anexa.Se permite constituirea garantiei de participare prin orice instrument de garantare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare-Bugetul ASS pe anul 2011
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea
- Certificat eliberat de DGFP valabil la data deschiderii ofertelor in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pt. "conformitate cu originalul"
- Certificat privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia Impozite si taxe a Primariei valabil la data deschiderii ofertelor in original sau copie legalizata, precum si posibilitatea operatorilor economici de a prezenta o copie lizibila semnata si stampilata pentru " conformitate cu originalul"- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181
- Autorizatie de functionare
- Certificat constatator emis de ORC, valabil la data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii generale, cuprinzand cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
- Ultimul bilant vizat de Administratia financiara in copie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului, pentru conformitate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea cu standadele relevante ( ISO 9001/ 2000) sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
9481/ 04.08.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.10.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.10.2011 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.10.2011 09:00
Locul: Farmacia Spitalului Municipal Turda Str.Andrei Muresanu nr 12-16, Turda Jud Cluj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Of se deschid la farmacia Spit Mun. Turda, jud. Cluj str. A. Muresanu nr. 12-16Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da.Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS NR. 6 SECTOR 2, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0212104641, Email:  [email protected], Fax:  0214642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CNSC
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS NR. 6 SECTOR 2, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0212104641, Email:  [email protected], Fax:  0214642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256^2 / OUG 34/ 2006. Persoana vatamata poate sesiza CNSC in termen de 10 zile, incepand cu data luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Municipal nTurda
Adresa postala:  str. Andrei Muresanu nr. 12-16, Localitatea:  Turda, Cod postal:  401103, Romania, Tel. 0264312420, Email:  [email protected], Fax:  0264311578, Adresa internet (URL):  [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.08.2011 14:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer