Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achiz. medicamente antineoplazice


Anunt de participare numarul 138432/29.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Municipal Turda
Adresa postala: str. Andrei Muresanu nr. 12-16, Localitatea: Turda, Cod postal: 401103, Romania, Punct(e) de contact: FARM. HUBAN REMUS, Tel. +40 264312420, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 264311578, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achiz. medicamente antineoplazice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: farmacia Spitalului Mun. Turda, str.Andrei Muresanu nr. 12-16, loc. Turda, jud. Cluj
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 1 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 357, 748.23 si 1, 475, 337.85RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite este in functie de alocarile bugetare.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achiz. medicamente antineoplazice la Spitalul Mun. Turda pe o perioada de 1 an
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33652100-6 - Antineoplazice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achiz. medicamente antineoplazice la Spitalul Mun. Turda, jud. Cluj pe o perioada de 1 an, conform documentatiei de atribuire si a caietului de sarcini anexat.
Valoarea estimata fara TVA: intre 357, 748.23 si 1, 475, 337.85RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Potrivit art. 43^1 din OUG 34/2006 modificat prin Legea 279/2011, garantia de participare este obligatorie, reprezinta 1 % din valoarea totala estimata a fiecarui lot pentru care se depune oferta, conform anexei nr.1 din caietul de sarcini. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Aceasta garantie se constituie sub forma scrisorii de garantie bancara, ordin de plata in contul RO78TREZ21950006XXX000887 deschis la TREZ TURDA, plata sumei in cauza la casieria autoritatii contractante sau polita de asigurare emisa de o societate de asigurare. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: 1) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;2) ofertasa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; 3)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuzesa semneze contractul deachizitie publica in perioasda de valabilitate a ofertei; 4) in cazul in care cand/ ofert. depune o contestatie la CNSC, iar aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine din gar. participare suma calculata conf. preved. art.278^1, alin.1 din OUG nr.34/2006 cu modif si compl. ulterioare. Nota: IMM-urile beneficiaza de reducere de 50 % la garantia de participare. Grupul format excl.dinop.ec.in categ.IMM, pers.juridice romane ori starine care depun oferta comuna, beneficiaza de aceeasi reducere a gar. de partic. Ofertele neinsotite de dovada constit. gar. de partic. vor fi respinse. Gar. de buna exec 5 % din val tot a contr fara TVA. Se constituie prin scrisoare de gar bancara , instr de garantare emis de o societ de asig sau depozit colat.Gar de buna exec se constit in 15 zile de la semnarea contractului.Conform art. 90 din HG 925/2006, aut contr are dreptul de a emite pretentii asupra gar buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractant.nu isi indepl.oblig contractuale. Anterior emiterii unei pretentii asupra gar de buna exec aut contract are oblig de a notifica pretentia contractant, precizand oblig care nu au fost respectate.Aut contract are oblig de a elib/restit gar de buna exec in max 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contract si/sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finatare o constituie bugetul programelor de oncologie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie de eligibilitate ( neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006)-formular nr.4; 2) Declaratie privind neincadrarea in prevedrile art. 181 din OUG 34/2006, formular nr.3; 4) Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa ca ofertantii nu au datorii la bugetul local. Acest certificat va fi emis de Primaria din raza careia apartin ofertantii. Ofertantul va prezenta certificatul de atestare fiscala din care sa reiasa ca nu au datorii fata de bugetul local si de asemenea va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta. Certificatul de atestare fiscala trebuie depus in original, copie conform cu originalul semnata si stampilata de ofertant.5)Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat al statului, eliberat de catre Agentia Nationala de Administrare Fiscala. Ofertantul va prezenta certificatul privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat al statului, din care sa reiasa faptul ca ofertantii nu au datorii la bugetul general consolidat al statului si de asemenea va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta. Certificatul privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat al statului trebuie depus in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, semnata si stampilata de ofertant.6) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/ 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-formular nr.9.7)2) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 ^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare prin Legea 279/ 2011 cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Manager-Bica Antonica Georgeta; Dir.medical- Dr.Derner Marieta;Dir.fin-contabil Ec.Rad Elena; Sef Serv.A.T.- Ec. Rus Virginia; Medic sef oncolog- Purcaras Nadejda; Farmacist Huban Remus; Ec. Vlad Velia- economist in cadrul Serv. A.T. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului, eliberat in baza Legii nr. 26/ 1990 republicata, privind Registrul Comertului, cu toate modificarile si completarile ulterioare si Legea nr.31/ 1990 republicata, privind societatile comerciale, cu modificarile si completarile ulterioare. Acest certificat trebuie eliberat inainte cu maxim 30 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Acest certificat trebuie depus in original, copie legalizata sau copie " conform cu originalul" semnata si stampilata de ofertant.2)Autorizatie de importator pentru firma distribuitoare, conf. Ordinului 312/ 2009 art. 2alin. 2si autorizatie de punere pe piata emisa de M.S., conform Legii 95/ 2006, art. 700.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente, original, copie legalizata sau copie lizibila" conform cu originalul".
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Lista principalelor livrari efectuate in ultimii 3 ani;
2)Declaratie referitoare lautilaje, instalatii, echipamente tehnice si la mijloacele de transport de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare de produse
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7225/ 19.06.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.10.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.10.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.10.2012 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantul legal sau imputernicitul acestuia din partea ofertantului are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Ofertantul va avea in vedere la ofertare pretul ofertat, termenul de livrare si termenul de plata.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art 256^2 din Oug 34/ 2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Municipal Turda
Adresa postala: str. Andrei Muresanu nr. 12-16, Localitatea: Turda, Cod postal: 401103, Romania, Tel. +40 264312420, Email: [email protected], Fax: +40 264311578, Adresa internet (URL): str. Andrei Muresanu nr. 12-16
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.08.2012 09:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer