Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achiz serv.de dezv. si implementare a solutiilor software si de integrare a aplicatiilor , achiz . echipamente TIC si alte dotari necesare


Anunt de participare numarul 129358/27.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Transporturilor
Adresa postala:  Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  Andreea Andrescu, Tel. 319.61.56, Email:  [email protected], Fax:  319.61.99, Adresa internet (URL):  www.mt.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Elaboreaza strategia si reglementarile specifice de dezvoltare a activitatilor de transport
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achiz serv.de dezv. si implementare asolutiilor software si de integrare a aplicatiilor , achiz . echipamente TIC si alte dotarinecesare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Bucuresti
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea serviciilor de dezvoltare si implementare a tuturor solutiilor software si de integrare a aplicatiilor folosite, precum siachizitionarea de echipamente TIC si alte dotari necesare pentru implementarea proiectului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72266000-7 - Servicii de consultanta pentru software (Rev.2)
33195100-4-Monitoare (Rev.2)
48517000-5-Pachete software IT (Rev.2)
72150000-1-Servicii de consultanta informatica in audit si servicii de consultanta pentru hardware (Rev.2)
72212000-4-Servicii de programare de software de aplicatie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 1, 225, 566RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantie de participare este 24.500 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice 2007-2013 (POS CCE). Domeniul Major de Interventie 1 Sustinerea Utilizarii Tehnologiei Informatiei
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Certificat eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale, 2.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala, 3.Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 30 zile inaintea deschiderii ofertelor, 4. Certificat de inregistrare la Oficiul National al Registrului Comertului, copie certificata ?conform cu originalul?,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale Formularul B2, din care sa reiasa cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, respectiv 2008, 2009, 2010 sa fie de cel putin1.200.000 lei.
Bilantul contabil la 31.12.2010,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa/fisele de informatii privind experienta similara-Cerinta minima: ofertantul a prestat in ultimii 3 ani (impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertelor) servicii de dezvoltare si livrare de sisteme informatice. Valoarea cumulata a serviciilor similare, incluse in maxim 3 contracte sa fie cel putin egala cu 1.200.000 lei. Declaratiei privind capacitatea tehnica? Experienta membrilor echipeiprestatorului: -Manager de proiect pentru sisteme software:
Sa detina diploma de absolvire a studiilor universitare de lunga durata in domeniul IT&C, sa fie Manager de Proiect certificat Project Management Professional sau echivalent, sa detina o diploma sau certificat de absolvire a unui program de instruire pentru analiza de business, Arhitect Solutie software:
Sa detina diploma de absolvire a studiilor universitare de lunga durata in domeniul IT&C, sa detina o diploma sau certificat de absolvire a unui program de instruire pentru analiza de business, sa detina experienta in rolul de arhitect aplicatii software, Analist de Business:
Sa detina diploma de absolvire a studiilor universitare de lunga durata in domeniul IT&C, sa detina o diploma sau certificat de absolvire a unui program de instruire pentru analiza de business tip IIBA sau echivalent, sa detina experienta in rolul analist de business, Listei personalului cheie?- Formularului 2 din Sectiunea III), precum si ?Curriculum Vitae - pentru fiecare expert cheie propus?(Formularului 3 din Sec?iunea III).ISO 9001 (sau echivalentISO 14001 (sau echivalentISO 18001 (sau echivalentISO 27001 (sau echivalent Obligatii contractuale, in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
oferta tehnica
60%
Descriere: serv.de manag de proiect si calit.serv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.09.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.10.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 09.12.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.10.2011 13:00
Locul: Ministerului Transporturilor si Infrastructurii, Bucuresti, sectorul 1, B-dul Dinicu Golescu, nr38
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelor poate participa un reprezentant imputernicit al operatorului economic care a depus oferta. Acesta se va prezinta la poarta G, interior 613, 199, 112.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice 2007-2013 (POS CCE). Domeniul Major de Interventie 1 Sustinerea Utilizarii Tehnologiei Informatiei
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se regaseste ca attach la prezentul anunt de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010458, Romania, Tel. 021/319.51.81
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Juridica si Resurse Umane
Adresa postala:  bd. Dinicuy Golescu, nr. 38, s1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 021/319.61.66, Fax:  021/312.25.28, Adresa internet (URL):  www.mt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.08.2011 11:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer