Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achiz.cazane,exec.lucrari c-tii-montaj,elab.proiecte la faza PT+DDE+CS pt.inst.termice,sanit.,gaze arse,inst.el.,automatiz.,combustibil


Anunt de participare (utilitati) numarul 48041/28.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Termoficare Cluj Napoca
Adresa postala: Bdul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Punct(e) de contact: Milena Puscas, Tel.0264 - 503703, Email: [email protected] , [email protected], Fax: 0264 - 503722, Adresa internet (URL): www.ratcj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achiz.cazane, exec.lucrari c-tii-montaj, elab.proiecte la faza PT+DDE+CS pt.inst.termice, sanit., gaze arse, inst.el., automatiz., combustibil
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Cluj-Napoca, interiorul centralei termice nr.11, cartierul Grigorescu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor achiz.echipam., lucrari de constructii, montaj si serv.elab.proiect la faza PT+DDE+CS pt.inlocuire echip., instalatii termice, sanitare, electrice, automatizare, alimentare cu comb., evacuare gaze arse, la C.T. 11 Grigorescu, in cadrul obictivului de invest."Modern./automatiz. centrale termice-Inloc.cazane in centrale termice"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29715200-6 - Echipament de incalzire (Rev.1)
29861200-4-Sisteme de comanda si control (Rev.1)
45317000-2-Alte lucrari de instalare electrica (Rev.1)
45331100-7-Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.1)
74232120-1-Servicii de proiectare a sistemelor de incalzire (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare echipamente
Valoarea estimata fara TVA: intre 200, 000 si 300, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Achizitionarea unor lucrari similare
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
75 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar.de partic.: 6000 Euro.Plata in Euro sau lei, la cursul de schimb BNR din data de 23.04.2008.Forma de constit.a gar.de partic.: scris.de gar.bancara sau O.P.Docum.se prezinta in original.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii;Plata: lunar, pe baza sit.de lucrari acceptate de achiz.in termen de max.60 zile de la data depunerii facturii la achiz., in conf. cu preved.contr.de exec.de lucrari
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea grupului de op.economici trebuie sa fie legalizata, aceasta fiind o cond.necesara pt.buna indepl.a contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cazier fiscal/judiciar sau daca este cazul Decl.privind eligib.privind neincadrarea in situatiile prev.la art.180 din OUG 34/2006;Certif.de atestare privind impoz.si taxele la bugetul de stat, Cerif.de atestare fiscala privind impoz. si taxele locale sau daca este cazul Decl.pe proprie rasp.privind neincadrarea in situatiile prevaz. la art.181 din OUG 34/2006, in conf. cu docum.de atribuire
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea de documente care dovedesc situatia economica si financiara: informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista princ.livr.de prod. in ult.5 ani, insotita de recom. din partea benef.pt.cele mai imp.livrari, lista princ.prestari serv. in ult.5 ani insotita cu recom.de la benef.pt cele mai imp.serv.prestate, lista princ.lucr.ef.in ult.5 ani, insotita de cert.de buna ex.pt.cele mai imp.lucr., inform.ref.la conducerea propusa pt.exec.lucr., gr.de atestare a pers.desemnat pt.respect.calit.lucrarii, autoriz.in termen de valab.pt.resp.tehnic cu exec., decl. privit.la utilaj., instal., echip.teh.de care se dispune pt.indepl.cores.a contr., autoriz.(atesate) de montare si inst.cazane apa calda in cf.cu prescr.ISCIR PT C9-2003(inclus.Cert.ISCIR pt indepl.cerintelor esentiale de securit.pt echip.sub pres.cf.HG584/2004, autoriz.sudorilor atestati
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.04.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: OrdIn plata-Cont RO71RNCB0106000767550001 BCR Cluj (lei)
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.04.2008 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.04.2008 10:00
Locul: Sediul R.A. Termoficare Cluj-Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Biroul proiectare-dezvoltare-implementare: tel.: 0264 503715, 0264 503703, e-mail: [email protected] se admit oferte alternative.Ofertantii vor depune oferta pentru intreaga cantitate de echipamente.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic-Regia Autonoma de Termoficare Cluj-Napoca
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989 nr.79, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Tel.0264 503703, Email: [email protected], Fax: 0264 503722, Adresa internet (URL): www.ratcj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.03.2008 16:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer