Licitatie Publica - Achiz.caz.,exec.lucr.c-tii montaj,elab.proiecte la faza PT+DDE+CS pt.inst.term.,sanit.,gaze arse,inst.el.,automatizare,combustibil
Anunt de participare (utilitati) numarul 56343/20.06.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Termoficare Cluj Napoca
Adresa postala: Bdul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Punct(e) de contact: Milena Puscas, Tel.0264 - 503703, Email: [email protected] , [email protected], Fax: 0264 - 503722, Adresa internet (URL): www.ratcj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achiz.caz., exec.lucr.c-tii montaj, elab.proiecte la faza PT+DDE+CS pt.inst.term., sanit., gaze arse, inst.el., automatizare, combustibil
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Cluj-Napoca, in interiorul C.T.8 Grigorescu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor achiz.echip., lucrari de c-tii si montaj si serv.de elab. proiect la faza PT+DDE+CS, pt.inloc. echip., inst.termice, sanit., electrice, automatiz.alim. cu comb., evac.gaze arse la CT 8 Grigorescu, in cadrul obiectiv.de invest." Moderniz./autom. CT-inloc.cazane, inloc.SCP si circuit preparare apa calda aferent acestora"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29715200-6 - Echipament de incalzire (Rev.1)
29861200-4-Sisteme de comanda si control (Rev.1)
45317000-2-Alte lucrari de instalare electrica (Rev.1)
45331100-7-Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.1)
74232120-1-Servicii de proiectare a sistemelor de incalzire (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare echipamente
Valoarea estimata fara TVA: intre 80, 000 si 115, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar.part.: 2100 EUR.Plata in EUR sau lei la cursul schimb BNR din data de 18.07.2008.Forma de constit.a gar.partic.: scris.gar.bancara sau OP.Docum.se prezinta in original.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii;surse buget de stat.Plata: in termen de max 60 zile de la data depunerii fact.la achiz., in cf.cu preved.contr.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea grupului de op.ec. trebuie sa fie legaliz., aceasta fiind o cond.necesara pt.buna indepl. a contr.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cazier fiscal/judiciar daca este cazul.Decl. privind elig.privind neincadr.in sit.prevaz.la art.180 din OUG 34/2006.Certif. de atestare fisc.privind impoz.si taxele la bugetul de stat, Certif.de atestare fisc.privind impoz.si taxele locale sau daca este cazul Decl.pe proprie rasp.privind neincadr. in sit.prev.la art.181 din OUG 34/2006, in cf. cu docum.de atrib.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea de docum. care dovedesc sit.ec. si financiara : inform privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista princ.livr.de prod.in ultimii 3 ani, insotita de min.3 recom.din partea benef.pt.cele mai imp.livr., lista princ.prest.de serv.in ult.3 ani insotita de min.3 recom.din partea benef.pt.cele mai imp.serv.prest., lista princ.lucr.ef.in ult.5 ani, insot.de min.3 recom.pt.cele mai imp.lucr., inform.ref.la cond.propusa pt.exec.lucr., grd.de atestare a personalului desemnat pt.urmarirea resp.calit.lucr., autoriz.in termen de valab. pt.resp.tehn.cu exec., decl.privit.la utilaj., inst., echip.teh.de care disp.op.ec.pt.indepl.coresp.a contr., autoriz.(atestate)de mont.si inst.caz.de apa calda in cf.cu prescr.ISCIR PT C9-2003, (incl. Cert.ISCIR pt.indepl.cerint.esentiale de securit.pt.echip.sub pres.cf.HG 584/2004), autoriz.sudorilor atestati
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.07.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: Ordin plata-RO71RNCB0106000767550001 (lei)-BCR Cluj
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.07.2008 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.07.2008 10:00
Locul: Sediul R.A.Termoficare Cluj-Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Biroul Proiectare-dezvoltare-implementare: tel.: 0264 503703, 0264 503715, e-mail: [email protected]. Nu se admit oferte alternative.Ofertantii vor depune oferta pt.intreaga cantitate de echipamente.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleus nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic-R.A. Termoficare Cluj-Napoca
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989 nr.79, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Tel.0264 503703, Email: [email protected], Fax: 0264 503722, Adresa internet (URL): www.ratcj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.06.2008 11:42