Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZ.ECHIP.,EXEC.LUCR.C-TII MONTAJ,EXPERT.TEHN.,ELAB.PROIECTE LA FAZA PT+DDE+CS PT.INST.GAZE ARSE,COMB.GAZ NATURAL


Anunt de participare (utilitati) numarul 95952/13.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Termoficare Cluj Napoca
Adresa postala: Bdul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Punct(e) de contact: Milena Puscas, Tel.0264 - 503703, Email: [email protected] , [email protected], Fax: 0264 - 503722, Adresa internet (URL): www.ratcj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
ACHIZ.ECHIP., EXEC.LUCR.C-TII MONTAJ, EXPERT.TEHN., ELAB.PROIECTE LA FAZA PT+DDE+CS PT.INST.GAZE ARSE, COMB.GAZ NATURAL
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Cluj-Napoca, in interiorul Centralei termice Taberei-cartierul Manastur
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor achizitiona echipamente, lucrari de constructii si montaj si servicii de elaborare proiect la faza PT+DDE+CS, pentru instalatii: gaze arse, combustibil gaz natural, la centrale termica Taberei, in cadrul obiectivului de investitii "Modernizare/automatizare centrale termice-Inlocuire cazane in centrale termice"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39715200-9 - Echipament de incalzire (Rev.2)
42961000-0-Sisteme de comanda si control (Rev.2)
45317000-2-Alte lucrari de instalare electrica (Rev.2)
45331100-7-Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
71321200-6-Servicii de proiectare a sistemelor de incalzire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare echipamente
Valoarea estimata fara TVA: intre 160, 000 si 200, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar.de par.: 1500E.Aceasta se const.prin vir.banc.sau instr.garant.emis in cond.legii de o soc.bancara sau de asig.Docum.se prez.in orig.Per.de valab.a gar.de part.: cel putin egala cu cea a ofertei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii;Plata: lunar pe baza sit.de lucrari acceptate de achiz., in termen de max.60 zile de la data depunerii facturii la achiz., in conf.cu prev.contractului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea grupului de op.ec. trebuie sa fie legalizata, aceasta fiind o cond.necesara pentru buna indeplinire a contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cazier fiscal/judiciar sau daca este cazul declaratie privind eligibilitatea privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180/OUG 34/2006;Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele la bugetul de stat, Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale sau daca este cazul Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea de documente care sa dovedeasca situatia economica si financiara: informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, bilantul contabil din ultimul an, vizat si inregistrat de organe competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani+recomandari de la beneficiari pentru livrarile importante;principalele lucrari in ultimii 5 ani+minim 3 recomandari de la beneficiari pentru cele mai importante lucrari;informatii despre conducerea propusa pentruexecutia lucrarii, gradul de atestare a personalului desemnat pentru urmarirea calitatii lucrarii, autorizatii personal, in termen valabilitate pentru responsabilul cu supravegherea lucrarilor, responsabilul tehnic cu sudura, responsabil tehnic cu executia;declaratie privitoare la echipamentele tehnice si masurile pentru asigurarea calitatii, declaratie cu utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice;autorizatii de montare si instalare cazane de apa calda, in conformitate cu prescriptiile ISCIR PT C9-2003, autorizatii de montare, instalare, punere in functiune a sistemelor de automatizare in conformitate cu prescriptiile ISCIR PT C11, certificate ISCIR conform PT CR9-2009, pentru sudorii nominalizati.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.04.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.04.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.04.2010 10:00
Locul: Sediul R.A.Termoficare Cluj-Napoca: B-dul 21 Decembrie 1989 nr.79
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Biroul proiectare-dezvoltare-implementare: 0264 503703;0264 503715;mail: [email protected];[email protected] se admit oferte alternative.Ofertantii vor depune oferta pentru intreaga cantitate de echipamente.Contul autoritatii contractante: RO44RNCB0106000767550002(Euro)sau nr.RO71RNCB0106000767550001 (lei)-BCR Cluj
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
C.N.S.C.
Adresa postala: Str.stavropoleus nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBINALUL CLUJ
Adresa postala: Calea Dorobantilor nr.2-4, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400117, Romania, Tel.0264595844, Email: [email protected], Fax: 0264596110, Adresa internet (URL): www.tribunalulcluj.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic-R.A.Termoficare Cluj-napoca
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989 nr.79, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Tel.0264503703, Email: [email protected], Fax: 0264503722, Adresa internet (URL): www.ratcj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.03.2010 12:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer