Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizia de reactivi


Anunt de participare numarul 56228/19.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor Satu Mare
Adresa postala: Str. Lacrimioarei, Nr. 37, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440067, Romania, Punct(e) de contact: Patriciu Gorgan, Tel.0261/715956, Email: [email protected], Fax: 0261/715950, Adresa internet (URL): www.dsv-satu-mare.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: servicii veterinare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizia de reactivi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str. Lacrimioarei, nr. 37, Satu Mare, Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de reactivi pentru anul 2008, conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24493100-7 - Toxine (Rev.1)
24133200-7-Fosfinati, fosfonati, fosfati si polifosfati (Rev.1)
24140000-7-Produse chimice organice de baza (Rev.1)
24146000-9-Aldehida, cetona, peroxizi organici si eteri (Rev.1)
24496500-2-Reactivi de laborator (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 91, 820RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare, cu valabil. 60 de zile, prezentata in afara plicului exterior, garantia de buna executie in cuantum de 8% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare de la Bugetul Statului, plata se va face cu op in contul beneficiarului deschis la trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere. Se solicita legalizarea asocierii pentru grupul de operatori, numai daca oferta comuna este castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea , Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat, eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice
Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala, in original sau semnate si parafate in conformitate cu originalul.
Pentru a fi valabile, certificatele constatatoare trebuie sa fie emise cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.
1. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului in original sau cu semnatura si stampila in conformitate cu originalul.
2. Certificat de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Ultimul bilantul aprobat de organele competente
- Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani sa nu fie mai mica / an, decat valoarea ofertei cu care participa la licitatie: Anexa 4
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ultimul bilant aprobat de organele competente - cerinta minima Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani sa nu fie mai mica / an, decat valoarea ofertei cu care participa la licitatie - cerinta minima
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principale livrari in ultimii 3 ani Completare anexa 6,
- Certificat ISO 9001 pentru producator sau echivalent, Certificat ISO 9001 al distribuitorului sau echivalent - Pentru produsele importate: Imputernicire in vederea distributiei acestora in Romania din partea firmei producatoare - Declaratie pe proprie raspundere privind: livrarea produselor in termen de maxim 30 de zile de la semnarea contractului, iar produsele vor fi insotite de certificate de calitate si de valabilitate de cel putin 1 an de la data livrarii si fise tehnice de securitate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita, lista cu principale livrari in ultimii 3 ani cel putin o livrare - cerinta minima, Certificat ISO 9001 pentru producator sau echivalent - valabil la data deschiderii - cerinta minima, Certificat ISO 9001 al distribuitorului sau echivalent - valabil la data deschiderii - cerinta minima - Pentru produsele importate: imputernicire in vederea distributiei acestora in Romania din partea firmei producatoare - valabil la data deschiderii -Cerinta minima - Declaratie pe proprie raspundere privind: livrarea produselor in termen de maxim 30 de zile de la semnarea contractului, iar produsele vor fi insotite de certificate de calitate si de valabilitate de cel putin 1 an de la data livrarii si fise tehnice de securitate - prezentarea declaratiei este cerinta minima de calificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S6-006039 din 10.01.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.07.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.07.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.07.2008 10:00
Locul: DSVSA Satu Mare, str. Lacrimioarei, nr. 37, localitatea Satu Mare, Jud. Satu Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, observatori din partea UCVAP si imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 / 310.46.42, Email: [email protected], Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL ORADEA
Adresa postala: Str. Parcul Traian, nr. 10, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel.0259/426881, Fax: 0259/415903
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic din cadrul Directiei Sanitare Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor Satu Mare
Adresa postala: Str. Lacrimioarei, nr. 37, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440067, Romania, Tel.0261/715956, Fax: 0261/715950
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.06.2008 12:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer