Licitatie Publica - Achizi?ia de echipamente IT pentru sistemul de videoconferin?a ce va deservi personalul din ANOFM ?i unita?ile subordonate in cadrul proiectului Formarea profesionala a personalului SPO din Romania
Anunt de participare numarul 142459/09.03.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA
Adresa postala: Str. AVALANSEI, NR.20-22, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Punct(e) de contact: Raluca CHERCIU, Tel. +40 0213039839, Email: [email protected], Fax: +40 0213030839, Adresa internet (URL): www.anofm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizi?ia de echipamente IT pentru sistemul de videoconferin?a ce va deservi personalul din ANOFM ?i unita?ile subordonate in cadrul proiectului Formarea profesionala a personalului SPO din Romania
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul achizitorului din Bucuresti
Cod NUT: RO 32 ? Bucuresti ? Ilfov
precum ?i sediile agen?iilor jude?ene pentru ocuparea for?ei de munca
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Bunurile ce fac obiectul procedurii reprezinta echipamente IT ?i licen?e componente ale sistemului de videoconferin?a ce se achizi?ioneaza in cadrul proiectului. In acest sens se vor achizi?iona pentru sediul central al ANOFM: 1 sistem videoconferin?a, 1 server videoconferin?a, 1 sistem de inregistrare ?i streaming al conferin?elor video, 1 sistem pentru colaborare multipoint (bridge), pachete software pentru licentiere sistem videoconferinta, servicii de instalare, training, 1 videoproiector profesional HD care include si ecran de proiectie, multifunctional color si pentru sediile agen?iilor judetene: 42 de buc sisteme de videoconferinta, 42 pachete licentiere software, servicii de instalare/training, 42 monitoare HD, 42 imprimante laser monocrom.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32524000-2 - Sistem de telecomunicatii (Rev.2)
30121100-4-Fotocopiatoare (Rev.2)
30232110-8-Imprimante laser (Rev.2)
32323000-3-Monitoare video (Rev.2)
38652120-7-Videoproiectoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pentru ANOFM-sediul central
1 Sistem videoconferin?a 1
2 Server videoconferin?a 1
3 Sistem de inregistrare ?i streaming al conferin?elor video 1
4 Sistem pentru colaborare multipoint (bridge) 1
5 Pachet software de licentiere sistem de videoconferinta 1
6 Servicii de instalare, training 1
7 Videoproiector professional HD care include ?i ecran proiec?ie perete 1
8 Multifunc?ional color (imprimanta, scaner, copiator) 1Pentru sediiile AJOFM
1 Sistem videoconferin?a 42
2 Pachet software de licentiere sistem de videoconferinta 42
3 Servicii de instalare, training 42
4 Monitor HD 42
5 Imprimanta laser monocrom 42
Valoarea estimata fara TVA: 1, 522, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuant. garan. de part.: 1% din val. estimata a ctr., fara TVA, respec 15.222 LEI.Valab. garan.part.: 90 de zile de la data si ora limita de dep. a ofertelor. Valab.oferta: 90 de zile de la data si ora limita de dep. a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valab. a ofertei, perioada de valab. a garan. pentru part.va fi prelungita in mod corespunzator.Garan. de part.se poate constitui prin virament bancar in contul deschis la RO82TREZ7005005XXX000143 deschis la ATCPMB, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o soc de asig, care se prezinta in orig, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante (DGBAS din cadrul A.N.O.F.M) cel mai tarziu la data si ora limita de depunere stab pentru deschiderea ofertelor, cf anun?ului de participare. Garant treb sa fie irevocabila.Instrument de garantare trebuie: - sa fie prezentat in orig inainte de data si ora limita de depunere a ofertelor; - sa contina in clar denum autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit; - sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta; - sa fie constituita in cuantumul sumei fixe precizata mai sus;
- sa aiba inscrisa valab pentru care a fost constituita, care tb sa corespunda cu cea inscrisa mai sus; - sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnatura autorizata; - sa contina in mod explicit prevederile art. 2781 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertele pentru care nu s-a constituitgarantia pentru participare in original, in cuantumul, si pentru perioada prevazuta vor fi respinse ca inacceptabile. Formular incadrare in categoria IMM Formularul 15. Pentru o evaluare si raportare unitara a cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 10 zile. a) Prestatorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conform modelului indicat in Formularul 14 sau Scrisoare de garantie asigurativa (art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/ 2006)si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 10 zile calendaristice de la data incheierii contractului. Neconstituirea garantiei de buna executie in termenul specificat poate determina rezilierea contractului. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 2 % din pretul total al contractului, fara TVA.b) Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca prestatorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract, fara notificare prealabila si/sau punere in intarziere. Executarea contractului incepe dupa constituirea garantiei de buna executie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare este: Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Devoltarea Resurselor Umane 2007-2013 ?i Bugetul asigurarilor pentru ?omaj.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor
In cazul in care, un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceste documente vor fi depuse de fiecare membru al grupului.
? ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/ 2006, cu modificarile si completarile ulterioare nu vor fi admisi.
d) In conformitate cu prevederile O.G. nr. 86/ 2003 si a O.M.F.P. nr. 1644/2003, ofertantul va prezenta Certificatul de Atestare Fiscala pentru persoane juridice eliberat de Agentia Nationala de Administrare Fiscala sau de Administratia Financiara, in copie lizibila, semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului, din care sa rezulte achitarea integrala a obligatiilor la bugetul consolidat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
e) Certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale, in cazul persoanelor juridice, eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale din cadrul Primariei pe raza careia ofertantul isi are sediul, in copie lizibila, semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului, din care sa rezulte achitarea integrala a obligatiilor in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
? Ofertantii care au datorii la bugetul de stat sau la bugetul local nu vor fi admisi.
f) Ofertantul va completa ?Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?, in original (Formularul 7). Formularul 7 va fi completat si de catre subcontractant si tertul sustinator, daca este cazul.
? Persone din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Reprezentant legal: Cristiana BARBU, Secretar general ? Iulia Circei, membrii comisiei de evaluare ?AlinaRaluca Cherciu, Elena ?erban, Eliza Cre?u, Catalin Dragan, Marius Cojoaca(membri rezerva).
a.Ofertantul va prezenta ?Certificatul Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial?, din care sa rezulte ca are in obiectul de activitate producerea sau comercializarea bunurilor ofertate in original, copie legalizata notarial sau copie certificata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului.Informa?iile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului) trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Acest lucru va fi subliniat pe certificate.
?Pentru persoane juridice straine ? Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este resident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care nu au in obiectul de activitate producerea sau comercializarea bunurilor care fac obiectul prezentei proceduri.
In cazul in care, un grup de operatori economici depune o oferta comuna, acest document va fi depus de fiecare membru al grupului.
b.Ofertantul va prezenta un Extras din Registrul Actionarilor/ Asociatilor ofertantului/ subcontractantului certificate de administratorul societatii pentru societatile pe actiuni.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 2
Cifra de afaceri globala medie anuala in ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 1.500.000 lei
Cerinta nr. 1
Bilanturile contabile sau extrasele de bilant pe ultimii trei ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei globale de afaceri (MCA) a exercitiului financiar al ofertantului pentru ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu 1.500.000 lei.Daca ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica.Valorile vor fi exprimate in LEI folosind pentru conversie cursul de schimb mediu anual afisat de BNR si care se calculeaza ca medie aritmetica simpla a cursurilor valutare medii lunare pentru anii respectivi: 2010 - 4, 2099 - LEI/EUR2011 - 4, 2379 - LEI/EUR.2012 - 4, 4560 - LEI/EUR.Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat EURO se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana (www.ecb.int).Cerinta privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani poate fi indeplinita de ofertant sau de sustinator. Daca un grup de operatori economici depune, in asociere, o oferta comuna, atunci indeplinirea nivelului minim solicitat al cifrei de afaceri se poate demonstra prin cumularea valorilor cifrelor de afaceri ale tuturor membrilor grupului. Grupul de operatori economici in asociere poate beneficia de sustinerea economico-financiara a unei terte persoane, in aceleasi conditii care au fost stabilite pentru un singur operator economic. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata a documentelor solicitate.Bilanturile contabile sau extrasele de bilant pe ultimii trei ani, vizate si inregistrate de organele competente, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, sau alte documente edificatoare privind situtia economica si financiara(Documentele vor fi prezentate in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)Nota: In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerin?a nr. 2
Informa?ii privind personalul
Cerinta nr. 1
Ofertantul a furnizat produse similare in ultimii 3 ani, in valoare de minim 1.000.000 lei fara TVA
Cerinta nr. 1
Documente in termen de valabilitate emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 sau echivalente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Informatii privind personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost ob?inut de catre candidat/ofertant pentru furnizarea, instalarea, configurarea echipamentelor ce fac obiectul acestui contract, respectiv instruirea utilizatorilor finali ?i asigurarea serviciilor de garan?ie. Pentru asigurarea serviciilor de service aferente perioadei de garan?ie se solicita o scrisoare/un certificat care atesta instuirea personalului in conformitate cu standardele de repara?ii ?i folosirea echipamentelor adecvate la standardele cerute de producator.Ofertantul a furnizat echipamente IT, in ultimii 3 ani, in valoare de minim 1.000.000 lei fara TVA. Pentru indeplinirea acestei cerinte nu se accepta prezentarea mai multor contracte a caror valoare cumulata sa fie egala cu valoarea solicitata, ci minim un contract a carui valoare sa fie cel putin egala cu 1.000.000 lei fara TVA.Prin contract similar se intelege un contract care a avut drept obiect furnizarea de echipamente IT. Se vor atasa documente suport: recomandari/ certificari /documente constatoare privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale emise sau contrasemnate de beneficiarul autoritate publica sau client privat care sa contina date referitoare la: beneficiarul contractului, tipul, valoarea, perioada de derulare si contributia ofertantului la activitatile solicitate (furnizare, instalare, configurare, instruirea utilizatorilor finali ?i service a echipamentelor IT).Valorile vor fi exprimate in LEI folosind pentru conversie cursul de schimb mediu anual afisat de BNR si care se calculeaza ca medie aritmetica simpla a cursurilor valutare medii lunare pentru anii respectivi: 2010 - 4, 2099 - LEI/EUR2011 - 4, 2379 - LEI/EUR.2012 - 4, 4560 - LEI/EUR.2013 ? 4, 3814 ? LEI/EUR.Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat EURO se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana (www.ecb.int).Perioada de 3 ani, solicitati in vederea demonstrarii experientei similare, se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul va prezenta documente in termen de valabilitate emise de organism acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 sau echivalente pentru ofertant sau in lipsa, orice alte probe sau dovezi care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, in copie lizibila, semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului. Se va considera mijloc edificator site-ul oficial al unui organism acreditat in domeniul certificarii calitatii cu conditia ca ofertantul sa precizeze link-ul catre pagina de Internet care probeaza cele solicitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.04.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.04.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.04.2013 10:30
Locul: sediul ANOFM, etajul 5, str Avalansei, nr 20-22, sector 4, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
max doua persoane cu imputernicire din partea fiecarui furnizor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane - POSDRU
VI.3) Alte informatii
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor (max 2 persoane pentru fiecare ofertant). Persoanele desemnate sa asiste la deschiderea ofertelor, vor prezenta imputernicire scrisa, semnata de reprezentantii legali ai ofertantilor, din care sa rezulte si competentele acestora in procedura de achizitie. Contractul de achizitie publica va contine clauzele conform proiectului de contract anexat. In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Ofertan?ii vor avea in vedere ca pentru clasificarea CPV ? sec?iunea II.1.6 se vor utiliza ?i codurile CPV 51612000-5 - Servicii de instalare de echipament de procesare a informatiilor (Rev.2) ?i 80530000-8 - Servicii de formare profesionala (Rev.2).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cf prev OUG nr. 34/2006 cu modific si completarile ulterioare ? in termen de 10 zile incepand cu ziua urmat luarii la cunostinta, in cond prezentei OUG, despre un act al autoritatii contractante, pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca-Directia Juridica si Metodologie
Adresa postala: Adresa: Strada Avalansei nr. 20-22, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel. +40 213039839, Email: [email protected], Fax: +40 213110738, Adresa internet (URL): www.anofm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.03.2013 11:34