Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achiziia de servicii de colectare a deseurilor menajere, solide si medicale


Anunt de participare numarul 72338/18.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UM 02210 Bucuresti
Adresa postala: Str. Antiaeriana nr.12, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061701, Romania, Punct(e) de contact: SATNOIANU Marcel, Tel.021/4210922 int 386, In atentia: SATNOIANU Marcel, Email: [email protected], Fax: 021/4210822, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achiziia de servicii de colectare a deseurilor menajere, solide si medicale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: In locatiile prezentate in Documentatia de atribuire anexata la prezentul anunt.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 33 luni
Valoarea estimata fara TVA: 322, 475RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 1. PrimulContract cadru 01.04.2009 - 31.12.2009. 2. Al II-lea contract cadru 01.01.2010 - 31.12.2010, 3. Al III-lea Contract cadru 01.01.2011-31.12.2011.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul achizitiei il constituie prestarea serviciului de colectare deseuri menajere, cod CPV 90511000-2 deseuri urbane solide, cod CPV 90511100-3, deseuri medicale, cod CPV 90524400-0( anexa 2B ).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90511100-3-Servicii de colectare a deseurilor urbane solide (Rev.2)
90524400-0-Servicii de colectare, de transport si de eliminare a deseurilor spitalicesti (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr. crt. Lot Denumireaserviciului U/M CantitateTotal, din care 2009 2010 2011
1 I Deseuri menajere mc 7550 2250 2650 2650
2Deseuri industriale mc 1130 310 410 410
3 II Deseuri medicale kg 345 115 115 115
Valoarea estimata fara TVA: 322, 475RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
33 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie in valoare de 6% din pretul fiecarui contract subsecvent, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contract finantat de la bugetul de stat. Plata prin virament in cont deschis la trezoreria statului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se va face in conformitate cu prevederile art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor depune documente din care sa reiasa faptul ca indeplinesc conditiile de eligibilitate prevazute de art.180 din O.U.G nr.34/2006 si nu se incadreaza in prevederile art.181 din O.U.G 34/2006;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
sevor depune documente din care sa rezulte informatii generale despre operator precum si documente din care sarezulte lichiditatea generala, medie pe ultimii trei ani, mai mare de 1, 00.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Vor fi exclusi de la procedura operatorii economici care nu fac dovada unei lichiditati generale, medii, in ultimii trei ani (2006, 2007 si 2008), mai mare de 1, 00 si nu prezinta informatiile generale despre societate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente care vor fi prezentate pentru indeplinirea criteriului: Capacitatea tehnica si/sau profesionala
- lista cu principalele servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, -( formular nr. 4).
- declaratie pe proprie raspundere privind resursele tehnice.Ofertantii vorprezenta o declaratie pe proprie raspundere privind resursele tehnice pe care le detin sau se obliga sa le angajeze pentru indeplinirea contractului de achizitie publica si din care sa reiasa capacitatea acestora de a-si indeplini obligatiile fata de autoritatea contractanta potrivit cerintelor din Caietul de sarcini.In caz de neprezentare a documentelor solicitate, nu se acceptacompletarea ulterioara, neprezentarea avand ca efect descalificarea ofertantului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Vor fi exclusi de la procedura operatorii economici care nu fac dovada prestarii serviciului care face obiectul procedurii si nu detin resurse tehnice pentru prestarea serviciului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.03.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.03.2009 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 15.06.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.03.2009 10:00
Locul: Sediul Unitatii Militare 02210 Bucuresti, Sos. Antiaeriana, nr. 12, sector 5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al U.M. 02210 Bucuresti
Adresa postala: Sos. Antiaeriana, nr. 12, sect. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061701, Romania, Tel.021/4210900 int 132, Email: [email protected], Fax: 021/4210822
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.02.2009 14:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer