Licitatie Publica - Achizi?ia serviciilor de elaborare a reglementarilor tehnice/ activitatilor specifice de reglementare, cuprinse in Programul nr. 3/2011 (Tema 11) - Studiu de fundamentare in vederea actualizarii PATN - sectiunea reteaua de localitati
Anunt de participare numarul 140727/26.11.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Adresa postala: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Carmen Lazar, Tel. +04 372111426, In atentia: Dlui Florin Puscau, Director General, Email: [email protected], Fax: +04 372111483, Adresa internet (URL): www.mdrt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
8 - Servicii de cercetare si de dezvoltare
Locul principal de prestare: Sediul Ministerului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
73000000-2 - Servicii de cercetare si de dezvoltare si servicii conexe de consultanta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini, anexat la fisa de date a achizitiei.
Valoarea estimata fara TVA: 345, 364RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
180 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar. de part. se va constit. conf. art. 86 din H.G. nr. 925/2006.Cuantumul gar. de part.6.800 lei. Valab. gar. de part. va fi de 90 de zile calendaristice, de la data limita de depunere a ofertelor. Contul pt. gar. de part.: Trezoreria Mun. Buc. RO03TREZ7005005XXX004475, CUI 26369185. In cazul depunerii unei contastatii, respingerea de catre CNSC a acesteia va det o retinere din gar de part, astfel 3.453, 64 lei. Gar. de part. se va returna conf art.88 din HG 925/2006. Completare formular nr. 10. In cuantum de 10% din valoarea contractului, fara TVA - Formular nr. 11Se va constitui conf. art. 98 alin. (2) din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alte surse - Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Declaratie privind eligibilitatea conf. art. 180 din OUG 34/2006 - Formular nr. 1;
b)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr. 1B;
c)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 - Formular nr. 1A (aceasta declaratie va fi completata si de tertul sustinator, daca este cazul, numai pt punctele a), c1), d));
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG 34/2006 - Formular nr. 1C. Lista personalului de conducere din cadrul M.D.R.T care detine functii de decizie: Eduard Hellvig - ministru; Demirel Spiridon - secretar general;Valentin Trifan - secretar general adjunct; Anca Ileana Ginavar - director general; Alina Dinca - director general; Mihai Calota - director general; Florin Puscau - director general; Andreea Grigore- sef serviciu; Carmen Lazar - consilier.In cazul unei asocieri/tertului sustinator fiecare va completa acest formular.
d)Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular nr. 2;
e)Certificat privind taxele si impozitele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor;
f)Certificat de atestatare fiscala eliberat de Administratia Finantaelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor.
***Certificatele se vor prezenta in original sau copie conform cu originalul. Persoanele juridice straine trebuie sa prezintedoc. edificatoare pt dovedirea eligibilitatii in conf cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Doc vor fi prezentate in original sau copie conf cu orig insotite de traducerea autorizata in limba romana. a) Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/ actuale la datalimita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Din certificat trebuie sa rezulte ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Lg. nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica depunerea documentului in original sau in copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico- financiara, prin declararea cifrei de afaceri, medie globala, pe ultimii 3 ani - 2009, 2010 2011. Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pt anul respectiv. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau leu vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective, in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa. Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 680.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani (ultimii 3 ani se vor calcula pana la data depunerii ofertelor)
Fisele de experienta similara pentru contracte al caror obiect l-au reprezentat servicii de consultanta, in acest domeniu. Fisele de experienta similara vor fi insotite de copii dupa elementele relevante ale contractelor (respectiv denumirea contractului, denumirea partilor, valoarea contractului, durata contractului).Ofertantii care prezinta contracte in alta moneda decat leu sau euro au obligatia de a efectua conversia in moneda leu sau euro la ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR. Se vor prezenta max. 2 contracte a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 340.000 lei.
Lista principaleleor contracte aflate in desfasurare, daca este cazul.
Personal minim necesar:
- Urbanist: studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalent in domeniul urbanismului sau arhitecturii, la o institutie de invatamant superioe acreditata; atestare de catre Registrul Urbanistilor din Romania, cu litera stampila, simbol ?A? (planul de amenajare a teritoriului national) sau simbol ?B? (planul de amenajare a teritoriului judetean, planul de amenajare a teritoriului regional, planul de amenajare a teritoriului interjudetean si planul de amenajare a teritoriului transfrontalier). Se vor prezenta - C.V. - uri. Ofertantul va prezenta pentru conformitate cu originalul urmatoarele documente: diplomele necesare atestarii absolvirii cursurilor/specializarilor solicitate.
- Economist: studii superioare de lunga durata - licentiat in stiinte economice, absolvent al unei institutii de invatamanat superior acreditata; participarea la elaborarea unei documentatii de amenajare a teritoriului judetean sau superior (complexitatea sarcinilor descrise in caietul de sarcini necesita detinerea de catre operatorul economic contractat a unui nivel de expertiza echivalent celui necesar in vederea elaborarii unei documentatii de amenajare a teritoriului pentru un judet sau nivel superior).Se vor prezenta - C.V. - uri. Ofertantul va prezenta pentru conformitate cu originalul urmatoarele documente: diplomele necesare atestarii absolvirii cursurilor/specializarilor solicitate.
- Geograf: studii superioare de lunga durata - licentiat in geografie, absolvent al unei institutii de invatamant superior acreditata; atestare de catre Registrul Urbanistilor din Romania cu litera stampila simbol ?G3? - calitatea mediului.Se vor prezenta - C.V. - uri. Ofertantul va prezenta pentru conformitate cu originalul urmatoarele documente: diplomele necesare atestarii absolvirii cursurilor/specializarilor solicitate.
- Sociolog: studii superioare de lunga durata - licentiat in sociologie, absolvent al unei institutii de invatamant superior acreditata; atestare de catre Registrul Urbanistilor din Romania cu litera stampila simbol ?F3? - demografie si forta de munca.Se vor prezenta - C.V. - uri. Ofertantul va prezenta pentru conformitate cu originalul urmatoarele documente: diplomele necesare atestarii absolvirii cursurilor/specializarilor solicitate.
Lista privind subcontractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.01.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.01.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.01.2013 12:00
Locul: Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cu imputernicire din partea operatorului economic, insotira de copia actului de identitate.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Venituri proprii
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Modificarea si retragerea ofertei nu este ermisa dupa data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor, date precizate in anuntul de participare. Pentru ca autoritatea contractanta sa asigure garantarea protejarii acelor informatii pe care ofertantul le considera ca fiind confidentiale, in ceea ce priveste secretul comercial si protejarea intelectuala, ofertantul va preciza care din elementele care compun oferta sunt considerate confidentiale.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Adresa postala: Str. Apolodor nr. 17, Latura Nord, Sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel. +04 372/111473, Adresa internet (URL): www.mdrt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.11.2012 12:04