Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizi?ia serviciilor de evaluare tehnica ?i financiara a cererilor de finan?are depuse in cadrul Axelor prioritare 1 ? 5, ale POR 2007 ? 2013, pentru perioada 2012 - 2013


Anunt de participare numarul 135604/17.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Adresa postala: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Carmen Lazar, Tel. +40 372111432, In atentia: D-lui Dir Gen Raileanu Bogdan, Email: [email protected], Fax: +40 372111445, Adresa internet (URL): www.mdrt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizi?ia serviciilor de evaluare tehnica ?i financiara a cererilor de finan?are depuse in cadrul Axelor prioritare 1 ? 5, ale POR 2007 ? 2013, pentru perioada 2012 - 2013
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Autoritatea de Management si Organismele Intermediare
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 8, 225, 806.45RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 3.525.000 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizi?ia serviciilor de evaluare tehnica ?i financiara a cererilor de finan?are depuse in cadrul Axelor prioritare 1 ? 5, ale POR 2007 ? 2013, pentru perioada 2012 - 2013
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79419000-4 - Servicii de consultanta in domeniul evaluarii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
a) evaluare cereri de finantare: min. 500 - max. 1000;
b) verificari proiecte tehnice: min. 250 - max. 700;
c) opinii contestatii: min. 30 - max. 200;
d) puncte de vedere: min. 20 - max. 100.
Valoarea estimata fara TVA: 8, 225, 806.45RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar. de part. se const. conf. HG 925/2006, art 86. In cazul dep. unei contestatii, de catre op.ec. ofertanti, daca CNSC respinge contestatia depusa, autori. contract., va retine din gar. de part., in conf.cu art. 278^1 lit. d) din OUG 34/2006, suma de 8.382 lei. Date pentru const. gar. de part.: Trez. Mun. Buc. RO03TREZ7005005XXX004475, CUI 26369185.In orice sit., dovada constit. gar. de part. treb. sa fie prez.cel mai tarziu la data si ora stab. pt deschiderea ofertelor. Per. de valab. a gar. pt part.?90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Cuantumul gar. de part. este de 80.000 lei.In cazul constit. gar. de part.prin scris. bancara se va completa?formularul nr. 11. Gar. de part. se va restit. in conf.cu H.G. 925/2006, art.88. Cuantumul gar. de buna executie exprimata procentual este de 10% din valoarea contractului subsecvent fara TVA, conf. formular nr. 12. Gar, de buna ex. se va const. conf. art. 90 din HG 925/2006. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform H.G. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alte surse - fonduri europene - Programul Operational Regional 2011 - 2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - formular 1
b) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - formular 1A
c) Declaratii privind calitatea de participant la procedura - formular 2
d) Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: Elena Gabriela Udrea - ministru; Gheorghe Nastasia - secretar general; Gabriel Friptu - director general; Adina Stefanescu - director; Laurentiu Cramu - sef serviciu; Alina Dinca - director general; Bogdan Raileanu - director general; Mihai Calota - director general; Carmen Lazar - consilier - formular 1Ce) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - formular 1B
f) Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele;
g) Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele (certif. se vor prez. in orig. sau copie conf. cu orig.) a)Certificatul constatator eliberat de ORC care atesta faptul ca, acesta nu este in stare de faliment ori lichidare si ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii (servicii de consultanta).Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.
b)Certificat de inregistrare sau echivalent, pt pers. juridice straine, care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea bilantului contabil la 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010, vizate si inregistrate de organele competente.NOTA: in cazul in care operatorii economici si-au inregistrat bilantul contabil pe anul 2011, acestia pot prezenta bilanturile pe ultimii 3 ani incheiati: 2009, 2010, 2011.
Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010), care sa fie de min. 1.720.000 lei (400.000 euro, la curs valutar de 1 euro=4, 3 lei). Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pt anul respectiv: pt. 2008 - 3, 3373 lei; pt. 2009 - 3, 6827 lei, pt. 2010 - 4, 2099 lei. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stab de Banca Nat a tarii in care s-a facut inregistr. NOTA: in cazul in care operatorii economici si-au inregistrat bilantul contabil pe anul 2011, acestia pot prezenta bilanturile pe ultimii 3 ani incheiati: 2009, 2010, 2011, pentru indeplinirea nivelului impus.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele serv similare prestate in ultimii 3 ani
Prezentarea fiselor de experienta similara, pentru contracte al caror obiect a fost serv de consultanta.Se vor prezentarea unui contract, ca experienta similara, a carui valoare sa fie de cel putin 840.000 lei (prox. 200.000 euro). Fisele de exp similara vor fi insotite de copii dupa elem. relevante ale contractelor (denumirea contr., partile contract., valoarea contract, durata contract.), recomandari din partea benefic.
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat.
Lista principalelor contracte aflate in desfasurare
Informatii privind subcontractantii.
Candidatii vor prezenta o lista de minim 150 de experti, pt urmatoarele arii: tehnica (inginerie) - min. 30%; economico-financiara - min. 35%; dezvoltare durabila, inclusiv eficienta energetica - min. 15%; urbanism si amenajarea teritoriului - min. 10%; marketing si altele - min. 10%.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 6
a)CA `09-'11: max.20p(CA 400.001-1mil euro: 5p;CA 1.000.001-3 mil euro: 5p;CA>3 mil: 10p;b)Exp. in eval. proiecte sim: max.60p;c)Mod. prin care ofert. va asig prest serv. eval.de catre experti: max.20p.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.06.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.06.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.06.2012 12:00
Locul: Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele desemnate de reprezentantii operatorilor economici, cu imputernicire insotita de copia actului de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri europene - Programul Operational Regional 2011 - 2013
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Ofertele clasate pe primul loc, la cea de-a doua etapa, vor fi departajate in functie de punctajul obtinut pentru propunerea tehnica.La punctaje egale obtinute pt propunerea tehnica, departajarea se va face in functie de pretul ofertat. Modificarea si retragerea ofertei nu este permisa dupa data si ora limita pentru depunerea ofertelor, data precizata conform anuntului de participare. Conditii pentru participantii la sedinta de deschidere: imputernicire scrisa din partea reprezentantului legal al ofertantului, copie act identitate. Pentru ca autoritatea contractanta sa asigure garantarea protejarii acelor informatii pe care ofertantul le precizeaza ca fiind confidentiale, in ceea ce priveste secretul comercial si protejarea intelectuala, ofertantul va preciza care din elementele care compun oferta sunt considerate confidentiale. IMM-urile benef de o reducere de 50% pt criteriile legate de cifra de afaceri, de gar. de part. si de gar. de buna ex.Soc. ofertante care se incadreaza in categ IMM conf Lg 346/2004 vor prezenta o declaratie pe proprie rasp in acest sens. Sustinerea tehnica si/sau financiara: in conf cu art 186 di 190 din OUG, ofertantul isi poate demonstra sit ec si/sau financiara si sit tehnica si/sau profesionala prin prez unui angajament ferm de sustinere din partea unui tert.In acest sens se va prez un angajament ferm, incheiat in forma autentica prin care tertul confirma faptul ca va pune la disp ofertantului resursele invocate. Pers care asig sustinerea tehnica si/sau financiara, va completa formularele 1 (prev. art. 180) si 1A (pt art. 181 lit a), c^1), d). Modelul de formular de angajament ferm se regaseste in fisierul ?Formulare? anexat la prezenta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatie CNSC - 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostita a actului consid.nelegal sau vatamator. Utiliz. cai de atac - 10 zile de la comunicarea deciz. CNSC.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MDRT - Directia Generala Juridica
Adresa postala: Str. Apolodor nr. 17, Latura Nord, Sertor 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel. +04 0372111473, Adresa internet (URL): www.mdrt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.05.2012 10:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer