Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizi?ie echipamente in cadrul proiectului ? Bursa de cereale in ora?ul Corabia, jude?ul Olt ?


Anunt de participare numarul 140730/24.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN OLT
Adresa postala: B.dul A.I. CUZA nr. 14, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230025, Romania, Punct(e) de contact: Ovidiu Gerard Oanca, Tel. +40 249431080, Email: [email protected], Fax: +402 49431122, Adresa internet (URL): www.cjolt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizi?ie echipamente in cadrulproiectului ? Bursa de cereale in ora?ul Corabia, jude?ul Olt ?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Consiliul Judetean Olt
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop achizitia de echipamente in cadrul proiectului ? Bursa de cereale in ora?ul Corabia, jude?ul Olt ? conform caietului de sarcini si specificatiilor tehnice atasate.
Lotul 1- echipamente IT si aplicatii informatice
Lotul 2- mobilierLotul 3- echipamente de laborator
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48219300-9 - Pachete software de administrare (Rev.2)
30213300-8-Computer de birou (Rev.2)
30232000-4-Echipament periferic (Rev.2)
38000000-5-Echipamente de laborator, optice si de precizie (cu exceptia ochelarilor) (Rev.2)
39100000-3-Mobilier (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Domeniul: furnizare produse
Lot 1: Echipamentesi aplicatii informatice
-calculator tip desktop-10 buc;
-notebokk-2 buc;
-imprimanta reta A3-2 buc;
-server -1 buc;
-fax scanner-2 buc;
-ecran LCD 127 cm-1 buc;
-router whirless-1 buc
-video proiector-2 buc;
-ecran electric-2 buc;
-sistem operare windows XP si ofiice XP-12 buc;
-aplicatie infomatica specifica bursei ERP-1 buc;Lot 2: Mobilier
Mobilier birou
-mobilier birou(birou, ecaun, fiset documente)- 12 set;
-mobilier sala conferinta(masa ovala si 24 scaune)- 1 set;
-mobilier registratura-1 set;
-mobilier birou manager(birou, scaun, dulap documente)-1 set;
-mobilier secretariat-1 set;
-mobilier Sali asteptare(scaune, fotolii, armonizate in arhitectura interioara)-2 set;
Mobilier laborator
-birou cu blat material compozit si etajera 1 corp 2, 00x1, 00- 2 buc;
-scaun ergonomic-2 buc;
-scaun metalic ?2 buc;
-dulap pentru aparate de masura 100x60x180-2 buc;
-raft documnetatie 90x40x180-4 buc;
-masa cu sertare 100x60- 1 buc;
-rafturi suspendate 200x3060- 1 buc;
-mobilier sepcific laborator-1 buc.Lot 3: Echipamente de laborator
- computer ? 2 buc;
- prelevator automat pentru cereale- 1 buc;
-sonda prelevare cereale- 1 buc;
- divisor probe cereale- 1 buc;
- sistem automat pentru curatare probe- 1 buc;
-numarator de seminte- 1 buc;
-mori de laborator-1 buc;
- balanta tehnica- 1 buc;
- balanta hectolitrica- 1 buc;
- umidometru cu det masei hectolitrice-1 buc;
- densi umidometru cereale- 1 buc;
-densi higrometru cereale- 1 buc;
- spectofotometru ? 1 buc;
- analizor automat cereale(proteina, umiditate, amidonul, glutenul umed si zeleny)- 1 buc;
- sistem mineralizare- 1 buc;
Dupa caz, valoarea estimata fara TVA (numai in cifre): 906.478, 25Moneda: LEI
Lot 1:668.100lei
Lot 2:59.028, 25 lei
Lot 3:179.350 lei
Valoarea estimata fara TVA: 906, 478.25RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de : ?Pentru lotul 1:13.000 lei?Pentru lotul 2:1.100 lei?Pentru lotul 3:3.500 lei- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare - 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor .- Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus.Garantia de participare trebuie sa fie valabila cel putin 90 zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare poate fi executata de catre autoritatea contractanta in conformitate cu prevederile legale in vigoare in domeniul achizitiilor publice.Eliberarea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art.88 din H.G. nr.925/2006.Autoritatea contractanta i?i rezerva dreptul de a efectua re?ineri din garan?ia de participare aferenta Lotului 1?i 3 in condi?iile art. 278ยน din OUG nr. 34/2006.Nota: Echivalen?a unei garantii de participaredin lei in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile calendaristice. Valoarea garan?iei de buna execu?ie se raporteaza la valoarea totala fara TVA a contractului, cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene ? 50 % din care: (fonduri FEDR 86, 73 %, Bugetul de Stat - Fondul National ? 13, 27%)Bugetul Local? 50 %
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaCerinte : prezentarea declaratiilor de eligibilitate si a declaratiei privind respectarea art.181Oferta este considerata inacceptabila atunci cand este depusa de un ofertant care, in ultimii 5 ani, a fost condamnat, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Poate fi exclus dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, respectiv nu este eligibil, orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii:
a)este in stare de faliment ca urmare a hotararii pronun?ate de judecatorul sindic ;
c) nu si-aindeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit
c1)in ultimii 2 ani nu si-aindeplinitsau si-a indeplinitin mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului , fapt care nu a produs sau nu este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor mei;d) afost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala.
e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.
In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006, se va prezenta angajamentul de sustinere, iarsustinatorii acestuia trebuie sa prezinte aceste formulare.Sustinatorul va prezenta declaratia conf. art.181 ? art.a, c1, d.1. Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 4.1.1.A si Formularul 4.1.1.B.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataPersoanele juridice romane vor prezenta certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale, care sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii, respectiv:
-certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale impozitului local, emis de serviciul public pentru finante publice locale
-certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat (bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor de sanatate, bugetul asigurarilor de somaj), emis de Ministerul Finantelor prin Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice
Din aceste certificate fiscale trebuie sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, la data termenului legal al scadentei de plata dinaintea datei de depunere a ofertei. Prin termen legal al scadentei de plata se intelege data de 25 a fiecarei luni.
Se vor prezenta in original sau copie conform cu originalul.
Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.
Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Aceste documente vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Cerintele privind obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor , aprobate de catre organele competente in domeniu.Obs. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local vor fi respinse
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Se va completa si prezenta Formularul nr. 2Aconform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1
Persoanecu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire:
Presedinte ? Paul Stanescu
Vicepresedinte ? Marius OprescuVicepresedinte ? Ioan Ciugulea
Director executiv ? Constanta DumitruDirector executiv ? Gugiu NicolaeSef serviciu achizitii, licitatii, contractari ? Ovidiu Gerard Oanca?ef serviciu juridic ? Ana Venera Stefanescu?ef serviciu dezvoltare regionala ? Daniela LunguConsilieri judeteni:
Belinski Pavel, Brinaru Gheorghita, Ciocan Dan, Codan Catalin Danut, Gheorghe Ionel Cristian, , Idoras Petre, Ionica Marin, Man Felicia, Mirea Siminica, Moisescu Ion, Neacsu Petre Silviu, Nedelea Ioan, Niculae Florea, Nitu Lucian, Paunescu Teiu, Popa Ioan, Postelnicu Dorin Teodor, Pruna Toma, Rotea Catalin Stefan, Stancu Nicolae, Stirbu Galina, Taifas Ionel Marian, Trifu Catalin Victor, Vitan Nicolae, Badescu Ion, Catana Ilie Marian, Galan Valeria, Gheorghe Mariana, Guinea Valeriu, Niculescu DumitruSe va completa si prezenta Formularul nr. 2B. conform Ordinului ANRMAP nr. 509/2011 Documente care dovedesc forma de inregistrare
Se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in raza caruia este situat sediul ofertantului, cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte:
-obiectul de activitate care trebuie sa con?ina/includa obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, -faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice.
Nota:
a)Persoanele fizice autorizate: vor prezenta Autorizatia de functionare/Certificat de inregistrare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a furniza/presta produsele/serviciile care fac obiectul prezentului contract;
b)Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte autorizarea persoanei juridice/fizice straine de a furniza produsele sau a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu reglementarile din tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.
c)Documentele emise in alta limba se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Initial potentialii ofertanti vor prezenta Certificatul Constatator incopie lizibila conform cu originalulOfertantul castigator la solicitarea Autoritatii Contractante inainte de transmiterea comuncarilor privind rezultatul procedurii va fi notificat sa prezinte Certificatul Constatator pentru conformitate in orginal sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico-financiara
Prezentarea bilan?urilor contabile pentru ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, documente in copie lizibila ?conform cu originalul?, inregistrate de organele competente.
- Pentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta in copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata si legaliozata a acestota in limba romana
Cerinta minima: Ofertantul trebuie sa fi realizat o cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) de : - pentru lotul 1Echipamente IT si aplicatii informatice ? egala sau mai mare decat 1.200.000 lei
- pentru lotul 2 Mobilier ? egala sau mai mare decat 110.000 lei
-pentru lotul 3 echipamente de laborator- egala sau mai mare decat 350.000 lei
Nota: Pentru calcul cifrei de afaceri exprimate in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii indicati.
(www.bnr.ro)AnCurs mediuLeu-Euro
20114, 2379
20104, 2099
20094, 2373
b. Operatorii economici nerezidenti (straini):
In masura in care pentru operatorii economici nerezidenti, publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic.
Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Se va completa Formularul nr. 3
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A.Informatii privindcapacitatea tehnica
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.
Nota
Ultimii 3 ani se calculeaza pana la data limita de depunere a ofertelor
Experienta similara sa fie demonstrata prin:
pentru lotul 1: ? cel putin un contract furnizareechipamente IT cu o valoare fara TVAegala sau mai mare decat 155.000 lei ?i
? cel putin uncontract de furnizare sistem informatic privind gestiunea bazelor de date , sisteme de tranzac?ionare cu o valoare fara TVA egala sau mai mare decat 500.000 lei.
- pentru lotul 2:
?cel putincontract de furnizaremobilier cu o valoare fara TVA egala sau mai mare decat 58.000 lei .
- pentru lotul 3: ? cel putin un contract de furnizareechipamente laborator cu o valoare fara TVA egala sau mai mare decat 178.000 lei
Pentru justificarea experien?ei similare se vor prezenta: -ceritificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritateori de catre clientulbeneficiar
B.Informatii privindsubcontractantii
Prezentarea Listei cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora.
Nota:
a. In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus.
b. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantii care invoca sustinerea din partea subcontractantilor.
Standarde de asigurare a calitatii
Se va prezenta Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.01.2013 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.01.2013 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.01.2013 11:00
Locul: Consiliul Judetean Olt, b-dul A.I.Cuza, nr.14, Slatina, jud.Olt - sala 207
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantiilor, reprezentantii CVAP dupa caz
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL OPERATIONAL REGIONAL2007-2013Axa prioritara 4 ? Sprijinirea dezvoltarii mediului de afaceri regional ?i local, Domeniul major de interventie 4.1. -Dezvoltarea durabila a structurilor de sprijinire a afacerilor de importan?a regionala ?i locala;
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Modalitatea de departajare a ofertelor cu preturi egale.In cazul in care in urma evaluarii se constata existenta a cel putin 2 oferte cu pret egal, care se claseaza pe primul loc, se va proceda la solicitarea unei noi oferte financiare catre respectivii ofertantii. Ofertele vor fi prezentate sigilate, in plic inchis, la sediul Autoritatii contractante in termenul precizat in solicitare. In cazul in care ofertele financiare retransmise contin preturi egale, se va solicita transmiterea unei noi oferte financiare in vederea departajarii ofertelor depuse, care au intrunit preturi egale.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art. 2562 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic-contencios ? Consiliul Judetean Olt
Adresa postala: b-dul. A.I. CUZA nr. 14, Slatina, jud.Olt, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230025, Romania, Tel. +40 249431080, Email: [email protected], Fax: +40 249431122, Adresa internet (URL): www.cjolt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.11.2012 12:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer