Licitatie Publica - Achizi?ie echipamente lot 10-litotritor, neatribuit in cadrul procedurii de achizi?ie publica organizata in data de 25.09.2012 in cadrul proiectului: Modernizarea, dezvoltarea si echiparea ambulatoriului din cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Slatina
Anunt de participare numarul 146929/02.10.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN OLT
Adresa postala: B.dul A.I. CUZA nr. 14, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230025, Romania, Punct(e) de contact: Gerard Oanca, Tel. +40 0249431080, Email: [email protected], Fax: +40 0249431122, Adresa internet (URL): www.cjolt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizi?ie echipamente lot 10-litotritor, neatribuit in cadrul procedurii de achizi?ie publica organizata in data de 25.09.2012 in cadrul proiectului: Modernizarea, dezvoltarea si echiparea ambulatoriului din cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Slatina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Ambulatoriul din cadrul Spitalului Judetean Slatina, str. Crisan , Slatina, jud.Olt
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie echipamente lot 10-litotritor, neatribuit in cadrul procedurii de achizitie publica organizata in data de 25.09.2012 in cadrul proiectului: Modernizarea, dezvoltarea si echiparea ambulatoriului din cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Slatina
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33153000-7 - Litotritor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru un singur lot
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform specificatiilor din Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 411, 315.89RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
25000 lei -Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare - 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus.Pentru constituirea garantiei de participare prin ordin de plata contul este: RO95TREZ5065006XXX000247 deschis la Trezoreria Slatina, cod fiscal 4394706 Echivalen?a unei garantii de participaredin lei in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile calendaristice. Valoarea garan?iei de buna execu?ie se raporteaza la valoarea totala fara TVA a contractului, cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri nerambursabile FEDR-85 %Bugetul Consiliului Judetean Olt ? 2 %Bugetul national ? 13 %
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art 44 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea (pentru neincadrare in prevederile art.180 din OUG 34/2006)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006
Oferta este considerata inacceptabila atunci cand este depusa de un ofertant care, in ultimii 5 ani, a fost condamnat, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Poate fi exclus dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, respectiv nu este eligibil, orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii:
a)este in stare de faliment ca urmare a hotararii pronun?ate de judecatorul sindic ;
c) nu si-aindeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit
c1)in ultimii 2 ani nu si-aindeplinitsau si-a indeplinitin mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului , fapt care nu a produs sau nu este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor mei;d) afost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala.
e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.
In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006, se va prezenta angajamentul de sustinere, iarsustinatorii acestuia trebuie sa prezinte aceste formulare.Sustinatorul va prezenta declaratia conf. art.181 ? art.a, c1, d.1. Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 4.1.1.A si Formularul 4.1.1.B.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataPersoanele juridice romane vor prezenta certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale, care sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii, respectiv:
-certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale impozitului local, emis de serviciul public pentru finante publice locale
-certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat (bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor de sanatate, bugetul asigurarilor de somaj), emis de Ministerul Finantelor prin Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice
Din aceste certificate fiscale trebuie sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, la data termenului legal al scadentei de plata din luna anterioara datei limita de depunere a ofertei. Prin termen legal al scadentei de plata se intelege data de 25 a fiecarei luni.
Se vor prezenta in original sau copie conform cu originalul.
Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.
Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Aceste documente vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Cerintele privind obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor , aprobate de catre organele competente in domeniu.Obs. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local vor fi respinse- certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale impozitului local, emis de serviciul public pentru finante publice locale
- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat (bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor de sanatate, bugetul asigurarilor de somaj), emis de Ministerul Finantelor prin Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Se va completa si prezenta Formularul nr. 2Aconform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010
DECLARATIE
privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1
Persoanecu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Pre?edinte ?Paul STANESCU Vicepre?edinte?
Marius OPRESCU
Vicepre?edinte?
Ioan CIUGULEA
Director executiv ?
Constan?a Dumitru
Director executiv ? Motoi Cornel
?ef serviciu tehnic, investi?ii-Negrila Mihaela
?ef serviciu UIP- Solduban Angela
Sef serviciu achizi?ii, licita?ii, contractari ? Ovidiu Gerard Oanca
?ef serviciu juridic-contencios ? Ana -Venera ?tefanescu
?ef serviciu dezvoltare regionala ? Daniela Lungu
Consilieri jude?eni: Badescu Ion Belinski Pavel, Brinaru Gheorghi?a, Catana Ilie Marian, Codan Catalin Danu?, Draguinea Petre Anton, Dumitra?cu Dumitru, Dumitrescu Viorel, Galan Valeria, Gheorghe Ionel Cristian, Gheorghe Mariana, Guinea Valeriu, Idora? Petre, Ionica Marin, Mirea Siminica, Mitroi Florea, Moisescu Ion, Neac?u Petre Silviu, Nedelea Ioan, Niculae Florea, Ni?u Lucian, Popa Ioan, Postelnicu Dorin Teodor, Pruna Toma, Stancu Nicolae, ?tirbu Galina, Taifas Ionel Marian, Trifu Catalin Victor, Tudor Doru, Vitan Nicolae. Se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.
Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, corespunzator obiectului contractului care urmeaza a fi atribuit.
Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, pentru partea din contract pe care o va indeplini.
Nota:
a)Persoanele fizice autorizate: vor prezenta Autorizatia de functionare/Certificat de inregistrare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a furniza/presta produsele/serviciile care fac obiectul prezentului contract;
b)Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte autorizarea persoanei juridice/fizice straine de a furniza produsele sau a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu reglementarile din tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.
c)Documentele emise in alta limba se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in raza caruia este situat sediul ofertantului.Ofertanti vor prezenta Certificatul Constatator inoriginal/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalulOfertantul castigator la solicitarea Autoritatii Contractante inainte de transmiterea comuncarilor privind rezultatul procedurii va fi notificat sa prezinte Certificatul Constatator pentru conformitate in orginal sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru anii 2010, 2011 ?i 2012 operatorii economicivor prezenta bilantul contabil vizat siinregistrat la autoritatile competente.
Informatii generale, cu declararea cifrei medii de afaceri globale in ultimii 3 ani.Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani pentru lotul 10litotritor ? egala sau mai mare decat 2.540.000 lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilantul contabil pentru anii 2010, 2011 ?i 2012Se vor prezenta informatii generale aferente ultimilor 3 ani.Se va completa Formular 3.Pentru calcul cifrei de afaceri exprimate in alta moneda decat Leul se va utilizacursul de schimb mediu anual lei/alta valuta, comunicat de B.N.R. 2010:1 euro = 4, 2099lei, 2011:1 euro =4, 2379lei, 2012:1 euro =4 , 4560lei.IMM - urile pot solicita reducerea cu 50% a cifrei de afaceri globale medie anuala prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.
Ultimii 3 ani se calculeaza pana la data limita de depunere a ofertelor
Experienta similara sa fie demonstrata prin furnizari de produse similareefectuate in baza a maxim 2 contracte, furnizari in valoare cumulata egala sau mai mare decat1.411.000 lei fara TVA.Furnizarile vor fi demonstrate /sustinute prin prezentarea de certificate/documente/contracte/procese verbale receptie /etc emise sau contrasemnate de beneficiari.
Se va prezenta Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data limita de depunerea ofertelor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie privind principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani- Formularul nr. 4.Pentru calcul valorii exprimate in alta moneda decat Leul se va utiliza cursul de schimb mediu anual lei/alta valuta, comunicat de B.N.R.Se va prezenta Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data limita de depunerea ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.11.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.11.2013 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.11.2013 10:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Olt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor si reprezentatii UCVAP daca este cazul
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul OPERATIONAL REGIONAL2007-2013Axa prioritara 3 ? Imbunatatirea infrastructurii sociale Domeniul major de interventie 3.1. -Domeniul major de interventie 3.1. -Reabilitarea /modernizarea/echiparea infrastructurii serviciilorde sanatate.
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
VI.3) Alte informatii
Modalitatea de departajare a ofertelor cu preturi egale.In cazul in care in urma evaluarii se constata existenta a cel putin 2 oferte cu pret egal, care se claseaza pe primul loc, se va proceda la solicitarea unei noi oferte financiare catre respectivii ofertantii. Ofertele vor fi prezentate sigilate, in plic inchis, la sediul Autoritatii contractante in termenul precizat in solicitare. In cazul in care ofertele financiare retransmise contin preturi egale, se va solicita transmiterea unei noi oferte financiare in vederea departajarii ofertelor depuse, care au intrunit preturi egale.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu art. 2562 din OUG 34/2006 actualizata
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic-contencios ? Consiliul Judetean Olt
Adresa postala: BD. A.I. CUZA nr. 14, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230025, Romania, Tel. +40 249431080, Fax: +40 249431122, Adresa internet (URL): www.cjolt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.09.2013 11:13