Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizi?ie servicii de consultan?a pentru elaborare studiu de fezabilitate ?Proiect RO-NET ? Construirea unei infrastructuri na?ionale de broadband in zonele defavorizate, prin utilizarea fondurilor structurale?


Anunt de participare numarul 138055/08.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Comunicatiilor si Societatii Informationale
Adresa postala: Bulevardul Libertatii, numarul 14, sectorul 5 , Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050706, Romania, Punct(e) de contact: RALUCA VOICU, Tel. +4 0214001381, In atentia: Corneliu Manescu, Email: [email protected], Fax: +4 0213114136, Adresa internet (URL): www.mcsi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizi?ie servicii de consultan?a pentru elaborare studiu de fezabilitate ?Proiect RO-NET ? Construirea unei infrastructuri na?ionale de broadband in zonele defavorizate, prin utilizarea fondurilor structurale?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Bd. Libertatii nr. 14, sector 5, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca obiect elaborarea studiului de fezabilitate aferent proiectului RO-NET ? ?Construirea unei infrastructuri na?ionale de broadband in zonele defavorizate, prin utilizarea fondurilor structurale?, asa cum este descris in cuprinsul prezentei documentatii de atribuire.Studiul de fezabilitate va fi elaborat in conformitate cu prevederile legale in vigoare si va reprezenta documentatia tehnico-economica carestabileste principalii indicatori tehnico-economici aferenti obiectivului proiectului Ro-NET pe baza necesitatii si oportunitatii realizarii acestuia si care cuprinde solutiile functionale, tehnologice, constructive si economice ce urmeaza a fi supuse aprobarii MCSI.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul are ca obiect elaborarea unui singur studiu de fezabilitate ?Proiect RO-NET ? Construirea unei infrastructuri na?ionale de broadband in zonele defavorizate, prin utilizarea fondurilor structurale? asa cum este descris in cuprinsul prezentei documentatii de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 4, 180, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 80.000 lei.Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 in forma prezentata in Formularul nr. 9, instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original.Termenul de valabilitate al garantiei de participare va acoperi perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, scrisoarea de garantie de participare va fi emisa in numele si pentru liderul asocierii.In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea garantiei in contul nr. RO87TREZ7005005XXX000150 deschis la Trezoreria sector 5 Bucuresti pe seama MCSI, cod fiscal 4220947, urmand ca dovada constituirii garantiei de participare (extras bancar in original, semnat si stampilat de catre reprezentantul bancii) sa fie prezentata autoritatii contractante cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Ofertantii din categoria intreprinderilor mici si mijlocii care solicita reducerea cuantumului garantiei de participare cu 50% in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea nr. 346/2004 Cuantumul garantiei de buna executie: 10 % din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, in forma prezentata in Formularul nr. 15, in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data semnarii contractului, ca o conditie de intrare in vigoare a acestuia.In conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea nr. 346/2004, ofertantii din categoria intreprinderilor mici si mijlocii pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractulce urmeaza a fi atribuit va fi finantat de la bugetul FEDR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Eligibilitatea. Autoritatea contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006.In acest sens, ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu Formularul 3.Declaratia se depune in original dupa caz, de catre fiecare ofertant / ofertant asociat/ tert sustinator.Neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006. Autoritatea contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla in una sau mai multe din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006. In acest sens, ofertantul va depune o declaratie pe proprie raspundere, iar tertul sustinator doar pentru art.181 lit.a), lit.c1) si lit.d) din OUG nr.34/2006. De asemenea, ofertantul va depune Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, catre bugetele componente ale bugetului general consolidate, inclusiv catre bugetele locale.Acestea trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, catre bugetele componente ale bugetului general consolidate, inclusiv catre bugetele locale.Acestea trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- se depune in original/copie legalizata, copie lizibila conform cu originalul, dupa caz, de catre fiecare ofertant / ofertant asociat. Neincadrarea la art.69 indice 1 din OUG nr. 34/2006.Ofertantul va depune Formularul 7 ?in original. Formularul se depune in original dupa caz, de catre fiecare ofertant / ofertant asociat/ tert sustinator/subcontractant.Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire ofertantul care se afla in situatia prevazuta la art.69 indice 1 din OUG nr. 34/2006. Participarea la licitatie cu oferta independenta. Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire ofertantul care nu depune certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta , sau il depune, insa nu este conform Ordinului 314 din 12 octombrie 2010 emis de ANRMAP. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Formularul 4?in original. Declaratia se depune in original de catre fiecare ofertant. Dovada privind calitatea de IMM. Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de garantia pentru participare, de cifra de afaceri si de garantia de buna executie, conform prevederilor din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumente care se depun pentru dovedirea calitatii de IMM a ofertantului: - in cazul intreprinderilor autonome ? se va depune: ? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? Formular 18 - in cazul intreprinderilor partenere ? se vor depune: ? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?;? ?Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate?;? ?Fisa de parteneriat?;? ?Intreprinderi partenere?- in cazul intreprinderilor legate - se vor depune: - ? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?;? ?Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate?;? ?Intreprinderi legate?;? ?Fisa privind legatura dintre intreprinderi? Incadrarea in una dintre cele 3 categorii mentionate mai sus se face conform prevederilor art. 41, 42, 43, 44 si 45 din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare. In acest sens, ofertantii vor formularele de IMM in original In cazul ofertei comune (asocieri): Toti semnatarii acordului de asociere vor depune documentele de mai sus.Nota: persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Dan NICA ministru, Carmen Mihaela Danet dir gen, Raluca Voicu dir gen adj, Adina Moga dir gen, Mirela Tudose sef serv juridic, Adrian Kalapis secretar gen. Cert const emis de of reg com de pe langa Trib de care ap op emis cu max 30 de zile inainte de dep of , din care sa rez: nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 64/1995, privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment sau incapacitate de plata)In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.In cazul persoanelor juridice/fizice straine se vor prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara Se va prezenta Formularul nr. 6 ? Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa dispuna de personal de specialitate pentru indeplinirea contractului. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune pentru indeplinirea contractului de urmatorul personal cheie: Expert cheie 1 -Managerul de proiectNumarul minim necesar de experti :1, Calificare ? Studii universitare. ? Experienta profesionala de specialitate o experienta profesionala in domeniul retelelor de telecomunicatii, dovedita prin declaratie pe propria raspundere, semnata de catre reprezentantul legal, prin care se confirma faptul ca este indeplinit criteriul mentionat, Experienta in managementul proiectelor experienta in acest sens, se va dovedi prin depunerea unei declaratii pe propria raspundere, insotita de recomandari si copii de pe contracte sau alte acte doveditoare, valabil doar pentru ofertantul castigator
Expert cheie 2- Proiectanti de specialitate in domeniul retelelor de telecomunica?i2. Calificare
a.Studii universitare in domeniul tehnic;3. Experienta profesionala de specialitate
? Participarea inproiecte similare sau de natura celui de fata;
Expert cheie 3- Expert colectare date de proiectare dinteren
2. Calificare
Studii universitare in domeniul tehnic;3. Experienta profesionala de specialitate
? Participarea la proiecte similare;
Expert cheie 4- Expert reglementari in domeniul proiectarii2. Calificare
Studii universitare in domeniul tehnic;3. Experienta profesionala de specialitate
? Participarea la proiecte similare;
Expert cheie 5- Expert in domeniul economoco-financiar
2. Calificare
? Studii universitare in domeniul economico-financiar;3. Experienta profesionala de specialitate
Expert cheie 6- Expert juridic
2. Calificare
Studii universitare in domeniul juridic;3. Experienta profesionala de specialitate
? Participarea la proiecte similare;
Documentele emise intr-o alta limba, vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana;
? In cazul in care specialistii prezentati nu sunt vorbitori de limba romana, ofertantul va asigura servicii de traducere si interpretare de specialitate, in limba romana, pe toata durata de implementare a contractului. Ofertantul va lua toate masurile necesare pentru asigurarea unor traduceri de calitate. In acest sens se vor prezenta in cadrul ofertei copii, certificate pentru conformitate cu originalul, ale atestatelor translatorilor/traducatorilor care vor asigura acest serviciu;
Pentru dotarea tehnica, reprezentand birotica, mijloace auto, instrumente de masura, precum ?i pentru spa?iile de lucru, candida?ii vor face dovada pe baza de declara?ie pe proprie raspundere, ca vor asigura toate aceste resurse.
Candidatii sau ofertantii trebuie sa indeplineasca cerintele legale actuale in domeniul achizitiilor publice si sa detina acreditari si certificari in domeniul obiectului achizitiei, respectiv: sistemul de management al calitatiiISO 9001-2008
Ofertantul are obligatia de a face dovada ca in ultimii trei ani a prestat servicii de proiectare pentru elaborare studiu de fezabilitate sau alte faze de proiectare (DTAC, proiect tehnic sau detalii de executieSe va prezenta Formularul nr. 8- Declaratie
privind principalele prestari de servicii similare efectuate in ultimii 3 ani, cuprinzand contractele de prestari servicii de consultan?a pentru elaborare studiu de fezabilitate privind retele de telecomunicatii, contracte la a caror derulare ofertantul a participat efectiv in ultimii trei ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.10.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.10.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.10.2012 13:00
Locul: Bd. Libertatii nr. 14, Sector 5 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti din partea ofertantilor pe baza de imputernicire si copie CI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEDR
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
Documentele emise de institutii/organisme oficiale din tara in care ofertantii straini sunt rezidenti pot fi prezentate in alta limba, cu conditia ca acestea sa fie insotite de o traducere autorizata in limba romana. Literatura tehnica aferenta serviciilor ofertate poate fi prezentata numai in limba engleza. Ofertantilor clasati pe primul loc care vor avea acelasi pret, li se va cere reofertareaOfertantilor castigatori ale caror oferte vor fi evaluate la egalitate li se va solicita reofertarea in plic inchis, in functie de aceleasi criterii ca si in caietul de sarcini
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac: sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica si Resurse Umane
Adresa postala: Bd. Libertatii nr. 14, Sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050706, Romania, Tel. +4 0213114119, Email: [email protected], Fax: +4 0213114119, Adresa internet (URL): www.mcsi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.08.2012 14:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer