Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizi?ionare de servicii de creatie si productie materiale informative si promotionale in cadrul proiectului ?Via?a dupa gratii?


Anunt de participare numarul 135099/28.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL MUNCII , FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALE
Adresa postala: Dem I.Dobrescu nr.2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010026, Romania, Punct(e) de contact: Luminita Turbatu; Robert Ionescu-Cralea, Tel. +40 213136267, In atentia: Luminita Turbatu; Robert Ionescu-Cralea, Email: [email protected], Fax: +40 213128696, Adresa internet (URL): www.mmuncii.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizi?ionare de servicii de creatie si productie materiale informative si promotionale in cadrul proiectului ?Via?a dupa gratii?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: la sediul Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale, str. Dem. I. Dobrescu, nr. 2, sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizi?ionare de servicii de creatie si productie materiale informative si promotionale in cadrul proiectului ?Via?a dupa gratii?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79822000-2 - Servicii de compozitie (Rev.2)
22462000-6-Materiale publicitare (Rev.2)
60161000-4-Servicii de transport de colete (Rev.2)
72000000-5-Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
79810000-5-Servicii tipografice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 734, 349RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: 14.687, 00 lei; Perioada de valabilitate : cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei; Modalitate de constituire: in conformitate cu prevederile art.86 alin. 1 din H.G nr.925/2006. Cuantum: :10%din valoarea contractului contractuluifara TVA ; Modalitate de constituire: conform prevederilor art. 90 din H.G nr. 925/2006 .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Cheltuiala aferenta contractului ce urmeaza a fi atribuit va fi suportata din fonduri europene ?i cofinan?are de la bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declara?ie privind eligibilitatea ( Formular nr.1 , in original) ? declara?ie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozi?iile art.180 din O.U.G nr.34/2006 ; 2. Declara?ie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G 34/2006 ( Formular nr. 2, in original); 3. Pentru persoane juridice romane : Certificat de atestare fiscala( in original , copie legalizata sau copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul ?)din care sa reiasa ca nu inregistreaza datorii scadente la bugetul de statin luna anterioara celei in care se depun ofertele.4.Certificat privind plata impozitelor ?i taxelor locale ( in original , copie legalizata sau copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul ?) din care sa reiasa ca nu inregistreaza datorii scadente la bugetele localein luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru persoanele juridice straine : Se vor prezenta documente echivalente, edificatoare, prin care sa dovedeasca ca ?i-a indeplinit obliga?iile de plata a impozitelor , taxelor ?i contribu?iilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata; 5.Declaratieprivind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr.3 . Persoanele cu functii de decizie din cadrul MMFPS sunt : Ion Anghel; Lucia Vasiloiu ;Marcela Dumitra? ; ?tefania Andreescu . 6.Formular nr. 4Declaratie privind calitatea de participant la procedura; 7.Formular nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Pentru persoane juridice romane : Pentru societa?ii comerciale ? Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului , emis cu maxim 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertei - in original , copie legalizata sau copie lizibila cu men?iunea ? conform cu originalul ?.Pentru ONG ? Extras de la Registrul Asocia?iilor ?i Funda?iilor ?i documente justificative ( Statut, Act constitutiv , incheierea judecatoreasca , extras, etc) ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul ?.
Pentru persoane juridice straine : Se vor prezenta documente echivalente , edificatoare , prin care sa se demonstreze indeplinirea criteriului , in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil sau extrase de bilant, pentru anii 2009, 2010, 2011.Bilantul trebuie vizat de organele competente. (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul? semnata, datata si stampilata lizibil de catre un imputernicit al ofertantului.)Pentru persoane fizice autorizate/persoane juridice straine:
Se va depune bilantul contabil sau orice document echivalent vizat si inregistrat in conformitate cu prevederile legale din tara de origine, care sa ateste rezultatul exercitiului financiar pentru ultimii 3 ani, in copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?insotit de traducereaautorizata in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?.
Cifra de afaceri medie anuala pentru ultimii 3 ani, trebuie sa fieegala cucel putin valoarea estimata a prezentului contract - 734.000 lei .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista contractelor de prestari servicii din ultimii 3 ani, continand numele/titlul contractelor, valoarea finala certificata a acestora , sursa de finantare, perioada de prestare a serviciilor, procent indeplinit de catre Prestator ( %)din valoarea contractului , precum si o descriere a serviciilor prestate in cadrul contractului respectiv
Operatorul economic trebuie sa dovedeasca ca a prestat, in ultimii 3 ani , calculati pana la termenul limita de depunere a ofertelor, servicii similare , prin prezentarea a cel putin 1 ( un) contract , avand ca obiect prestarea de servicii similare cu cele solicitate prin prezenta documentatie de atribuire , a carui valoare , fara TVA, sa fie cel putin egala cu 734.000 lei.
Documentul va fi prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? , cu semnatura si stampila pe fiecare pagina si trebuie insotit de recomandare sau orice alt document (parti relevante din contract) care sa ateste ( de prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) : numele/titlul contractului , valoarea finala certificata a acestora (proces verbal de receptie a serviciilor in valoare de minim 734.000 lei) , sursa de finantare , perioada de prestare , procent indeplinit de Prestator ( %) din valoarea contractului , precum si o descriere a serviciilor
Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere, in original, in formatul atasat ? Formularul nr. 8 -Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.
Declaratie privind partea din contract pe care ofertantul intentioneaza sa o subcontracteze sau partile indeplinite de fiecare dintre membrii asociatiei ? completata si semnata , conform modelului din Sectiunea III-a , Formularul nr. 9 , in original.Declaratia se depune si in cazul in care nu se intentioneaza subcontractarea niciunei parti a contractului sau oferta nu este depusain comun de mai multi operatori economici(asociere ) . In acest caz , se va mentiona ca indeplinirea contractului se face in totalitate de catre ofertant.
In cazul in care se intentioneaza subcontractare si/sau este depusa oferta comuna , se vor mentiona:
1. Eventualele parti din contract pe care ofertantul intentioneaza sa le subcontracteze si/sau partea indeplinita de fiecare asociat;
2. Datele de identificare ale subcontractantilor si/sau asociatilor;
3. Acordul de asociere care va fi incheiat intre operatorii economici care depun oferta comuna in asociere.
Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent caresa ateste implementarea si certificarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
nu este cazul
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.05.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.06.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.06.2012 14:00
Locul: Dem I.Dobrescu nr.2 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 010026 , Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor .
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POSDRU/96/6.2/S/60000
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
In cazul in care 2 sau mai multe oferte prezinta pret egal, care totodata este cel mai scazut pret, pentru desemnarea ofertei castigatoare, se va cere la solicitarea comisiei de evaluare, reofertarea pretului in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256.2 din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Legislatia Muncii
Adresa postala: Dem.I Dobrescu nr.2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010026, Romania, Tel. +40 213134286, Fax: +40 213134286
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.04.2012 11:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer