Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizi?ionarea serviciilor de realizare a unui studiu de impact a campaniilor de promovare a brandului turistic na?ional pe cele 7 pie?e sursa


Anunt de participare numarul 146950/03.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AUTORITATEA NATIONALA PENTRU TURISM
Adresa postala: B-dul. Dinicu Golescu nr. 38, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Elena Monica Sebe, Tel. +40 372144011, Email: [email protected], Fax: +40 372144093, Adresa internet (URL): www.turism.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizi?ionarea serviciilor de realizare a unui studiu de impact a campaniilor de promovare a brandului turistic na?ional pe cele 7 pie?e sursa
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
10 - Servicii de studii de piata si de sondaje de opinie
Locul principal de prestare: sediul prestatorului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizi?ionarea serviciilor de realizare a unui studiu de impact a campaniilor de promovare a brandului turistic na?ional pe cele 7 pie?e sursa
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79311200-9 - Servicii de realizare de studii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizi?ionarea serviciilor de realizare a unui studiu de impact a campaniilor de promovare a brandului turistic na?ional pe cele 7 pie?e sursa
Valoarea estimata fara TVA: 658, 450RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
22 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se va constitui in conformitate cu H.G. nr. 925/2006, art 86, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Suma ce va fi retinuta de autoritatea contractanta in cazul in care contestatia depusa de ofertant va fi respinsa de catre CNSC va fi de 4.438, 45 RON, conf. Art. 2781alin. (1) lit. b). Valabilitate garantiei pentru participare ? 90 zile calendaristice, de la termenul limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de participare 13.160 lei. Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88. Date pt constituirea garan?iei de participare: Cont RO79TREZ7015005XXX013909 deschis la Trezoreria Sect. 1, CUI 31129693. Garantia de participare se poate constitui si in alta moneda, data la care se va face conversia leu/alta valuta este cursul BNR din data publicarii anuntului de participare. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui conf.art.90 din HG 925/2006.Garantia de buna executie poate fi dupa caz, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractorul avand obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organismului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European de Dezvoltare Regionala (FEDR)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Completare formular 1; Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Completare formular 2; Certificat de participare la licitiatie cu oferta independenta-Completare formular 4; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69*1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Razvan Filipescu ? Pre?edinte;Mirela Floren?a Matichescu ? Vicepre?edinte;Daniela Prelipcean ? Director, Direc?ia Management Brand;Loredana Mateiu ? Coordonator, Compartimentul Juridic;Adina Mincu ? Coordonator Economic, Compartimentul Economic, Achizi?ii Publice ?i Servicii Interne;Elena Sebe ? Coordonator Achizi?ii Publice, Compartimentul Economic, Achizi?ii Publice ?i Servicii Interne; Oana Orosan, consilier evaluare examinare, Compartimentul Economic, Achizi?ii Publice ?i Servicii Interne; Se vor prezenta certificate conform art. 182 din OUG 34/2006; Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale, din care sa reiasa lipsa obligatiilor scadente de plata catre bugetul local in luna anterioara depunerii ofertelor;Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa reiasa lipsa obligatiilor scadente de plata catre bugetul de stat in luna anterioara depunerii ofertelor; Pentru ofertantii nerezidenti se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate aleofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.Certificatele se vor prezenta in original/copie conform cu originalul/ copie legalizata.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare Formular 3; Se vor prezenta certificate conform art. 183 din OUG 34/ 2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea documentului in original sau in copie legalizata. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, pentru partea de contract pe care o va realiza)- Certificatul se va prezenta in original/ copie conform cu originalul/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea situatiei contabile la 31.12.2010, 31.12.2011, 31.12.2012 vizat de organele competente. Se accepta si orice alte documente pe care ofertantul le are la dispozitie in sustinerea cerintei de calificare.
Declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), care sa fie de minim 1.316.000 lei. Convertirea in LEI si euro, pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza:
- Anul 2010:1 euro = 4, 2099 LEI;
- Anul 2011:1 euro = 4, 2379 LEI;
- Anul 2012:1 euro = 4, 4560 LEI;
In cazul in care contractul a fost incheiat si platit in alta moneda decat EURO, echivalentul in euro va fi stabilit utilizand rata medie de schimb leu/alta valuta de plata a BNR in moneda caruia s-a efectuat plata din anul in care contractul a fost finalizat. In aceasta situatie, se va mentiona si rata de schimb respectiva.
Nota: In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua in calcul media cifrei de afaceri corespunzatoare perioadei efective de activitate.
In cazul ofertelor individuale (depuse de un singur operator economic) se va lua in considerare cifra de afacerimedie a acestuia pe cei 3 ani.
In cazul ofertelor comune (depuse de o asociere), se va lua in calcul cifra de afaceri medie anuala a asocierii respective pentru cei 3 ani de referinta mentionati, calculata ca medie aritmetica anuala a cifrelor de afaceri anuale individuale ale fiecaruia dintre asociati.
In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta bilantul in original sau in copie conform cu originalulCompletare formular 6
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie a ofertantului referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani
Prezentarea fiselor de experienta similara pentru contracte de servicii de evaluare tehnica si financiara sia listei privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani.Cerinta minima: Prezentarea unui contract sau a maxim 3 contracte similare prestate in ultimii 3 ani, a caror valoare cumulata sa fie sa fie cel putin egala cu 658.450 lei.Fisele de experienta similara vor fi insotite de certificate/documente/procese verbale de receptie/copie a elementelor relevante din contracte/recomandari/ etc, emise sau contrasemnate de beneficiari, care sa confirme ca prestarea serviciilor a fost efectuata in cf. cu clauzele contractuale, obiectul si valoarea serviciilor prestate, perioada, etc. Ofertantii care prezinta contracte incheiate intr-o alta moneda decat Leul, au obligatia de a efectua conversia din alte monede in Lei, la ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR pentru anii luati in calculul experientei similare.
Declaratie privind intentia de a subcontracta si a listei asociatilor si subcontractorilor (daca este cazul).
Conform art. 69?1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, subcontractantii vor completa declaratia pe proprie raspundere ( a se vedea Formular 5).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare Formular 7Completare Formular 14 ? Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 aniCompletare Formular 15 ? Fisa de experienta similaraCompletare Formular 9 si Formular 10 (daca este cazul)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.11.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.11.2013 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.11.2013 13:00
Locul: sediul ANT din Bd Dinicu Golescu nr 38, Sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelor pot asista reprezentanti din partea operatorilor economici, in baza unei imputerniciri
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European de Dezvoltare Regionala (FEDR)
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
VI.3) Alte informatii
Modificarea si retragerea ofertei nu este permisa dupa data si ora limita pentru depunerea ofertelor. Conditii pentru participantii la sedinta de deschidere: imputernicire scrisa din partea reprezentantului legal al ofertantului, copie act identitate. Pt. ca autoritatea contractanta sa asigure garantarea protejarii acelor informatii pe care ofertantul le precizeaza ca fiind confidentiale, in ceea ce priveste secretul comercial si protejarea intelectuala, ofertantul va preciza care din elementele care compun oferta sunt considerate confidentiale. Cf. Lg 346/2004-SECTIUNEA a 3-a, art. 16 (2) IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie. Societatile ofertante care se incadreaza in categoria IMM, conform Lg 346/2004 vor face dovada, pe proprie raspundere, indeplinirii cumulative a conditiilor privind numarul mediu anual de salariati si a cifrei de afaceri anuala. Operatorii economici care se asociaza trebuie sa faca dovada ca fiecare indeplineste conditiile de incadrare in categoria IMM. Lipsa acestei dovezi face ca asocierea sa nu mai beneficieze de facilitatile legii IMM-urilor.In cazul in care 2 oferte se vor clasa pe locul 1 avand acelasi pret, departajarea se va face prin reofertarea propunerii financiare in plic inchis depus la sediul Autoritatii nationale pentru Turism, Camera 5, et. 2.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic
Adresa postala: Bdul. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. +40 372144506, Adresa internet (URL): www.turism.gov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.09.2013 15:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer