Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achiz.in leasing a unui nr.de 200buc.de mijloace de transp.pt.interv.(autosasiuri)prevaz.cu cabina dubla si 220buc.de mijloace de transp.pt.interv.(autosasiu) prev.cu cabina simpla si macara hidraulica


Anunt de participare numarul 64733/26.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIANATIONALAAIMBUNATATIRILORFUNCIARERA
Adresa postala: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Punct(e) de contact: Victoria Chitu, Tel.021-3322816, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021-3322183, Adresa internet (URL): http: //www.anif.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
ADMINISTRATIA NATIONALA A IMBUNATATIRILOR FUNCIARE R.A
Adresa postala: Sos. Oltenitei 35-37, Sector 4, , cod postal : , telefon: , fax : . : e-mail : , Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii, Tel.021 / 332.30.55, In atentia: ing. Victoria Chitu, Email: [email protected] ; [email protected], Fax: 021 / 332.21.83 ; 332.68.40
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
ADMINISTRATIA NATIONALA A IMBUNATATIRILOR FUNCIARE R.A
Adresa postala: Sos. Oltenitei 35-37, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii, Tel.021 / 332.30.55, In atentia: ing. Victoria Chitu, Email: [email protected] ; [email protected], Fax: 021 / 332.21.83 ; 332.68.40
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
ADMINISTRATIA NATIONALA A IMBUNATATIRILOR FUNCIARE R.A
Adresa postala: Sos. Oltenitei 35-37, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii, Tel.021 / 332.30.55, In atentia: ing. Victoria Chitu, Email: [email protected] ; [email protected], Fax: 021 / 332.21.83 ; 332.68.40
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratie Nationala
Activitate (activitati)
Altele: Activitati conexe agriculturii. Arhitectura peisagistica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achiz.in leasing a unui nr.de 200buc.de mijloace de transp.pt.interv.(autosasiuri)prevaz.cu cabina dubla si 220buc.de mijloace de transp.pt.interv.(autosasiu) prev.cu cabina simpla si macara hidraulica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: ANIF RA Sos. Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 58, 700, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Anul 2008, 2009, 2010, 2011 mai multe contracte subsecvente
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea in leasing a unui numar de 200 buc. de mijloace de transport pentru interventie (autosasiuri)prevazute cu cabina dubla si 220 buc. de mijloace de transport pentru interventie(autosasiu)prevazute cu cabina simpla si cu macara hidraulica, 2 loturi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34134100-6 - Camioane cu platforma (Rev.2)
34139300-3-Sasiuri complete (Rev.2)
34142000-4-Camioane macara si autobasculante (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform listei din Documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 58, 700, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare conform anexa B; garantia de buna executie este in cuantum de 10% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat si surse propri
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.eligibil., Decl.priv.neincadr.in prev.art. 181 din O.U.G. nr. 34 / 2006, Certif.de atest.fisc.ANAF pt.
Pers.jurid.priv.indepl.oblig.exigib.de plataa imp.si taxelor catre stat, precum si a contrib.pt.asig.sociale de stat la
data de 30.09.2008, Certif.fisc.priv.plata imp.si taxelor locale, Pers.juridice/fizice romane: Certif.Const.emis de ORCCCINT, Certif.de inmatr.laCamera de Comert, Pers.juridice/fizice straine: Docum.care doved.o forma de inreg./ atest.ori apartenenta din pdv profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de inform.gen., Bilantul contabil din anul prec.31.12.2007, vizat de organele competente in domeniu sibalanta contabila la 30.09.2008, Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: conform anexa B. Informatii privind situatia financiara pentru anii, 2006 si 2007. Autorit.contract.are dreptul de a stabili cerinte min.pt.urmat.indicatori: a) lichiditate generala (active circulante / datorii curente x 100) >100%b) solvabilitate patrimoniala (capital propriu / total pasiv x 100) > 30%
Lichidit.si solvab.se vor calc.dupa datele de bilant la 31.12.2007.
Se va prezenta o scrisoare de bonitate bancara din care sa reiasa lichid.generala si solvab.patrimoniala.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.calit.de particip.la procedura.Decl.priv.lista princip.livrari de prod.in ultimii 3ani(se completeaza pt.
anii2005, 2006, 2007)Fisa/fise de inform.priv.exper.simil conform anexa B.Orice fisa referit.la un contract incheiat cu un benef/client treb.sa fie insotita de copia contract, a actelor adit.respective si de recomand.din parteabenef./client.respectiv. Se va prezenta: P.V.la termin.furniz.prod. sau P.V. de receptie finala.Recomand, dinpartea altor benef/clienti.Se vor prezenta minim 3 recomandari. Se va prezent.Autoriz.de furniz.a prod.
(ISO 9001) sau echivalent.Decl.priv.efect.mediu anual al pers.angajat si al cadrelor de cond.Autorit.contractanta solicita C.V.si cazierele judici.pt.pers.responsab.direct cuindeplinirea contract.precum si a altor specialisti cu sarcini-cheie in indepl.contractului(Dire.General/Administrator, Dir.Economic.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.11.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Cash, la casieria unitatii ANIF RA - Sos. Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.11.2008 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.11.2008 10:00
Locul: ANIF RA - Sos. Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare observatori UCVAP si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
In conformitate cu art.40(2)-b din OUG 34/2006 privind achizitiile publice si art. 31(2)-a din HG 925/2006- Norme de aplicare a OUG 34/2006, documentatia de atribuire va fi pusa la dispozitia operatorilor economici care au inaintat si prezentat o solicitare scrisa in care se declara pe proprie raspundere numerele de telefon si fax, insotita de imputernicire scrisa in acest sens, numai pe suport de hartie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: --, Romania, Tel.021 310.46.41, Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al ANIF RA
Adresa postala: Sos. Oltenitei 35-37, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Tel.021-332 28 16, Fax: 021-332 21 83
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.09.2008 14:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer