Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizita de conserve legume


Anunt de participare numarul 138574/05.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA CRAIOVA
Adresa postala: VASILE ALECSANDRI, NR.89, CRAIOVA, DOLJ, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200463, Romania, Punct(e) de contact: IULIA MONICA VOINEA, Tel. +40 251430436, Email: [email protected], Fax: +40 251561777, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizita de conserve legume
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Craiova, str Vasile Alecsandri, nr 89
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 6 luni
Valoarea estimata fara TVA: 36, 640RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: de regula la 2 luni, valoarea estimata a contractului-subsecvent cel mai mare e de 10300, 00 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Cantitatea pentru acordul-cadru: min 4000 kg rosii in bulion, 4000 kg zarzavat ciorbe, 2500 kg ghiveci in bulion, 1500 kg fasole verde/galbena pastai, 1500 kg mazare verde si max 4300 kg rosii in bulion, 4300 kg zarzavat ciorbe, 2660 kg ghiveci in bulion, 1700 kg fasole verde/galbena pastai, 1700 kg mazare verdeCantitatea pentru cel mai mare contract-subsecvent: min 1000 kg rosii in bulion, 1000 kg zarzavat ciorbe, 700 kg ghiveci in bulion, 400 kg fasole verde/galbena pastai, 400 kg mazare verde si max 1200 kg rosii in bulion, 1200 kg zarzavat ciorbe, 760 kg ghiveci in bulion, 480 kg fasole verde/galbena pastai, 480 kg mazare verde
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15331460-9 - Legume la cutie (Rev.2)
15331423-8-Tomate la cutie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea pentru acordul-cadru: min 4000 kg rosii in bulion, 4000 kg zarzavat ciorbe, 2500 kg ghiveci in bulion, 1500 kg fasole verde/galbena pastai, 1500 kg mazare verde si max 4300 kg rosii in bulion, 4300 kg zarzavat ciorbe, 2660 kg ghiveci in bulion, 1700 kg fasole verde/galbena pastai, 1700 kg mazare verdeCantitatea pentru cel mai mare contract-subsecvent: min 1000 kg rosii in bulion, 1000 kg zarzavat ciorbe, 700 kg ghiveci in bulion, 400 kg fasole verde/galbena pastai, 400 kg mazare verde si max 1200 kg rosii in bulion, 1200 kg zarzavat ciorbe, 760 kg ghiveci in bulion, 480 kg fasole verde/galbena pastai, 480 kg mazare verde
Valoarea estimata fara TVA: 36, 640RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
lot 1= 112lei, lot 2=95lei, lot 3=67 lei, lot 4=51 lei, lot 5=43 lei..Modul de costituire a garantiei: cf art 86 din HG 925/2006. In cazul constituirii prin ordin de plata contul in care se va vira este RO25TREZ2915005XXX000143 deschis la Trezoreria Craiova. Documentul care atesta constituirea garantiei se va incarca in sectiunea documente de calificare, neincarcarea acestuia in aceasta sectiune echivaleaza cu neconstituirea garantiei si duce la respingerea ofertei.Documentul prin care se atesta constituirea garantiei de participare se va prezenta si la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei va fi de minim 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor. 10% din valoare fara tva a contractului subsecvent, cf art 90 din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea- solicitat formularul 1 Incadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii
profesionale care are competente in acest sens.
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006- solicitat formularul 2 Incadrarea in prevederile art 181 din OUG34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
3.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta ? solicitat formularul 3 cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010
4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare(persoane cu responsabilitati in derularea procedurii: Becheanu Adrian-director, Stefan Sorin - dir adj ec-admin, Lazaroiu Alina-contabil sef, Udrea Nicusor -vizaCFP, Demetrian Cosmin-responsabil ALOP, Stanica Veronica-sef serviciu logistica, Voinea Monica-responsabil achizitii, Dine Alin responsabil achizitii, Sandu Paul-responsabil sector AFV).Incadrarea in prevederile art 69ยน din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura: solicitat formularul 12 1. Certificat constatator detaliat eliberat de Oficiul Registrului Comertului Se va prezenta certificat constatator detaliat emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata sau copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, certificat emis cu maxim 30 de zile inainte de data de depunere a ofertei si in care sa se regaseasca obiectul de activitate care sa corespunda contractului ce va fi atribuit.
Pentru persoane juridice/fizice straine se vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare si documente care sa ateste competenta acestora de a furniza produse care fac obiectul contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale va cuprinde numarul de fax, adresa de corespondenta si cifrele de afaceri globale pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani -Formularul va cuprinde livrari deproduse similare si va contine obligatoriu valori si nume beneficiari.Se va anexa 1 certificat de buna executie a contractelor/recomandare de la
beneficiarii nominalizati in Lista principalelor livrari de produse similare. In cazul in care operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei recomandari va da o declaratie pe propria raspundere cu privire la activitatea desfasurata si mentionata in lista cf art 188.1.a din OUG 34/2006
Se vor depune mostre de 1 cutie/borcan din fiecare lot pentru care se va oferta, mostre insotite de buletin de analiza sau document echivalent din care sa reiasa continutul de sare conf STAS 5953-73 si continut total de legume raportat la masa netaconform STAS 5951-83. Continut total de legume raportat la masa netava trebui sa fie min cel prevazut in caietul de sarcini.
Mostrele se vor depune la sediul unitatii pana la data limita de depunere a ofertelor(cf OUG34/2006, art 188.1.e)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Autoritatea contractanta desfasoara etapa finala de licitatie electronica organizand o singura runda. Eventuale limite ale valorilor pana la care pretul poate fi imbunatatit: NU exista limite .Ofertantii vor avea posibilitatea de a cunoaste : - locul in clasament.Daca la sfarsitul licitatiei electronice utilizata ca faza finala a procedurii de atribuire, doua sau mai multe oferte au preturile ofertate egale, atunci autoritatea contractanta va solicita clarificari de pret prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.09.2012 18:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.09.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.09.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Prezumtia de legalitate si autenticitate a documentelor prezentateOfertantul are posibilitatea sa prezinte toate documentele on-line si doar in masura in care oferta sa se va clasa pe primul loc autoritatea contractanta va solicita un exemplar din Certificatul constatator detaliat in original sau in copie legalizata inainte de a fi declarat castigator.Ofertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in original si/sau copie in vederea participarii la procedura.Analizarea documentelor prezentate de ofertanti de catre comisia de evaluare nu angajeaza din partea acesteia nici o raspundere sau obligatie fata de acceptarea acestora ca fiind autentice sau legale si nu inlatura raspunderea exclusiva a ofertantului sub acest aspect.Masura in care operatorul economic se foloseste de prevederile HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, art. 11, alin. 4 pentru dovedirea indeplinirii criteriilor de calificare, autoritatea contractanta va solicita operatoului ce a uzat de acest drept prezentarea documentelor de calificare mentionate in documentatie intr-un termen de 3 zile lucratoare de la data comunicarii solicitarii.In cazul in care pentru fiecare lot in parte exista oferte financiare egale pentru locurile 2-3, acestea vor fi departajate prin solicitarea de clarificari de pret prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de noi preturi pentru ofertantii aflati pe aceste locuri. Preturile imbunatatite nu vor putea fi mai mici decat cele ofertate de operatorii economici clasati pe locurile anterioare(de mai sus).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute in OUG34/2006, art 256^2
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic din cadrul Penitenciarului Craiova
Adresa postala: str Vasile Alecsandri, nr 89, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200463, Romania, Tel. +40 251561777, Email: [email protected], Fax: +40 251561777
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.08.2012 13:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer