Licitatie Publica - Achiziti de ingrasaminte chimice
Anunt de participare numarul 148798/10.01.2014
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Statiunea de cercetare dezvoltare-agricola Lovrin
Adresa postala: Lovrin str.Principala, Nr.200, Localitatea: Lovrin, Cod postal: 307250, Romania, Punct(e) de contact: Livius Pop, Tel. +40 256381401, Email: [email protected], Fax: +40 256381404, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
Altele: cercetare dezvoltare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achiziti de ingrasaminte chimice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozit SCDA Lovrin, jud.Timis
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 3, 160, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: se va incheia 1-2 contracte pe an pentru fiecare lot in parte
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Ingrasaminte chimice necesare fertilizarii culturilor agricole infintate in anul agricol 2013 - 2014 si anul agricol 2014-2015
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24410000-1 - Ingrasaminte azotate (Rev.2)
24440000-0-Diverse tipuri de ingrasaminte (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ACORD CADR.
-Lot.1.Azotat de amoniu 33, 5% minim 40 to.- max.400 to
-Lot.2.NPK 15-15-15 ? minim 40 to. - max 400 to.Contract subsegvent
Lot1.Azotat de amoniu 33, 5% minim 20 to.-max.350 to.
Lot2.NPK 15-15-15 - minim 20 to - max 350 to.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 160, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea totala a garantiei de participare este conform art. 43^1 alin. (1), lit. a) de 13900, 00LeiPentru Lot.1 ? 5800, 00 lei, Lot.2 ? 8100, 00 leisi se va constitui prin virament bancar in contul RO66TREZ6275009XXX001168, deschis la Trezoreria Sinnicolaul Mare, cod fiscal RO 9179830, cu numerar la casieria unitatii sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai jos. In cazul in care ofertantul a depus o contestatie, iar aceasta a fost respinsa ca nefondata de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, conform art. 278^1, alin. (1), litera b) din OUG nr. 34/2006 , intreintre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv ? 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei;adica , autoritatea contractanta va retine din garantia de participare pentru Lot.1 suma de 5.100, 00 lei.iar pentru Lot.2 ? 5.620, 00 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Pentru o evaluare si raportare unitara a cuantumului aferent garantiei de participare, data de referinta pentru cursul de schimb ce va fi avut in vedere la conversia valorii aferente garantiei de participare va fi cursul BNR la data publicarii Anuntului de participare . Cuantumul garantiei de buna executie este de 1, 5% din valoarea fara tva a fiecarui contract subsecvent ce urmeaza a fi inheiat.modul de constituire a garantiei de buna executie, conform prevederilor art 90 alin.1 din HG 925/2006: -instrument de garantie emis de o societate bancara-sau de o societate de asigurari ori virament bancar cu OP in contul RO66TREZ6275009XXX001168 deschis la trezoreria Sinnicolaul Mare.perioada de valabilitate a garantiei de buna executie: inca 14 zile de la data expirarii duratei contractuale.garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art 91 ai 92 din hg 925/2006.se constituie la data semnarii contractului sau in termen de 5 zile de la data semnarii acestuia.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Din resurse proprii si subventii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
. declaratia privind eligibilitatea(formular 1)- declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art 181 din oug 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(formular 2)- declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art 69^1 din oug 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (formular 4)Persoanele cu functie de decizie de la SCDA.Lovrin : Dir.dr.ing.Tarjoc Fanel Constantin, ing.sef.Alexandru Ioan, ing.sef Toma Ioan, ec.Pop Livius birou achizitii publice, secretara ing.Babos Anca, - certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului 314/2010(formular 5)- certificate fiscale privind taxele si impozitele locale si catre stat, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor(in original/copie legalizata/copie vizibila cu mentiunea"conform cu originalul") persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator eliberat de Ogiciul registrului Comertului. .Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator.persoanele juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta orice document considerat edificator, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare, sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva, prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana, respectiv certificate emise de autoritatea competenta, sau in cazul in care nu se elibereaza acest certificat o declaratie pe propria raspundere autentica, data in fata unui notar, a unei entitati administrative sau judiciare, ori a unei asociatii profesionale, care are competentain acest sens, din care sa rezulte ca operatorul economic este inregistrat si care este obiectul de activitate al acestuia(in original/copielegalizata/lizibila cu mentiunea"conform cu originalul").Datele inscrise in acest document trebuie sa fie reale/actualela data limita de depunere a ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2027/13.12.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.02.2014 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.02.2014 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.02.2014 10:00
Locul: Sediul unitatii contractante SCDA Lovrin str.Principala nr.200, jud.Timis
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
inputernicitii din partea ofrtantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Se va incheia un acord cadrucu toti operatorii economici clasati pe locurile aferente numarului maxim(egal cu 3)de operatori economici mentionati in fisa de date si in anuntul de participare.Clasamentul va fi stabilit in functie de pretul ofertat, iar daca mai multi ofertanti au preturi egale , se va solicita acestora reofertarea in plicuri sigilate, oferta din urma nu poate fiinbunatatia decit pina la nivelul pretului ofertat de operatorul clasat pe locul anterior,
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepind cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante considerat ne legal conf.atr.256.2 din OUG34/2006 cu modificarile si complectarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SCDA Lovrin
Adresa postala: str.Principala nr.200, Localitatea: Lovrin, Cod postal: 307250, Romania, Tel. +40 256381401, Email: [email protected], Fax: +40 256381404
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.01.2014 21:35