Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitia publica de produse si echipamente IT


Anunt de participare numarul 135217/04.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA
Adresa postala: Strada Avalansei nr. 20-22, sector 4, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Punct(e) de contact: Dorela Neagu, Tel. +40 0213039854, Email: [email protected], Fax: +40 0213039845, Adresa internet (URL): www.anofm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitiapublica de produse si echipamente IT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia unui server de baze de date, a unui server de aplicatii, a doua servere de aplicatii secundare, a unui sistem storage, a 24 de statii de lucru, a 10 laptopuri, a 3 posturi de lucru slab vazatori, a 3 posturi de lucru nevazatori, a 9posturi de lucru dizabilitati motorii, a 3 posturi de lucru citire nevazatori, a 3 posturi de lucru citire slab vazatori, a 12 posturi de lucru hipoacuzici, impreuna cu licentele pentru sistemul de operare si baze de date?, incluzand livrarea si punerea in functiune a echipamentelor si a unui pachet infrastructura servere
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213100-6 - Computere portabile (Rev.2)
30213300-8-Computer de birou (Rev.2)
33197000-7-Echipament medical computerizat (Rev.2)
48823000-3-Servere de fisiere (Rev.2)
48825000-7-Servere web (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia unui server de baze de date, a unui server de aplicatii, a doua servere de aplicatii secundare, a unui sistem storage, a 24 de statii de lucru, a 10 laptopuri, a 3 posturi de lucru slab vazatori, a 3 posturi de lucru nevazatori, a 9posturi de lucru dizabilitati motorii, a 3 posturi de lucru citire nevazatori, a 3 posturi de lucru citire slab vazatori, a 12 posturi de lucru hipoacuzici, impreuna cu licentele pentru sistemul de operare si baze de date?, incluzand livrarea si punerea in functiune a echipamentelor si a unui pachet infrastructura servere
Valoarea estimata fara TVA: 834, 930.18RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participarePerioada de valabilitate a garantiei de participare :60 zile de la data si ora limita de depunere a ofertelorda x nu ?In valoare de16.000leiIn conf.cu art.86 din HG 925/2006 Garantie de buna executieda xnu ?Garantia de buna execu?ie se va constitui in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA conform OUG nr 34/2006;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Asigurarilor pentru Somaj si Fondul Social European
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; - cazier judiciar; - cazier fiscal2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dipozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile;
- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile NOTA: Certificatele solicitate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se va permite prezentarea documentelor in oricare din formele in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul;.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta;4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Reprezentant legal: Elvira Rodica Andronescu
Comisia de evaluare nr. .... formata din: Maria TUFAN Adrian Radulescu Eliza Cretu 1. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita sa prezinte ducumentul in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani sa fie in valoare de minim 800000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani (Formularul 5)
Informatii referitoare la personal
Ofertantul trebuie sa prezinte cel putin un contract avand ca obiect furnizarea de produse similare cu o valoare de cel putin 800.000lei, exclusiv TVA, prezentand in acest sens documente relevante care sa ateste furnizarea de produse.Se vor prezenta copii ale paginilor relevante ale contractului/contractelor respective insotite de recomandari pentru furnizarea de produse, in original, datate, semnate si parafate de emitent sau de documente constatatoare, in copie, emise in conformitate cu prevederile art. 97ยน, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, din care sa rezulte indeplinirea/finalizarea in bune conditii a contractului/contractelor.
Declaratie cu privire la personalul considerat a fi necesar pentru livrare, montare si punere in functiune. - prezentarea unei/unor dovezi de instruire a personalului pentru perioada de garantie acordata echipamentelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.06.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.07.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.07.2012 12:00
Locul: ANOFM, Strada Avalansei nr. 20-22, sector 4
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Maxim doua persoane din partea fiecarui ofertant cu imputernicire din partea ofertantului si copie CI/BI ale imputernicitului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor;
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Informatica-ANOFM
Adresa postala: Strada Avalansei nr. 20-22, sector 4, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel. +40 0213039854, Email: [email protected], Fax: +40 0213039845, Adresa internet (URL): www.anofm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.05.2012 13:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer