Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia serviciului de Tiparire si infoliere a saptamanalului ?Observatorului Militar?


Anunt de participare numarul 134189/22.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 02532 BUCURESTI
Adresa postala: B-DUL UNIRII, NR.57, SECTOR 3, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 741382, Romania, Punct(e) de contact: MARIOARA CATARAU, Tel. +40 21-3228287, In atentia: MARIOARA CATARAU, Email: [email protected], Fax: +40 21-3228287, Adresa internet (URL): http: //www.presamil.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitiaserviciului de Tiparire si infoliere a saptamanalului?Observatorului Militar?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: LA SEDIUL PRESTATORULUI
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Tiparire si infoliere a saptamanalului?Observatorului Militar? in 24pagini, policromie integrala, tirajpe numar - 13.000 exemplare (din care 1.000 buc. infoliere/saptamana); 455.000 exemplare, din care 35.000 exemplare infoliate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79810000-5 - Servicii tipografice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
455.000 exemplare, din care 35.000 exemplare infoliate, pentru o perioada de 8 luni, de la 01.05.2012 pina la 31.12.2012. Valoarea minima a intervalului valoric - 250250 RON - reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar valoarea maxima - 364650 RON -reprezinta valoarea estimata ce contine si valoareasuplimentarii pentru primele 4 luni ale anului 2013.
Valoarea estimata fara TVA: intre 250, 250 si 364, 650RON
II.2.2) Optiuni
Da
Prelungire contract conf art.6 alin(3)din HG 925/2006.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia pentru participare la licitatie va fi de 5000 lei, constituita conform art. 86 din H.G. 925/19.07.2006, avand valabilitatea similara cu perioada ofertei(60 ZILE) - 8% din valoarea contractului, fara T.V.A.;
- se va constitui in conformitate cu prevederile art 90 alin(1) din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare provin din bugetul de stat alocat Ministerului Apararii Nationale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1-Participarea la procedura de atribuire cu oferta independenta(Ordinul presedintelui ANRMAP nr. 314/12.10.2010) Prezentarea in format electronic (scanare dupa documentul original), in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP),
a formularului "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta", completat in conformitate cu modelul din Anexa formulare.
Cerinta nr.2-Neincadrarea in prevederile art. 69¹ din O.U.G. nr. 34/2006 Prezentarea in format electronic (scanare dupa documentul original), in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP),
a formularului " Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din O.U.G. nr. 34/2006", completat in conformitate
cu modeluldin anexa formulare.
Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea
precedurii de atribuire: ION CIONTEA ?DIRECTOR, ALEXANDRU LEAUA ? LOCTIITOR, ADRIAN PIRVU ? CONTABIL SEF, MARIOARA CATARAU ? COMPARTIMENT ACHIZITII
Cerinta nr. 3-Neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (eligibilitate) Prezentarea in format electronic (scanare dupa documentul original), in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP), a formularului "DECLARATIE privind eligibilitatea", completat in conformitate cu modelul din anexa formulare.
Cerinta nr. 4-Neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 Prezentarea in format electronic (scanare dupa documentul original), in Sistemul Electronic de Achizitii Publice
(SEAP), a formularului "Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a
Guvernului nr.34/2006", completat in conformitate cu modelul din anexa formulare.Formularul se va completa de ofertant. In cazul prezentarii unei oferte comune (in asociere), documentele se vor prezenta pentru fiecare
din membrii asocierii.Cerinta nr. 5 - Indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stata) certificat de atestare fiscala eliberat de DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE, privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat
b) certificat privind achitarea impozitelor si taxelor locale
Documente prezentate in format electronic (scanare dupa documentul original), in Sistemul Electronic de Achizitii Publice
Certificatele vor contine cifre si date din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor in luna anterioara depunerii ofertelor(ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele) Cerinta nr. 1- Ofertantiitrebuie sa aiba in obiectul de activitate al firmeiprestarea de servicii care fac obiectul prezentei achizitii
1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu precizarea obiectului activitatii clasificat pe coduri CAEN.
Nota 1:
Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte domeniile de activitate ale operatorului economic (original sau copie legalizata sau xerocopie cu precizarea ?conform cu originalul? stampilata si semnata de un reprezentant legal pe fiecare pagina), care trebuie sa fie emis cu max 30 dezile inainte de data limita a depunerii ofertei.
Nota 2:
Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata, in cazul in care a fost prezentat in copie cu mentiunea conform cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1- Declaratie privind cifra de afaceri globalaintr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani.(Fisa de informatii generale)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 - Lista principalelor prestatii de serviciiefectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioadele de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.04.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.04.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.04.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment juridic/ autoritate contractanta
Adresa postala: B-dul Unirii , nr, 57, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 741382, Romania, Tel. +40 21/3228287, Email: [email protected], Fax: +40 21/3228287, Adresa internet (URL): www.presamil.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.03.2012 10:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer