Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia serviciului de Tiparire si infoliere a saptamanalului ?Observatorul Militar?


Anunt de participare numarul 142024/19.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 02532 BUCURESTI
Adresa postala: B-DUL UNIRII, NR.57, SECTOR 3, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 741382, Romania, Punct(e) de contact: MARIOARA CATARAU, Tel. +40 213228287, In atentia: MARIOARA CATARAU, Email: [email protected], Fax: +40 213228287, Adresa internet (URL): http: //www.presamil.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitiaserviciului de Tiparire si infoliere a saptamanalului?Observatorul Militar?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: LA SEDIUL PRESTATORULUI
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 811, 200RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente vor fi atribuite astfel: contract subsecvent 1 - 01.05.2013; contract subsecvent 2 - 03.01.2014; contract subsecvent 3 - 03.01.2015; contract subsecvent 4 - 03.01.2016. Valoare contracte subsecvente: subsecvent 2013 - 187200; subsecvent 2014 - 270400; subsecvent 2015-270400; subsecvent 2016-83200.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Tiparire si infoliere a saptamanalului?Observatorul Militar? in 24pagini, policromie integrala, tirajpe numar - 13.000 exemplare (din care 1.000 buc. infoliere/saptamana);Cantitati minime - 208000 exemplare care este estimarea contractului subsecvent 4; Cantitati maxime - 2.028.000, care este totalul pentru 36 luni.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79810000-5 - Servicii tipografice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
2.028.000 exemplare, din care 156.000 exemplare infoliate(aparitia ziarului este saptamanala): contract subsecvent 1- 468000 exemplare; contract subsecvent 2 - 676000 exemplare; contract subsecvent 3 - 676000 exemplare; contract subsecvent 4 - 208000 exemplare
Valoarea estimata fara TVA: 811, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia pentru participare la licitatie va fi de 16224 lei, constituita conform art. 86 din H.G. 925/19.07.2006, avand valabilitatea similara cu perioada ofertei(60 ZILE). Cont RO81TREZ7035005XXX000072. Garantia sepoate constitui si in alta valuta, echivalenta leu/ alta valuta, pentru garantia depusa in alta valuta se va face la cursul BNR valabil in data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Cuantumul acesteia: 8% din pretul contractului subsecvent, fara TVA.Mod de constituire a garantiei de buna executie: sub forma de instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul stabilit si pentru perioada de valabilitate a contractului subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Cerinta obligatorie: Conf. Formular nr 1 din sectiunea Modele Formulare
b) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.u.G. nr.34/ 2006 - Cerinta obligatorie: Formular nr 2din sectiunea Modele Formulare
c) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.u.G. nr.34/ 2006 - Cerinta obligatorie: Formular nr3 din sectiunea Modele Formulare
d)Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69'1 din O.u.G. nr.34/ 2006 -Cerinta obligatorie: Formular nr 4 din sectiunea Modele Formulare
Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea precedurii de atribuire: ION CIONTEA ?DIRECTOR, MARIOARA CATARAU - SEF COMP ACHIZITII, VIOREL AMZARESCU - MEMBRU COMISIE EVALUARE, RODICA DINCA-MEMBRU COMISIE EVALUARE, LILIANA STEFANESCU - MEMBRU COMISIE EVALUARE.
e)Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 46, alin. (1) din OuG nr. 34/2006 - Cerinta obligatorie: Formular nr 5 din sectiunea Modele Formulare
f)Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat.
Cerinta obligatorie: f1). Prezentarea Certificatului de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local.
f2). Prezentarea Certificatului de atestare fiscala pentru persoane juridice privind obligatiile de plata catre bugetul de stat.
Certificatele solicitate mai sus trebuie sa evidentieze situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta.Cerinta obligatorie: Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar prestarea serviciului care face obiectul prezentei achizitii. Informatiile cuprinse in acest document sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestatii de serviciiefectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioadele de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formular nr 6 din sectiunea Modele Formulare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.04.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.04.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.04.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi precizari/ preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment juridic/ autoritate contractanta
Adresa postala: B-dul Unirii , nr, 57, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 741382, Romania, Tel. +40 21/3228287, Email: [email protected], Fax: +40 21/3228287, Adresa internet (URL): www.presamil.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.02.2013 11:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer