Licitatie Publica - Achizitia Serviciului de transport aerian, in vederea asigurarii biletelor de avion necesare deplasarilor dinspre/spre Romania a efectivelor I.G.P.R. ( politisti escorta ) cu misiuni externe si aducerii in Romania a cetatenilor romani ex
Anunt de participare numarul 76199/28.04.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI ROMANE
Adresa postala: Str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050041, Romania, Punct(e) de contact: VALOSCHI CRISTIAN, Tel.021-208.25.25 int. 26.195, In atentia: inspector pr. de politie VALOSCHI CRISTIAN, Fax: 021-317.03.00, Adresa internet (URL): www.politiaromana.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
AchizitiaServiciului de transport aerian, in vederea asigurarii biletelor de avion necesare deplasarilor dinspre/spre Romania aefectivelor I.G.P.R. ( politisti escorta ) cu misiuni externesiaducerii in Romania a cetatenilor romani expulzati ( extradati ) de pe teritoriile altor state, pentruperioada iulie decembrie 2009.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
3 - Servicii de transport aerian de calatori si de marfuri, exceptand transportul postal
Locul principal de prestare: sediul I.G.P.R. din Bucuresti, sector 5, str. Mihai Voda, nr.6.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 6 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 817, 608EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Atribuirea contractelor subsecvente se va realiza, fara reluarea competitiei, in mai multe etape, atribuirea contractelor realizandu-se in functie de frecventa de alocare a fondurilor si de necesitatile autoritatii contractante.Valoarea contractelor subsecvente va fi in functie de numarul de bilete necesare autoritatii contractante.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autoritatea contractanta va incheia un acord-cadru de serviciipe o perioada de 6 luni( estimat 07.2009 12.2009 ), in urma aplicarii procedurii de atribuire licitatie deschisa, cu un singur operator economic, pentru lotul/loturile pe care operatorul economic le castiga in urma aplicarii criteriului de atribuire ofertelor admisibile. Ulterior incheierii acordului-cadru, autoritatea contractanta va atribui in baza acordului-cadru, contracte subsecvente de achizitionare de bilete de avion acelor operatori economici declarati castigatori ai procedurii pentru lotul/loturile la care acestia au avut cel mai mic pret dintre ofertele admisibile. Pentru fiecare lot va fi un singur castigator al procedurii.Numarul biletelor de avion ce se vor comanda va fi in functie de necesitatile autoritatii contractante in ceea ce priveste deplasarile dinspre/spre Romania aefectivelor I.G.P.R. ( politisti escorta ) cu misiuni externesiaducerii in Romania a cetatenilor romani expulzati ( extradati ) de pe teritoriile altor state.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60400000-2 - Servicii de transport aerian (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea de bilete necesarava fi in functie de necesitatile achizitorului in ceea ce priveste deplasarile dinspre/spre Romania aefectivelor I.G.P.R. ( politisti escorta ) cu misiuni externesiaducerii in Romania a cetatenilor romani expulzati ( extradati ) de pe teritoriile altor state, pentruperioada iulie decembrie 2009.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 817, 608EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: nu se solicita.Garantie de buna executie pentru fiecare contract subsecvent: nu se solicita.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat/ Ordin de plata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata cu desemnarea unui lider de asociatie.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind eligibilitatea.-Declaratieprivindneincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34 / 2006.-Certificate constatatoare (in original sau copielegalizata)din care sa rezulteindeplinirea obligatiilor de plata ale impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat- prezentarea acelor formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este stabilit.-Certificat constatator (original sau copie legalizata ) emis in anul 2009 de Oficiul Registrului si Comertului. -Licenta de turism eliberata de autoritatile competente din Romania sau din tara de origine a ofertantului.-Acreditarea ca membruI.A.T.A. (International Air Transport Associasion).-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrarecapersoana juridica / fizica si, dupa caz, deatestare ori apartenenta din punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit(original si copie legalizata in limba romana): numai pentru ofertanti persoane fizice si juridice straine.Autorizatia de functionare (copie legalizata): numai pentrui ofertanti persoane fizice romane.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilanturile contabile ( inclusiv Situatiilecontului de profit si pierdere) aferente anilor 2007 si 2008 vizate si inregistrate de organele competente( in copie ).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Media aritmetica a profitului net pe anii2007 si 2008 trebuie sa fiepozitiva.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.06.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.06.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.06.2009 12:00
Locul: sediul I.G.P.R. din Bucuresti, sector 5, str. Mihai Voda, nr.6.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr. 6, sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030099, Romania, Tel.021.319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021.319.51.83, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa de contestator in orice faza a procedurii de atribuire, in termen de 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator a actului considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI ROMANE
Adresa postala: Bucuresti , sector 2 , Sos. Stefan cel Mare nr. 1315, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050041, Romania, Tel.021.208.25.25, int.26195, Fax: 021.317.03.00, Adresa internet (URL): www.politiaromana.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.04.2009 16:41