Licitatie Publica - Achizitia a 15 buc. autobuze articulate second hand pentru transportul urban de calatori
Anunt de participare (utilitati) numarul 141606/26.01.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA DE TRANSPORT URBAN CALATORI CLUJ-NAPOCA
Adresa postala: BD.21 DEC. 1989, NR.128-130, CLUJ-NAPOCA, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL TEHNIC, Tel. +40 264430917, In atentia: DOBOS NICULAE, Email: [email protected], Fax: +40 264430931, Adresa internet (URL): www.ratuc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma cu activitate relevanta
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitia a 15 buc. autobuze articulate second hand pentru transportul urban de calatori
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: RATUC Cluj Napoca, A. Autobuze, Str. Plevnei nr. 12-14 sau gara CFR Cluj Napoca Est cod gara 31982-2, termen de livrare DDP conf. INCOTERMS 2000
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 6 luni
Valoarea estimata fara TVA: 540, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: La finalizarea procedurii se va incheia acordul cadru cu ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare. Dupa semnarea acordului cadru de catre parti, pe toata durata de valabilitate a acordului cadru, functie de necesitatile autoritatii contractante, urmeaza sa se incheie unul sau mai multe contracte subsecvente, tinand cont de cantitatile prevazute in Anexa D la Caietul de sarcini.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Functie de necesitatile autoritatii contractante pe toata perioada de valabilitate a acordului cadru cu incadrarea in cantitatea maxima estimata, conform Anexa C la Caietul de sarcini, se vor incheia contracte subsecvente cu cantitiatile minime si maxime prevazute in Anexa D la Caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34121200-3 - Autobuze articulate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Estimari ale cantititatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord cadru: conform Anexa C la Caietul de sarcini.
Estimari ale cantititatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului cadru: conform Anexa D la Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 540, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare in valoare de 1437 Euro, sau echivalentul leu/euro la cursul BNR stabilit cu 10 zile inaintea datei limita de depunere a ofertei.Modul de constituire a garantiei pentru participare: -virament bancar sau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in ORIGINAL in conformitate cu prevederile art. 86 alin (1) din HG nr. 925/2006 (se completeaza formularul 11) - in cazul unui instrument de garantie emis in original in alta limba decit in romana se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acestuia.-daca se alege optiunea unui virament bancar, aceasta se va realiza prin virarea sumei exprimata in Euro in contul RO31RNCB0106026605740257, sau a sumei exprimate in lei, la cursul mai sus mentionat, in contulRO56RNCBO106026605740001, ambele conturi deschise la BCR Cluj si prezentarea comisiei de evaluare a ordinului de plata vizat de banca. Dovada garantiei de participare, in oricare din modurile de constituire aratate mai sus, se va prezenta comisiei de evaluare cel tarziu inainte de deschiderea ofertelor (nu se va introduce in plicul care contine documentatia de oferta!). Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Modul de restituire a garantiei pentru participare: Garantia de participare se restituie : -ofertantului castigator: in cel mult 3 zile lucratoare de la data semnarii acordului-cadru de achizitie publica. -ofertantilor necastigatori: dupa semnarea acordului-cadru de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. Se solicita garantie de buna executie in valoare de 5% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie poate fi constituita respectand prevederile art. 90 din HG nr. 925/2006 cu completarile ulterioare.-Daca se alege constituirea printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine anexa la contract se va completa formularul 19. Daca instrumentul de garantare este intr-o alta limba decat romana se va prezentasi traducerea legalizata a acestuia in limba romana
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea -se solicita completarea formularului 12A.
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 dinOUG 34/2006 -se solicita completarea formularului 12B.
Declaratie privind calitatea de participant la procedura -se solicita completarea formularului 12C
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta -se solicita completarea formularului 12D.
Declaratie privind incadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 -se solicita completarea formularului 12E. Persoanel cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director General Neag Liviu, Director Tehnic- Sef Compartiment Achizitii Publice Tot Gheorghe, Director Economic Rusu Ioan, Sef Serv. Tehnic Dobos Niculae. Persoane juridice romane - Se va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, copoie lizibila semnata si stampilate pentru "Conformitate cu originalul".
Persoane juridice straine -Se vorprezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare in tara de origine. Se poate prezenta si o copie xerox lizibila dupa documentul respectiv, semnata si stampilata pentru "Conformitate cu originalul" .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
9281/A/30.10.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.03.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.03.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Franceza
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.03.2013 10:00
Locul: Sediul RATUC Cluj Napoca, Bd. 21 Decembrie 1989, Nr. 128-130
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor care au depus oferte in termenul stabilit
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc, cu preturi egale, in urma aplicarii criteriului de atribuire este: autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Precizam faptul ca evaluarea ofertelor se va face in concordanta cu prevederile art. 36 din HG nr. 925/2006, prin compararea propunerilor financiare determinate prin inmultirea pretului unitar, care va sta la baza incheierii acordului cadru, cu cantitatea maxima aferenta acordului cadru.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic RATUC Cluj Napoca
Adresa postala: Bd. 21 Decembrie 1989, nr 128-130, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Tel. +40 264430917, Email: [email protected], Fax: +40 264430931, Adresa internet (URL): www.ratuc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.01.2013 12:21