Licitatie Publica - Achizitia a 2 autocompactoare prin translatie: Lotul1 - autocompactoare cu volum de incarcare 7 mc, Lotul2 -autocompactoare cu volum de incarcare 16 mc
Anunt de participare numarul 104576/24.07.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL PUBLIC DE SALUBRITATE CRAIOVA
Adresa postala: STR. Brestei nr. 129A cod postal 200207, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200199, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA LUPU, Tel. 0251414660, Email: [email protected], Fax: 0251417967, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii de salubrizare in municipiul Craiova
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia a 2 autocompactoare prin translatie: Lotul1 - autocompactoare cu volum de incarcare 7 mc, Lotul2 -autocompactoare cu volum de incarcare 16 mc
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Coloana auto - str. Fluturi, nr.54(48)
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia a 2 autocompactoare prin translatie: Lotul1 - autocompactoare cu volum de incarcare 7 mc - buc, Lotul2 -autocompactoare cu volum de incarcare 16 mc-1 buc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144512-0 - Vehicule de compactare a deseurilor menajere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
2 autocompactoare prin translatie: Lotul1 - autocompactoare cu volum de incarcare 7 mc - buc, Lotul2 -autocompactoare cu volum de incarcare 16 mc-1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 830, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare: Lotul 1 - 6000 lei, Lotul 2 - 9000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a ofertantului
Confirmarea privind plata taxelor si a impozitelor la bugetul consolidat de stat
Confirmarea privind plata taxelor si a impozitelor la bugetul local
Certificat constatator emis de ORC, original sau copie legalizata
Copie CUI
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, cu cifra de afaceri
Bilant contabil din anul precedent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
minim 660.000 lei, pentru lotul 1minim 1.000.000 lei pentru lotul 2
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principale livrari de produse similare
Recomandare minim 1 beneficiar de produse similare
Dovada ca firma are personal specializat pentru asigurare service garantie
Dovada ca firma are dotare tehnica pentru asigurare service
Certificate sau alte documente care atesta conformitatea produselor - traduceri autentificate in lb. romana
Documente care confirma certificarea calitatii atat pentru produs cit si pentru ofertant-traduceri autentificate in lb. romana
Descrieri si fotografii ale produselor
Dovada de inregistrare in SEAP ca ofertant
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de livrare
15%
Descriere: termen de livrare de maxim 30 zile
3.
Caracterisitic tehnice si functionale
15%
Descriere: functie de performantele tehnice
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
licitatia electronica va fi pentru factorul de evaluare PRET, , se desfasoara intr-o runda si va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei, cu durata de 1 zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.09.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.09.2010 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.09.2010 11:00
Locul: sediul AC, str. Brestei, nr. 129A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii legali ai ofertantilor, comisia de evaluare si reprezentanti UCVAP daca sunt numiti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: b-dul Nicolae Titulescu, nr.4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel. 0251418568, Email: [email protected], Fax: 0251415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile din ziua urmatoare constatarii oricarui act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Achizitii Publice din cadrul S.P.Salubritate
Adresa postala: str. Brestei, nr. 129A, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200177, Romania, Tel. 0251414660, Email: [email protected], Fax: 0251417967
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.07.2010 15:39