Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia a 2 buc. sisteme de automatizare numerica, 2 buc. RAV parte electronica si parte de conversie electro-hidraulica si 2 buc. RAT pentru HA1 si HA2 din CHE Sadu 5


Anunt de participare numarul 78384/27.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA COMERCIALA FILIALA PENTRU REPARATII SI SERVICII "HIDROSERV" SEBES S.A.
Adresa postala: str. Alunului nr.9 A, Localitatea: Sebes, Cod postal: 515800, Romania, Punct(e) de contact: FLORIAN DAN NICULICI, Tel.0258734411, Email: [email protected], Fax: 0258734413, Adresa internet (URL): www.hidroserv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala
Activitate (activitati)
Altele: Reparatii si servicii
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia a 2 buc. sisteme de automatizare numerica, 2 buc. RAV parte electronica si parte de conversie electro-hidraulica si 2 buc. RAT pentru HA1 si HA2 din CHE Sadu 5
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: CHE Sadu 5
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia a 2 buc. sisteme de automatizare numerica, 2 buc. RAV parte electronica si parte de conversie electro-hidraulica si 2 buc. RAT pentru HA1 si HA2 din CHE Sadu 5
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48921000-0 - Sisteme de automatizare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 270, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie in procent de 10% din valoarea fara TVA contractului constituita sub forma de scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatia va fi legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa informatii generale (formular B2)
2. Declaratie privind eligibilitatea (formular 12A)
3. Declaratie privind indeplinirea obligatiilor conf art. 181 din OUG 34/2006 (formular 12B)
4. Certificat de inregistrare la ORC - copie5. Certificat constatator emis de ORC cu cel mult 30 zile inainte de deschiderea ofertelor - original
6. Certificat de plata a impozitelor eliberat de primarie
7. Certificat de plata a impozitelor si taxelor eliberat de DGFPCFSOrice ofertant este exclus daca se afla in situatia ca nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetele componente ale bugetului general inclusiv bugetul local.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Prezentarea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (formular B2)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Datorita caracterului complex al contractului, media cifrei de afaceri a operatorului economic participant la licitatie pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare sau egala cu valoarea estimata pentru achizitie.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista livrarilor similare efectuate in ultimii 3 ani (formular C1)
2. Autorizatie de livrare produse de la producator (formular 12C)
3. Documente emise de organisme acreditate care sa confirme implementarea sistemului calitatii si protectiei mediului, ISO 9001 si ISO 14001 sau echivalent pentru producator, respectiv formular AC1 pentru furnizor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Datorita caracterului complex al contractului, ofertantul trebuie sa fi livrat in ultimii 3 ani un echipament similar.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.07.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.07.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.07.2009 11:00
Locul: SC HIDROSERV SSEBES SA, str. Alunului 9A, Sebes, 515800, Alba
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor in baza unei imputerniciri emise de reprezentantul legal, avand asupra lor o copie dupa CI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC HIDROSERV SEBES SA - Oficiul juridic
Adresa postala: str. Alunului 9A, Localitatea: Sebes, Cod postal: 515800, Romania, Tel.0258734411, Fax: 0258734413, Adresa internet (URL): www.hidroserv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.05.2009 07:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer