Licitatie Publica - Achizitia a 4 ATV-uri echipate cu sistem Firexpress de combatere a incendiilor
Anunt de participare numarul 48275/02.04.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Brasov
Adresa postala: B-dul Eroilor nr.5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Didona Bugariu, Tel.0268/410777/221, In atentia: Mihaela Bugariu, Email: [email protected], Fax: 0268/472305, Adresa internet (URL): www.judbrasov.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Consiliul Judetean Brasov
Adresa postala: str. N. Balcescu nr.67, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500019, Romania, Punct(e) de contact: Bugariu Mihaela, Tel.0268/410777/221, In atentia: Bugariu Mihaela, Email: [email protected], Fax: 0268/472305
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Consiliul Judetean Brasov
Adresa postala: str. N. Balcescu nr.67, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500019, Romania, Punct(e) de contact: Bugariu Mihaela, In atentia: Bugariu Mihaela, Email: [email protected], Fax: 0268/472305
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Consiliul Judetean Brasov
Adresa postala: str. N. Balcescu nr.67, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500019, Romania, Punct(e) de contact: Bugariu Mihaela, Tel.0268/410777/221, In atentia: Bugariu Mihaela, Email: [email protected], Fax: 0268/472305
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia a 4 ATV-uri echipate cu sistem Firexpress de combatere a incendiilor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediile primariilor localitatilor Bran, Moieciu, Rasnov, Fundata
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia a 4 ATV-uri echipate cu sistem Firexpress de combatere a incendiilor si instruirea a 20 persoane privind modalitatile de exploatare a echipamentelor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34113000-2 - Vehicule cu 4 roti motoare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
4 ATV-uri echipate cu sistem Firexpress de combatere a incendiilor si instruirea a 20 persoane privind modalitatile de exploatare a echipamentelor
Valoarea estimata fara TVA: 547, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare constituita prin scrisoare de garantie bancara sau OP, in valoare de 10.000 lei, in contul RO33TREZ1315006XXX000169 Trezoreria Brasov, cod fiscal 4384150
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare prin program PHARE; plata se va face pe baza procesului verbal de receptie a produselor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii pe propria raspundere ca in ultimii 5 ani sa nu fi fost condamnat definitiv de instantele judecatoresti pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, corupte, frauda, spalare de bani ;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr. 34/2006;Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice, eliberat de D.G.F.P.C.F.S., inclusiv pentru indeplinirea obligatiilor de plata a contributiilor de asigurari sociale; Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice, eliberat de consiliul local;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (copie) nu mai vechi de 30 zile fata de data limita de depunere a ofertelor;Certificat unic de inregistrare (CUI) emis de Oficiul Registrului Comertului, inclusiv Anexa la certificatul de inregistrare (copie)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-informatii generale privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, pe ultimii 3 ani;
-bilantul contabil la 31.12.2007 vizat si inregistrat de organele competente;
-cifra medie de afaceri pe ultimii 3 (trei ) ani
-obligatii contractuale in desfasurare: se vor prezenta informatii cu privire la obligatiile contractuale fata de alti beneficiari.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-cifra medie de afaceri pe ultimii 3 (trei ) ani minim 1.900.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani (Formular 12D-Autorizatie eliberata de producator pentru livrarea de ATV-uri si echipamente de stins incendii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
minim un ATV echipat cu sistem de stingere a incendiilorse va prezenta minim o recomandare din partea unui beneficiar-Atat ATV-urile cat si echipamentul de stins incendii vor fi in conformitate cu standardele de asigurare a calitatii ISO9001:2000, Anexa X a Directivei Consiliului 70/156/EEC, amendata prin 2005/49/EC pentru productia de ATV-uri cu destinatii pentru uz professional, Directiva 97/23/EC, Directiva 99/36/EC, Directiva 94/9/EC a Parlamentului European si Norma Europeana EN3 de stingere a incendiilor pentru clasa A si B sau echivalent.-Certificare UE pentru echipamente de stins incendii-precontract pentru serviceATV pe plan local cu un service agreat si avizat de importatorul general oficial in Romania-precontract pentru service sistem de combatere a incendiilor-se va prezenta agrearea si avizarea pentru service achipamente de catre importatorul general oficial in Romania si/sau producatorSustinerea tehnica: ofertantii vor completa, daca este cazul, lista cuprinzand subcontractantii (Formular 12G)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.05.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: OP in contul RO65TREZ13121360250XXXXX Trezoreria Brasov sau in numerar la cam. 8 sediul CJ Brasov
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.05.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.05.2008 12:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Brasov, B-dul Eroilor nr.5, cam.107
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti legali sau imputerniciti cu cpoie dupa BI, CI sau pasaport
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program PHARE RO-2005/017-553.01.03.06BV868
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
TribunalulBrasov
Adresa postala: str. 15 Noiembrie nr.45, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel.0268/418054
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera ilegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Brasov-serviciul juridic
Adresa postala: B-dul Eroilor nr.5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel.0268/410777
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.03.2008 13:03