Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia a 5 buc. troleibuze articulate rulate


Anunt de participare numarul 76801/08.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BAIA MARE
Adresa postala: Gheorghe Sincai 37, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.0262/211001, In atentia: Carmen Zamfirescu, Email: [email protected], Fax: 0262/212171, Adresa internet (URL): www.baiamarecity.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia a 5 buc. troleibuze articulate rulate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Baia Mare, Str. 8 Martie nr. 3
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia a 5 (cinci) bucati troleibuze articulate rulate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34622300-6 - Troleibuze (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea contractului: 5 Troleibuze articulate rulate.
Scopul contractului: Innoirea parcului auto.
Valoarea estimata fara TVA: intre 100, 000 si 170, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 7000 lei.Garantia de buna executieeste de 10% din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006; Certificatele de Atestare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat, inclusiv taxele locale formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, valabile la data deschiderii ofertelor original sau copii legalizate; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul in a carui raza teritoriala isi desfasoara activitatea persoana juridica, insotit de anexa care cuprinde obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului, valabil la data deschiderii ofertelor (emis cu cel mult 30 de zile inainte de data programata pentru deschiderea ofertelor) original sau copie legalizata; Certificat unic de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie copie; Pentru persoane juridice straine: Se solicita documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, potrivit cerintelor de mai sus, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Se accepta orice document echivalent documentelor solicitate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratii privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani;
2. Obligatii contractuale in desfasurare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima impusa de autoritatea contractanta, este ca cifra medie de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani sa aiba o valoare egala sau mai mare de: 2.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista principalelor produse similare obiectului contractului livrate in ultimii 3 (trei) ani;
2. Experienta similara;
3. Recomandari din partea altor beneficiari;
4. Certificarea sistemului calitatii: - Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare;
- Certificate sau alte documente, emise de organisme acreditate, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante;
5. Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 (trei) ani;
6. Descrieri si/sau fotografii/ fise tehnice/ cataloage a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata in cazul in care se solicita acest lucru.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se impune ca cerinta minima obligatorie furnizarea in ultimii 3 (trei) ani a cel putin 3 contracte similare (domeniul de activitate aferent obiectului contractului), din care sa reiasa ca valoarea acestora, cumulata, este egala sau mai mare decat 350.000 lei.Cerinta minima obligatorie, cel putin 2 (doua) recomandari, care sa contina numar de inregistrare, data, contractul la care face referire, numele in clar al persoanelor care semneaza, semnaturile si stampila unitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
Vechimea troleibuzelor
15%
Descriere:
3.
Caracteristici tehnice
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
22 / 2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.06.2009 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.06.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.06.2009 10:00
Locul: Primaria Municipiului Baia Mare, str. Gheorghe Sincai nr. 37.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai candidatilor, reprezentantii imputerniciti ai U.C.V.A.P. (Unitatea pentru Controlul si Verificarea Achizitiilor Publice).
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Alte informatii si/sau clarificari pot fi obtinute: Primaria Municipiului Baia Mare, jud. Maramures, str. Gh. Sincai nr. 37, tel. 0262-211001/149, fax: 0262-212171, intre orele: 700 1500 de luni pana joi si vineri intre orele 700 1300. Informatii de natura tehnica privind Caietul de Sarcini si detalii de specialitate se pot obtine de la Serviciul Monitorizare Utilitati Publice, tel. 0262-211001/155;156, ing. Aurora Hausi - Sef Serviciu.Documentatia de atribuire poate fi obtinuta prin descarcarea documentului atasat prezentului anunt.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor - C.N.S.C.
Adresa postala: str. Stavropoleus nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4 (021) 310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4 (021) 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Instanta de Contencios Administrativ si Fiscal de pe langa Tribunalul Judetean Maramures
Adresa postala: B-dul Republicii nr. 2A, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430264, Romania, Tel.+4 (0262) 218.235, Fax: +4 (0262) 218.209
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.05.2009 07:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer