Licitatie Publica - Achizitia a 6 autobuze noi destinate transportului public de persoane in sistem leasing pentru o perioada de 7 ani
Anunt de participare (utilitati) numarul 57911/09.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TRANSPORT PULIC LOCAL S.A. SUCEAVA
Adresa postala: Str. Energeticianului Nr. 1, Suceava, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720021, Romania, Punct(e) de contact: DARIE ROMANIUC, Tel.0744535345, Email: [email protected], Fax: 0330 401442
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
BRM Terminal Suceava
Adresa postala: Suceava, Str. Universitatii Nr. 15-17, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720229, Romania, Tel.0230 523587, Email: [email protected], Fax: 0230 520099
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
BRM Terminal Suceava
Adresa postala: Str. Universitatii Nr. 15-17, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720229, Romania, Tel.0230 523587, Email: [email protected], Fax: 0230 520099
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitia a 6 autobuze noi destinate transportului public de persoane in sistem leasing pentru o perioada de 7 ani
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: Franco Beneficiar, Suceava, Str. Energeticianului Nr. 1
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia a 6 autobuze noi destinate transportului public de persoane, in sistem leasing pentru o perioada de 7 ani
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34121400-5 - Autobuze cu podea joasa (Rev.1)
66140000-3-Servicii de leasing financiar (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia a 6 autobuze noi destinate transportului public de persoane, in sistem leasing pentru o perioada de 7 ani
Valoarea estimata fara TVA: 1, 365, 417.8EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
84 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 90.000 Lei - cu Scrisoare de garantie bancara, Garantie de buna executie 10% din pretul contractului fara TVA - Scrisoare de garantie bancara de catre castigatorul procedurii
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Ofertantul trebuie sa detina capacitatea de a derula si gestiona opertiuni de leasing financiar conform OG 51/1997
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea - in original
2. Declaratie privind Art. 181 din OUG 34/206 - in original
3. Certificat de atestare fiscala eliberat de DGFP - in original sau copie legalizata
4. Certificat Constatator eliberat de ORC - in original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratii bancare in original, care sa ateste capacitatea ofertantului de a sustine finantarea acestei investitii, minim 4.974.900 Lei echivalent a 1.365.417, 80 Euro
2. Bilant contabil in copie, pentru anii 2006 si 2007
3. Cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani de activitate (pentru operatorii economici ce nu au 3 ani de la infiintare - pentru durata de activitate) - Cerinta minima 14.924.700 Lei echivalent 4.096.253, 60 EURO
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara - Formularul C1 - Lista a principalelor livrari de produse similare (autobuze) din ultimii 3 ani. Cerinta Minima - Experienta similara de minim 1.800.000 Lei echivalent a 494.030 Euro (curs 1 Euro = 3, 6435 Lei) rezultata din insumarea a maxim 3 contracte finalizate in ultimii 3 ani. Pentru cele 3 contracte se vor prezenta Recomandari - in original, PV de receptie si Contractele in copie
2.Declaratie privind resursele tehnice disponibilizate pentru indeplinirea contractului - in original (se va prezenta in Copie Autorizatia RAR a unitatii de service)
3. Certificate de conformitate care sa ateste pentru produsul ofertat conformitatea cu standardele nationale sau europene in vigoare - in copie
4.Fisa tehnica pentru produsul ofertatinsotita de pliante si cataloage - in copie
5. Autorizare de livrare din partea producatorului - in original
6.Declaratie privind subcontractantii - in original - In cazul declararii de subcontractanti se va prezenta Acordul de subcontractare - in original, 7.Documente justificative care sa ateste calitatea ofertantului de a asigura servicii de leasing conform cu prevederile OG 51/1997
8. Certificate ISO 9001 si 14001 sau documente echivalente la producatorul autobuzului - in copie
9. Certificat ISO 9001 sau document echivalent la ofertant(in cazul asocierii de operatori economici - se va prezenta pentru fiecare membru al asociatiei)
10. Certificat ISO sau document echivalent pentru produsul ofertat - in copie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
TSV 131/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2008/S92-126033din14.05.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.08.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata se face in Cont: Ro 19RNCB0234000991800001 deschis in lei la BCR Suceava, CIF 1562694
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.08.2008 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.08.2008 12:00
Locul: Sediul Camerei de Comert si Industrie Suceava, Str. Universitatii Nr. 15-17, Cod postal 720229
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite din partea autoritatii contractantePersoane imputernicite din partea operatorilor economici ofertanti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentele prezentatate in alta limba decat limba romana vor fi insotite de traducerea legalizata a acestora.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala: Str. stefan Cel Mare Nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230 215383, Email: [email protected], Fax: 0230 215383
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la luarea la cunostinta despre documentul pe care il contesta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii din cadrul SC TPL SA Suceava
Adresa postala: Str. Energeticianului Nr. 1, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720166, Romania, Tel.0230 401442, Fax: 0230 401442
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.07.2008 15:49