Licitatie Publica - achizitia a 63 de automate electonice pentru tichete de parcare (parcometre) cu panou solar ? in cadrul unui program multianual de achizitii
Anunt de participare numarul 113821/07.01.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA IMOBILIARA ORADEA
Adresa postala: JUD. BIHOR, LOCALITATEA ORADEA, STR. P-TA UNIRII NR. 1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii Publice, Tel. 0259/409.406, In atentia: Manuela Glodan, Email: [email protected]; [email protected], Fax: 0259/409.406, Adresa internet (URL): www.oradea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitia a 63 de automate electonice pentru tichete de parcare (parcometre) cu panou solar ? in cadrul unui program multianual de achizitii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Oradea
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitia a 63 de automate electonice pentru tichete de parcare (parcometre) cu panou solar ? in cadrul unui program multianual de achizitii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34927000-1 - Aparate de taxare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
se vor achizitiona 63 de automate electonice pentru tichete de parcare (parcometre) cu panou solar ? in cadrul unui program multianual de achizitii.In anul 2011 se vor achizitiona 30 de parcometre iar in anul 2012 ? 33 de parcometre.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 048, 387RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare - 20.967 ron ; garantia de buna executie- 10% din valoarea fara tva a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
-asociere. Acordul de asociere va fi prezentat in forma legalizata la data semnarii contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta; DECLARATIE privind situatia personala a ofertantului?; Certificate de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidatsi la bugetul local; declaratie pe propria raspundere prin care atesta faptul ca nu are bunuri impozabile si nu desfasoara activitati generatoare de obligatii fata de bugetul local al municipiului Oradea la data depunerii ofertei; Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale; autorizare de la producator pentru furnizarea produselor (in cazul in care ofertantul nu este producator)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale; Prezentarea bilantului contabil , vizat si inregistrat de organele competente, pe anii 2009, 2008, 2007;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima impusa pentru cifra de afaceri neta, medie anuala pe ultimii 3 anieste ca aceasta sa fie mai mare sau egala cu : :1.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani (se vor calcula ultimii 3 ani pana la data depunerii ofertelor);o dovada din partea unei unitati bancare sau, o dovada din parteaunui beneficiar, dar cu viza unitatii bancare din care sa rezulte ca pentru plata tichetelor de parcare emise de parcometrele furnizate de el, s-au folosit carduri bancare ;declaratie de conformitate emisa de producator ; Declaratie cuprinzand personalul de specialitate;
declaratie pe proprie raspundere prin care conducatorul ofertantului atesta faptul ca, la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii. ISO 9001:2008 sau echivalent atat pentru ofertant cat si pentru producatorul produselor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
sa ateste executarea in ultimii 3 ani, de contracte avand ca obiect furnizarea de produse similare celor ce fac obiectul achizitiei, a caror valoare cumulata sa fie mai mare sau cel putin egala cu 1.000.000 lei fara tva; sa rezulte ca pentru plata tichetelor de parcare emise de parcometrele furnizate de el, s-au folosit carduri bancare ;care acestal declara ca produsele respecta cerintele esentiale de securitate prevazute in anexa nr.1 din HG nr.1102/2002. (se va intocmi in conformitate cu formularul D.C din documentatia de atribuire, formular prevazut de HG1022/2002 privind regimul produselor si serviciilor care pot pune in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii si protectia mediului)- exceptie situatia in care produsele poarta marcajul european de conformitate CE, caz in care se va prezenta o copie a documentului ce dovedeste detinerea marcajului CE.; sa faca dovada ca detine: ?personal pentru productia/furnizarea, montarea, mentenanta produselor furnizate.Se va prezenta documentul ce atesta raporturile juridice dintre personal si ofertant. Acesta poate fi: -contract de munca;
-contract de colaborare - pentru persoanele constituite in conformitate cu prevederile OUG 44/2008 privind desfasurarea activitatilor economice de catre persoanele fizice autorizate (PFA), intreprinderile individuale si intreprinderile familiale sau, - orice alta forma adoptata in conformitate cu prevederile legale;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.02.2011 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.02.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 23.05.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.02.2011 11:00
Locul: Primaria Municipiului Oradea, str piata unirii nr 1, sala mica
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si ofertantii sau reprezentantii acestora in baza imputernicirii de a participa la sedinta de deschidere a ofertelor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 4(021)3104641, Fax: 4(021)3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului considerat nelegal.(art.256?2 alin 1 lit. adin OUG 34/2006).
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Oradea- Directia Juridica
Adresa postala: str. Piata Unirii nr 1, ,Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Tel. 0259/437.000, Fax: 0259/437.000
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.01.2011 08:48