Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIA A 8 AUTOVEHICULE PENTRU INTERVENTIE CU SARCINA MAXIMA AUTORIZATA MAI MICA DE 5 TONE


Anunt de participare (utilitati) numarul 59908/28.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Transport Bucuresti
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 1 Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO010861, Romania, Punct(e) de contact: Iulian Dinica, Tel.021-3074120, Email: [email protected], Fax: 021-3074555, Adresa internet (URL): www.ratb.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
ACHIZITIA A 8 AUTOVEHICULE PENTRU INTERVENTIE CU SARCINA MAXIMA AUTORIZATA MAI MICA DE 5 TONE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: RATB
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIA A 8 AUTOVEHICULE PENTRU INTERVENTIE CU SARCINA MAXIMA AUTORIZATA MAI MICA DE 5 TONE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144000-8 - Autovehicule cu utilizare speciala (Rev.1)
34136000-9-Furgoane (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ACHIZITIA A 8 AUTOVEHICULE PENTRU INTERVENTIE CU SARCINA MAXIMA AUTORIZATA MAI MICA DE 5 TONE
Valoarea estimata fara TVA: 1, 440, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
39 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTI DE PARTICIPARE: 25.000LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE DE LA BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONTRACT ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
formular A (DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA)
formular B(DECLARATIA PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART 181)Certificat constatator privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul general consolidat, eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat.
Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de Primaria locala.
Certificat constatator de la Registrul Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil si contul de profit si pierdere la 31.12.2007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta formularul B2 informatii generale completat cu datele ofertantului.Prezentarea formularului B3 din sectiunea Formulare.Se vorprezenta minim 2 recomandari, emise de beneficiari ai ofertantului, privindprodusele ce fac obiectul acestei proceduri.Se va completa formularul C1inclusiv anexa sa. Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani care sa contina informatii despre cel putin 2 contracte de livrare a unor produse similare.
Ofertantii vor prezenta extrase din contractele incheiate din care sa rezulte valoarea, termenul de livrare si semnarea acestora.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
703/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.08.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 357 RON
Conditii si modalitate de plata: costul unui exemplar al documentatiei este de 357 lei inclusiv tva.Se poate achizitioana de la sediul RATB
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.09.2008 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.09.2008 10:00
Locul: SEDIUL RATB
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PERSOANE IMPUTERNICITE ALE OPERATORILOR ECONOMICI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEUS, NR6, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 07000, Romania, Tel.3104641, Fax: 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL BUCURESTI SECTIA IX CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: B-DUL UNIRII, NR.37, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 0700, Romania, Tel.3044543, Fax: 3044543
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL CONTENCIOS
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU, NR1, SERTOR 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 07000, Romania, Tel.3074000, Fax: 3074555
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.07.2008 14:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer