Licitatie Publica - achizitia de contori clasa B cu si fara pre-echipare si echipamente contori.
Anunt de participare (utilitati) numarul 28555/18.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA NOVA BUCURESTI
Adresa postala: Str. Brezoianu, nr. 23-25, Sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010136, Romania, Punct(e) de contact: Cezarina cristea, Tel.207.77.99, Email: [email protected], Fax: 207.77.93
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
achizitia decontori clasa B cu si fara pre-echiparesi echipamente contori.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DDP/depozit autoritate contractanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot 1 : Achizitia de contori clasa B cu si fara pre-echipament de emitatoare de impulsuri, cu un diametru DN cuprins intre 15 si 40 mm si UP-GRADE pentru citirea la distanta.
Lot 2. : Achizitia de contori de tip Woltmann, clasa B, cu pre-echipament de emitatoare de impulsuri, cu un diametru DN cuprins intre 50 si 200 mm si UP-GRADE pentru citirea la distanta.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33252110-5 - Contoare de apa (Rev.1)
32581000-9-Echipament de comunicare de date (Rev.1)
32581100-0-Cablu de transmitere a datelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot.1-Cantitatea minimaestimata: 14.000 buc + 5.000 ml/ 31.12.2008Cantitatea maxima estimata: .29.700 buc + 11.000 ml/ 31.12.2008
Lot 2.- Cantitatea minimaestimata: 1.400 buc + 10.000ml/ 31.12.2008Cantitatea maxima estimata: 2.780 buc + 20.000 ml/ 31.12.2008
Valoarea estimata fara TVA: 6, 317, 217RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantii de participare: lot.1 - 14.590 ron; lot. 2 - 48.582 ron.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare - surse proprii ANB
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii:
a) este in stare de faliment ori lichidare, afacerile ii sunt administrate de un judecator sidnic;
b) face obiectul unei proceduri legale pentru declararea sa in una dintre situatiile prevazute la pct. a) ;
c) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor , taxelor si conditiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
d) a fost condamnat in ultimii trei ani, prin hotarare definitive a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere etic-profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in legatura cu situatia proprie aferenta cazurilor prevazute lalit. a) d).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) se va prezenta bilantul contabil la 30.06.2007vizat si inregistrat de organele competente;
b) declararea cifrei de afaceri pe ultimiitreiani (2004;2005;2006)- cifra de afaceri pe ultimii 3 ani ( 2004, 2005;2006), trebuie sa fie = , pentru :
LOT 1:3.000.000 ron;
LOT 2:9.000.000 ron
c) Se va dovedi experienta similara prin prezentareade contracte incheiatein ultimii 3 ani ( 2004, 2005, 2006 ) a caror valoare cumulata sa nu fie mai micade:
- pentru Lot 1 = 1.500.000 ron;
- pentru Lot 2 = 4.900.000ron ;executate integral sau partial la data deschiderii ofertelor. Pentru asigurarea confidentialitatii datelor, se solicita doar prezentarea primei si ultimei pagini din care sa rezulte: partile contractante, valoarea contractelor si semnaturile cu stampilele societatilor respective.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Agrementul si avizul tehnic pentru produse, insotite de viza Comis.Th.de Agrementare, sau echivalent, doc.justif.de libera circulatie a marfurilor in UE, valabil la data deschid. of.Doc.se poate depune in copie certificata ptr.conf.cu originalul, sub semnatura si stampila op.ec. La solicitarea autorit.contr., op.ec. au obligatia de a prezenta originalul doc.ptr.verificarea conformitatii.Certificat ISO 9001 pentru producator sau echivalent, valabil in orice tara UE tradus in limba romana si legalizat valabil la data deschiderii of.
Termenul de garantie acordat - 5 ani de la receptie si va fi egal cu perioada de verificare metrologica;Aprobareade model emisa de Biroul Roman deMetrologie Legala conform OG 20/1994. Rez.indiv. detailate de esalonare vor fi transmise pe suport informatic.
Avizul Sanitar din Romania sau Echivalentul Avizului Sanitaremis in tarile din U.E. pentru prod. fabr.in alte tari decat Romania.Decl.pe propria raspundere ca substantele / si sau materiile prime folosite la produsele ofertate, fabr.in Romania nuafecteaza calitatea apei potabile in timp.Termenul de livrare : Lot 1 : DDP/ Depozit Autoritate Contractanta in 5 zile lucratoare de la primirea comenzii pe fax;Lot 2: DDP/ Depozit Autoritate Contractanta in 30 zile calendaristice de la primirea comenzii pe fax;
Nu se admite depunerea de documente referitor la capacitatea tehnica si / sau profesionala dupa deschiderea ofertelor;
Ofertantii au obligatia de a prezenta la cererea autoritatii contractante cu , , titlu de mostra, , minim 5 contoare cu si fara pre-echipament din fiecare diametru / din fiecare lot ofertat pentru testela o data pe care Autoritatea Contarctanta o va anunta operatorilor economici dupa deschiderea ofertelor, nu mai mult de 5 zile lucratoare.
Contoarele cu pre- echipare, cu , , titlu de mostra , , ofertantul le va livra echipate cu Up Grade pentru verif.transmiterii ladistanta a impulsurilor.
Testele se vor efectua in laboratorul ANB, in prezenta unui reprez.al op.ec., ptr. conform. caracterist.prod.prezentate in ofera depusa.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.10.2007 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.10.2007 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.10.2007 13:00
Locul: Directia Logistica-Str. Ion Brezoianu, nr. 23-25, etaj 2, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti legali din partea operatorilor economici care au depus oferta, cu imputernicire semnata si stampilata corespunzator
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.310.46.41, Fax: 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: -, Romania, Tel.319.51.80, Fax: 319.51.81
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al S.C. APA NOVA BUCURESTI S.A.
Adresa postala: Str. Ion Brezoianu, nr. 23-25, etaj 2, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010136, Romania, Tel.314.01.10, Fax: 314.30.95
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.08.2007 10:18