Licitatie Publica - Achizitia de achipamente chimice
Anunt de participare numarul 85202/27.08.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - U.M. 01512 SIBIU
Adresa postala: str. Revolutiei nr. 3-5, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550170, Romania, Punct(e) de contact: SORIN GRUIA, Tel.0269432990/1220, 0745944478, Email: [email protected], Fax: 0269215554, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de achipamente chimice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul autoritatii contractante, Str. Revolutiei nr. 3-5, mSibiu
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 10 luni
Valoarea estimata fara TVA: 778, 378RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: NU
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de echipamente chimice pentru derularea unui grant de cercetare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38432210-7 - Cromatografe de gaz (Rev.2)
38433210-4-Spectrometru de emisii (Rev.2)
38434560-9-Analizoare chimice (Rev.2)
39300000-5-Diverse echipamente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatle, tipurile de produse si specificatiile tehnicese regasesc in caietul de sarcini aferent documentatiei de atribuire pentru fiecare produs atasat la prezentul anunt de participare
Valoarea estimata fara TVA: 778, 378RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare, obligatorie, 2%din valoarea estimata: Lot nr.1=2.716 lei, Lot nr. 2=572 lei, Lot nr.3=655lei, Lot nr.4=7.208 lei, Lot nr.5=4.413 lei, valabila cu perioada de valab.ofertei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare , bugetul ministerului educatiei si cercetarii. Plata se va efectua prin ordin de plata emis dupa data de 24 a lunii, in termen de maxim 90 zile de la primirea facturii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Acordul cadru va fi incheiat pentru cantitatile specificate , iar contractele subsecvente se vor incheia in limita fondurilor disponibile ale autoritatii contractante si a cantitatilor prevazute in acordul cadru.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea urmatoarelor documente, conform cerintelor documentatiei de atribuire atasata la prezentul anunt: Declaratii privind eligibilitatea ; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006 ;Prezentarea Certificatului Unic de Inregistrare .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico-financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Listaa principalelor contracte prestate in ultimii 3 ani;Fisa/fise privind experienta similara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.10.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.10.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.10.2009 11:30
Locul: ACADEMIA FORTELOR TERESTRE NICOLAE BALCESCU SIBIU, str. Revolutiei nr. 3-5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentatii ofertantilor pot participa pe baza de imputernicire scrisa, semnata si stampilata. Reprezentantii autoritatii contractante si reprezentantii organelor de control ale UCVAP.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Acordul cadru va fi incheiat pentru cantitatile specificate , iar contractele subsecvente se vor incheia in limita fondurilor disponibile ale autoritatii contractante si a cantitatilor prevazute in acordul cadru.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr. 6, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.40213104641, Email: [email protected], Fax: 40213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
sectia de contencios administrativ si fiscal a tribunalului sibiu
Adresa postala: b-dul Victoriei, nr.11, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550024, Romania, Tel.+40269/217104, Email: [email protected], Fax: +40269/217702
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor in termen de 10 zile de la data publicarii prezentului anunt
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M.01512
Adresa postala: Sibiu, str. Revolutiei nr. 3-5., Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550170, Romania, Tel.0269/432990, Email: [email protected], Fax: 0269/215554
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.08.2009 16:57