Licitatie Publica - Achizitia de agende, plannere, calendare, felicitari cu plic si pungi personalizate din hartie
Anunt de participare numarul 62345/28.08.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani, 25, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030031, Romania, Punct(e) de contact: Dumitrescu Lucia, Tel.3070459, Email: [email protected], Fax: 3127152
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
BANCA NATIONALA A ROMANIEI
Adresa postala: Str. Lipscani nr. 25 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030031, Romania, Tel.021-307.03.86; 021-313.04.10 int. 2412, In atentia: Directiei Secretariat, Email: [email protected]
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
BANCA NATIONALA A ROMANIEI
Adresa postala: Str. Lipscani nr. 25 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030031, Romania, Tel.021-307.03.86; 021-313.04.10 int. 2412, In atentia: Directiei Secretariat, Email: [email protected]
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
BANCA NATIONALA A ROMANIEI
Adresa postala: Str. Lipscani nr. 25 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030031, Romania, Punct(e) de contact: Registratura
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
banca centrala
Activitate (activitati)
Altele: politica monetara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de agende, plannere, calendare, felicitari cu plic si pungi personalizate din hartie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de agende, plannere, calendare, felicitari cu plic, pungi personalizate din hartie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
78113000-2 - Servicii de tiparire de agende (Rev.1)
21211220-3-Pungi din hartie (Rev.1)
22320000-9-Felicitari (Rev.1)
78113100-3-Servicii de tiparire de organizatoare personale (Rev.1)
78160000-6-Servicii de tiparire de calendare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
5500 agende mari, 5500 plannere, 5500 calendare de perete, 5500 pungi din hartie personalizate, 8000 felicitari cu plic
Valoarea estimata fara TVA: intre 250, 000 si 555, 920RON
II.2.2) Optiuni
Da
e posib prelungirea/reinnoirea contractului cf doc de atrib cf art6 HG 925
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 12 luni incepand de la data atribuirii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- scrisoare garantie participare, 10000 lei, - scrisoare garantie bancara de buna executie - 10% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata notarial
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Livrarea produselor va avea loc cel tarziu la data de 1 decembrie 2008, cu posibilitatea livrarii felicitarilor pana la data de 10 noiembrie 2008
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea si neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006
- certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataa impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat si la bugetul local
- CUI si certificatul constatator emis de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- formular privind informatiile generale si cifra de afaceri, conform formular 3;
- bilant contabil sau extras de bilant;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- o lista a principalelor livrari de servicii similare efectuate in ultimii 3 ani, conform formular 4;
- mostre, descrieri si/sau fotografii;
- recomandari din partea altor beneficiari / clienti.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.10.2008 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.10.2008 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.10.2008 10:00
Locul: str. Doamnei, 8
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pe baza de imputernicire, cate un reprezentant din partea fiecarui ofertant
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Spaliul Independentei, 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.3195180
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Banca Nationala a Romaniei, Directia Juridica
Adresa postala: str. Doamnei, 8, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030031, Romania, Tel.3127174
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.08.2008 15:07