Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitia de ansambluri echipamente laborator nutreturi


Anunt de participare numarul 76360/29.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OFICIUL PENTRU AMELIORARE SI REPRODUCTIE IN ZOOTEHNIE GALATI
Adresa postala: Loc. SENDRENI JUD. GALATI, Localitatea: Galati, Cod postal: 807290, Romania, Punct(e) de contact: TINCUTA PASCAL, Tel.0236826369, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0236826636, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: agricultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitia de ansambluri echipamente laborator nutreturi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str. Principala , nr 424, Com. Sendreni, judetul Galati;
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitia de ansambluri de echipamente- congelator pastrare probe, nisa chimica , moara de laborator, baie de nisip, autoclav vertical , incubator , etuva cu ventilatie naturala , evaporator de reflux, balanta analitica, balanta tehnica , spectrofotometru uv- vis, aparat determinare fibra bruta , incubator cu racire , baie de termostatare, omogenizator probe solide , aparat pentru determinare continut grasimi , cantar , titrator , aparat determinare azot proteic, dulap reactivi, sistem cromatografic de lichide de inalta performanta , sistem de extractie solventi , masina spalat sticlarie de laborator , microscop binocular(conform documentatiei de atribuire)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38000000-5 - Echipamente de laborator, optice si de precizie (cu exceptia ochelarilor) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
balanta analitica - 1 buc, balanta tehnica - 1 buc, spectrofotometru uv- vis- 1 buc, aparat determinare fibra bruta - 1 buc , incubator cu racire -1 buc, baie de termostatare -1buc , omogenizator probe solide - 1buc, aparat pentru determinare continut grasimi -1 buc, cantar- 1 buc , titrator- 1buc , aparat determinare azot proteic-1 buc, dulap reactivi - 1buc, sistem cromatografic de lichide de inalta performanta - 1buc, sistem de extractie solventi - 1 buc, masina spalat sticlarie de laborator - 1 buc, microscop binocular - 1 buc (conform documentatiei de atribuire)
Valoarea estimata fara TVA: 1, 337, 815RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare - 10.000 ron conform fisei de date a achizitiei cap.VI.3 , garantie de buna executie - 5% din valoarea contractului, conform fisei IX.2
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
sursele de finantare ale contractului ce urmeaza a fi atribuit vor fi suportate de la bugetul de stat, aprobate prin lista de investitii a m.a.p.d.r
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociati
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. declaratie privind eligibilitatea, 2. certificat constatator emis de registrul comertului(original sau copie legalizata); 3. certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat si local(original sau copie legalizata).4.certificat de inmatriculare.(original sau copie legalizata)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabil la 31 decembrie 2008, se va prezenta cifra medie anuala de afaceri in ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) a carei valoare medie sa fie de minim 1.000.000 ron fara tva
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii privind experienta similara ; certificarea in sistemul calitatii: declaratie privind personalul calificat de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului, se va face dovada incheierii a 3 contracte avind ca obiect echipamente similare a caror valoare individuala sa fie cel putin egala cu 100.000 euro fara tva
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
147/24.04.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.06.2009 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.06.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.06.2009 10:00
Locul: Str. Principala , nr 424, Com. Sendreni, judetul Galati;
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
cnsc (cosiliul national pentru solutionarea contestatiilor)
Adresa postala: str. stravolopeus, nr 6, sector 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
curtea de apel galati
Adresa postala: Strada Brailei Nr. 153, Localitatea: galati, Cod postal: 800367, Romania, Tel.0236460027
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
oarz galati, compartiment financiar contabil
Adresa postala: str principala, nr 424, Localitatea: sendreni, Cod postal: 807290, Romania, Tel.0236.826.369, Email: [email protected], Fax: 0236.826.636
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.04.2009 16:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer