Licitatie Publica - Achizitia de anvelope
Anunt de participare numarul 148378/05.12.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: Directia Silvica Galati, str. Stiintei, nr. 95, Localitatea: Galati, Cod postal: 800189, Romania, Punct(e) de contact: comp. mecanizare, Tel. +40 236412517, In atentia: ing. Theodor Hotnogu, Email: [email protected], Fax: +40 236412517, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de anvelope
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul subunitatilor Directiei Silvice Galati
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 9, 840 si 43, 266RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se estimeaza cate un contract trimestrial
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de anvelope
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34351100-3 - Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Estimarea cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord cadru : Nr. crt. Utilaj Tip Caracteristici ale anvelopelor Nr. buc.Marca TipulLatimea Talia Construc-tia radiala''R'' diam. cerc inter. Indice de greutate Indice vitezaFara cam. aer (TL), cu cam. aer (TT) min. max.
1 AUTOUTILITARAMITSUB. L-201 VARA 245 70 R 16 111 S TL4
2 Grapa cu discuri, U445 GD 3, 2 MIXT 6.006PR R 16 88 A6 TT 2 4
3 IFRON 204D MIXT 9.00 14PR R 20 151 A3 TT 2 4
4 RemorcaSTEMA MIXT 145 80 R 1379N TL1
5 REMORCA BIAXA RTP 30 MIXT 260 95 R 16 121TT2
6 REMORCA BIAXA 2RB5A MIXT 8.25 14PR R 20 133TT 2 7
7 REMORCA BIAXAMIXT 9.00R 162
8 REMORCA IMUM RPV2 - MONOAXA MIXT 7.5R 16 120 A4 TT2
9 TractorMAT 81 MIXT 11.2 TD 17 R 24TT2
10 TractorMAT 82 MIXT 16.9 TD13 R 302
11 Tractor U.T.B. U650M MIXT 6, 5 8PR R 20 108 A6 TT 2 4
12 Tractor U.T.B. U445 MIXT 12.40 10PR R 28 123 A6 TT2
13 Tractor U.T.B. U483DT MIXT 13.6R 28 121 A6 TT2
14 Tractor U.T.B. U650M MIXT 14.00 8PR R 30TT 2 4
15 Tractor U.T.B. U650M MIXT 14.00 10PR R 38 136 A6 TT 2 8
16 Tractor U.T.B. U445 MIXT 6.00 6PR R 16 108 A6 TT2
17 Tractor U.T.B. U650M MIXT 6.5 8PR R 20 108 A6 TT2
18 Tractor U.T.B. U650M MIXT 7.5 8PR R 20 109 A6 TT 2 6
19 RemorcaLASCO 2 MIXT 400 60 R 15, 5 154 A6 TL32. Estimarea cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului ? cadru :
Nr. crt. UtilajCaracteristici ale anvelopelor Nr. buc.Marca TipulLatimea Talia Construc-tia radiala''R'' Diam. cerc inter. Indice de greutate Indice vitezaFara cam. aer (TL), cu cam. aer (TT) min. max.
1 IFRON 204D MIXT 9.00 14PR R 20 151 A3 TT 1 2
2 REMORCA BIAXA 2RB5A MIXT 8.25 14PR R 20 133TT 1 2
3 Tractor U.T.B. U650M MIXT 14.00 10PR R 38 136 A6 TT 1 2
4 Tractor U.T.B. U650M MIXT 7.5 8PR R 20 109 A6 TT 1 2
Valoarea estimata fara TVA: intre 9, 840 si 43, 266RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
? cuantumul garantiei de participare este de 860 lei.? perioada de valabilitate a GP : - cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei;? modalitatea de constituire: conform dispozitiile reglementate de art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau ordin de plata in contul RO30RZBR0000060004361555, Raiffeisen Bank-Agentia Galati sau depunere la casierie a sumei in numerar;
- dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu pana la data si ora limita de deschidere a ofertelor care in cazul de fata coincide cu data limita de depunere a ofertelor (procedura desfasurata prin mijloace electronice). Referitor la forma de depunere a GP, tinand seama de tipul procedurii, GP se va depune atat la sediul autoritatii contractante, in original, pana la data limita de depunere a ofertelor (art.17 /HG 1660/2006) cat si o copie scanata a GP se va incarca/depune in SEAP;
- pentru echivalarea ofertei/garantiei de participare depusa in alta valuta se va utiliza cursul BNR valabil cu cinci zile anterioare datei limita de depunere a ofertelor. - cuantumul garantiei de participare: - 5% din valaoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent incheiat;
- modalitatea de constituire: conform dispozitiilor art. 90 din H.G. nr. 925/2006.- perioada de valabilitate : - pe toata perioada de derulare a acordului - cadru
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Fonduri proprii din productie ale RNP - Romsilva
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documentele solicitate mai jos se vor prezenta in conformitate cu art. 17, 18 si 19 din HG 1660/2006, respectiv:
1.- Declaratii privind eligibilitatea (cf. art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006) - Anexa 1;2.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 ? Anexa 2; - persoane care aproba bugetul si cu functie de decizie, persoana responsabila de procedura: ing. Valentin Hahuie, ec. Mihai Niculitev, consilier juridic Mariana Ivanescu, ing. Constantin Stoica, comp. achizitii;
3.- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 ? Anexa 3;
4.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Anexa 4;
5.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordinului ANRMAP Nr. 314 din 12 octombrie 2010) ? Anexa 5;
6. - Certificat fiscal din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat;7. - Certificat fiscal din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a taxelor locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania. Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie cu mentiunea , ,conform cu originalul?? Certificat constatator emis de ONRC ? informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. AC va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, daca acesta a fost prezentat in copie cu mentiunea , ,conform cu originalul??.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa prezinte informatii generale despre ofertant si privind cifra de afaceri globala in ultimii trei ani. Nu se solicita o anumita cifra de afaceri pentru a fi calificat. Data de referinta pentru cifra de afaceri precum si data de echivalenta a Ron/alta valuta la cursul BNR (http: //www.cursbnr.ro/) este 31.12. a fiecarui an declarat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa formularul , ,Fisa de informatii generale? ? Anexa 6
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1: Dovada experientei operatorului economic, respectiv o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma suntautoritati contractante sau clienti privati. Nu se solicita o anumita valoare, perioada de furnizare sau un anumit nr. de beneficiari/contracte pentru a fi
calificat.
Cerinta 2: Dovada livrarilor similare confirmate prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa formularul Declaratie privind lista principalelor livrari de produse ? Anexa 7.Se vor prezenta parti relevante de contract sau proces verbal de receptie (final/partial), in copie cu mentiunea ?Conform cuoriginalul? sau propria declaratie a operatorului economic sau orice alte certificate/documente ce pot fi prezentate in vederea indeplinirii cerintei de calificare privind experienta similara.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
13031
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.12.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.12.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.01.2014 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare a ofertelor, observatori desemnati UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
- Finantarea se realizeaza din fonduri proprii din productie.- Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu punctaje/preturi egale: in cazul in se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul S.E.A.P., in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- prevazute la art. 256^2 din O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Galati, Comp. juridic
Adresa postala: Str. Stiintei Nr. 95, Localitatea: Galati, Cod postal: 800189, Romania, Tel. +40 236412517
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.12.2013 08:52