Licitatie Publica - Achizitia de anvelope de iarna
Anunt de participare numarul 145339/31.07.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii Nationale - Unitatea Militara 01020
Adresa postala: str. Tudor Vladimirescu nr.1, Localitatea: Dej, Cod postal: 405200, Romania, Punct(e) de contact: CATALIN CRISAN, Tel. +40 264211630, Email: [email protected], Fax: +40 264212577, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de anvelope de iarna
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: UM 02229-Lunca de Sus
UM 01369-Cluj-Napoca
UM 01575-Bucuresti
UM 01144-Roman
UM 01370-Targoviste sau alte locatii la cererea achizitorului
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 635, 095RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia trimestrial sau semestrial in functie de creditele bugetare alocate. Valoarea estimata contract subsecvent: minim 19 lei maxim 816525 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea de anvelope de iarna
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34350000-5 - Pneuri pentru sarcina mica si mare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitate acord cadru minim 1 buc. maxim 3490 buc.Cantitatile aferente unui singur contract subsecvent: minim 1 buc. maxim 1744 buc.
Cantitatile minime si maxime sunt defalcate pe loturi conform Anexei B si Anexei nr.1 "Modele de formulare".
Valoarea estimata fara TVA: 1, 635, 095RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
(1)Garantia de participare(GP) trebuie constituita pe loturi, conform anexei B. GP trebuie sa fie valabila 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor si se constituie, prin virament bancar in contul RO96TREZ2175005XXX000058 Trezoreria Dej sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.(2)Garantia trebuie sa fie irevocabila.(3)Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a)conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat;saub)neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.(4)Dovada achitarii GP, va fi postata pe SEAP (scanata) pana la data limita pentru depunerea ofertelor, cu mentiunea de a enumera explicit loturile pentru care s-a depus oferta. Avand in vedere ca nu se poate solicita ca garantia de participare constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sa fie semnata cu semnatura electronica a bancii/societatii de asigurari emitente, aceasta se va depune in orginal la sediul autoritatii contractante, impreuna cu un centralizator privind cuantumul GP pentru loturile ofertate, pana la termenul limita de depunere a ofertelor si va fi incarcata (scanata) si in SEAP;(5)IMM-urile pot beneficia de facilitatile oferite de Legea 346, daca prezinta, odata cu dovada constituirii garantiei de participare si documentele prevazute de acest act normativ, semnate cu semnatura electronica.Pentru o evaluare unitara a cuantumului aferent GP, echivalenta leu/valuta se face la cursul BNR din data de 15.08.2013 10% (5 % pentru IMM-uri) din valoarea contractului subsecvent fara tva . Se constituie printr-un numerar, virament bancar sau instrument de garantare care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin 2-4 din HG nr. 925/2006 se aplica in mod corespunzator.Garantia se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent administrarea acestuia un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis este de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
-neincadrarea in prevederile art.180 si 181 din OG.34/2066
Modalitatile de indeplinire
1.Declaratie privind situatia personala (Anexa nr.3 ?modele de formulare?)
2.Certificat constatator privind plata taxelor si impozitelor locale( copie cu mentiunea ?conform cu originalul?), din care sa reiasa nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
3.Certificat constatator privind plata taxelor si impozitelor catre stat(copie cu mentiunea ?conform cu originalul?), din care sa reiasa nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 2
-sa depuna oferta independenta
Modalitatea de indeplinire
Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, in baza Ordinului 314/2010 emis de ANRMAP.(Anexa nr.4 ?modele de formulare?)Cerinta nr. 3
-neincadrarea in prevederile art.691 din OG.34/2066
Modalitatea de indeplinire
Declaratie privind neincadrarea in art.691(Anexa nr.5 ?modele de formulare?)Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Muresan Ioan, Paval Constantin, Alexandru Marcel, Pop Ioan, Mocan Petre, Crisan Catalin, Buhutan Gabriel, Bombica Gabriel, Bulau Iulian. Cerinta nr. 1
-sa faca dovada ca este inregistratModalitatea de indeplinire
Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Camera de comert si industrie nationala sau teritoriala in copie certificata ?conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sa faca dovada ca are implementat un sistem de management al calitatii conform cu cerintele din standardul SR-EN-ISO-9001:2008, sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Certificat de atestare a sistemului de management al calitatii SR-EN-ISO-9001:2008, sau echivalent, in copie certificata ?conform cu originalul?, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
40/18
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.09.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.09.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.09.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor cu pret egal: In cazul in care exista oferte financiare situate pe primul loc cu preturi egale, la solicitarea comisiei de evaluare, departajarea se va face prin incarcarea electronica, prin intermediul SEAP, de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de atac sunt cele prevazute la art.256 indice 2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al U.M. 01020
Adresa postala: str.Tudor Vladimirescu nr.1, Localitatea: Dej, Cod postal: 405200, Romania, Tel. +40 264211630 / 213, Email: [email protected], Fax: +40 264212577
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.07.2013 14:47