Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de aparat de tomografie (computer tomograf)


Anunt de participare numarul 87557/30.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA ELIAS
Adresa postala: B-DUL MARASTI 17, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011461, Romania, Punct(e) de contact: Biroul achizitii, Tel.021.311.10.32, Email: [email protected], Fax: 021.311.10.32, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de aparat de tomografie (computer tomograf)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti, Bd.Marasti, nr.17, sector 1
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de aparat de tomografie(computer tomograf)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33115000-9 - Aparate de tomografie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform documentatiei de atribuire, cap.II, caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 795, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 12.11.2009 pana la 31.12.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantie de participare in valoare de 15.000 lei-garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
lista de investitii, transfer de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere conform OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181, Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, in original sau copie legalizata din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii, Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia financiar-contabila(Bilantul financiarcontabil 30.06.2009)copie semnata si stampilata, vizata DGFP.Fisa de informatiigeneraleFisa/fise de informatii privind experienta similara .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii Publice -copie legalizata
Certificat de inregistrare a dispozitivului medical emis de Ministerul Sanatatii Publice sau Declaratie de conformitate a producatorului in care sa fie precizata conformitatea dispozitivului cu una in directivele europene in domeniu Directiva 93/42 CEE , Directiva 98/79 CEE , Directiva 90/385 CEE sau echivalent - copie legalizata, Autorizatie de la producatorcare sa faca referire la licitatia organizata de S.U.U.Elias pentru livrarea produsului ofertat in perioada stabilita.Autorizatie de manipulare emisa de CNCAN pentru activitatea de reparare, verificare si punere in functiune a produsului ofertat sau un contract cu o firma autorizata de MSP si de CNCAN pentru service-ul dispozitivelor medicale ofertate, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.Autorizatie de securitate radiologica, emisa de CNCAN, in termen de valabilitate, Autorizatie de furnizare pentru produsul respectiv, emisa de CNCAN, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor
Declaratie pe proprie raspundere privind calitatea de participant la procedura, Declaratiepe proprie raspundere cu privire la data limita pana la care se va face livrarea integrala a produsului, precum si perioada necesara instalarii si punerii in functiune perioada maxima admisa pentru livrare este de 20 decembrie 2009
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Recomandari ( minim 3 ) din partea altor beneficiari
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2409
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S223-296778 din 15.11.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.10.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.10.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.10.2009 12:00
Locul: Sediul S.U.U.Elias, Bucuresti, Bd.Marasti, nr.17, sector1, parter, sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite din partea operatorilor economici ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.(021)3118090, Email: [email protected], Fax: (021)3118095, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Tel.(021)3250623
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Universitar de Urgenta Elias
Adresa postala: Bd.Marasti, nr.17, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011461, Romania, Tel.(021)3161600, Fax: (021)3161602
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.09.2009 11:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer